Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW F30 wintervelgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW F30 wintervelgen

Hallo mensen,

Winter is coming... lol

Heeft er iemand een idee voor wintervelgen voor de BMW F30? De 18 inch versies die zij verkopen kosten een lieve 2600,- EUR (style 397 bicolor) en dat vind ik wel wat erg om mee door het zout te rijden. Wintervelgen zijn voor mij altijd een excuus om eens niet bang naar een borduur te kijken

Budget mét banden zo rond de 1500 EUR. Liefst in zwart of gunmetal.

Helaas vind ik veel aftermarket velgen nogal cheap ogen. Kwil ook niet overkomen als de doorsnee Johny.

1500 euro budget en 18" velgen + winterbanden = weinig of geen keuze vrees ik.
    Tel voor de gemakklelijkheid 1.000 euro voor de banden ( wat niet te gek is voor degelijke winterbanden in 18") dan blijft er nog 500 euro over.
    Ik vrees dat je niet veel serieuze setten velgen gaat vinden voor 500 euro. ( nieuw)

Comment

Mischien niet helemaal wat je zoekt, maar wel Origineel BMW binnen je budget.
      complete OEM BMW 17" winterset voor F30 aan 1355 EUR:

Comment

'K zou alleszins niet boven de 17" gaan voor wintervelgen.
        Zoals Fokko al aanhaalde, ofwel die ofwel bv http://www.salesafter.eu/product_inf...ntinental.html
        Als je echt zwart wilt, kan je die altijd laten Plasti Dippen.

Comment

Het probleem is dat ik van plan ben om de BMW Performance Power Kit te laten installeren. Deze komt samen met een upgrade van de remmen aan de vooras. Moet uitzoeken of een 17inch velg nog zal passen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Het probleem is dat ik van plan ben om de BMW Performance Power Kit te laten installeren. Deze komt samen met een upgrade van de remmen aan de vooras. Moet uitzoeken of een 17inch velg nog zal passen...
            Lukt die PPK dan toch? Want dacht dat je dat niet gehomologeerd ging krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
              Lukt die PPK dan toch? Want dacht dat je dat niet gehomologeerd ging krijgen?
              Ben het nog aan het uitzoeken. Verwacht een antwoord van een dealer in Duitsland op de vraag welke documenten BMW bij die PPK levert.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                Ben het nog aan het uitzoeken. Verwacht een antwoord van een dealer in Duitsland op de vraag welke documenten BMW bij die PPK levert.
                Dan zou ik persoonlijk even het antwoord van Duitsland afwachten, voor 't zelfde geld gaat die PPK niet door, en heb je opeens veel meer keuze voor velgen
                En de winter is toch nog even wachten, als ik zo naar buiten kijk

Comment

Op Kapaza vind je met een beetje geluk wel stalen velgen die op je voertuig passen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk Berichten
                    Op Kapaza vind je met een beetje geluk wel stalen velgen die op je voertuig passen.
                    Gast, ben je nu serieus, of jaag je bewust graag mensen op stang? Remmen van een PPK gaan daar echt wel in passen!

Comment

Gast, ben je nu serieus, of jaag je bewust graag mensen op stang? Remmen van een PPK gaan daar echt wel in passen!
                      Rustig blijven beemer_m3 Laat hem nu maar, bij Skoda kennen ze enkel stalen velgen. Wij weten echter beter
                      Last edited by ; 03/08/2013, 00:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                        Rustig blijven beemer_m3 Laat hem nu maar, bij Skoda kennen ze enkel stalen velgen. Wij weten echter beter
                        Ja je hebt gelijk Toch straf hoe ik mij liet vangen om erop te reageren

Comment

Stalen velgen gecombineerd met een mooie kunststof wieldop zijn bovendien beter bestand tegen winterse pekeltoestanden. Niets dan voordelen dus.

Comment

Stalen velgen gecombineerd met een mooie kunststof wieldop zijn bovendien beter bestand tegen winterse pekeltoestanden. Niets dan voordelen dus.
                            Ik weet nu echt niet of je dit meent of gewoon aan het trollen bent? Niet iedereen wil 4 maand lang met plastic wieldoppen rondrijden...

Comment

En als ge uw velgen goed in de wax / sealant zet, dan zijn die ook goed beschermd tegen die winterse vuiligheid. Dus daar gaat het 'voordeel' van een stalen velg al.

Comment

Ik begrijp je volledig, oudere mensen raken nu ook sneller de stoeprand, dan is het inderdaad makkelijker om je kunstof wieldop te vervangen ipv een hele velg te laten repareren. Maar er zijn ook mensen die wel iets geven om het uitzicht, en die wel kunnen parkeren en weten hoe breed hun auto is.

Comment

Ik dacht eerlijk gezegd ook eerst aan steelies. Maar niet gepost toen ik dat hij een remmenupgrade gedaan had.

Steelies in nieuwstaat vind ik mooier dan steelies met doppen. Zeker verbreed staal.

(please don't shoot me)

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
                                    Ik begrijp je volledig, oudere mensen raken nu ook sneller de stoeprand, dan is het inderdaad makkelijker om je kunstof wieldop te vervangen ipv een hele velg te laten repareren. Maar er zijn ook mensen die wel iets geven om het uitzicht, en die wel kunnen parkeren en weten hoe breed hun auto is.

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                    Ik dacht eerlijk gezegd ook eerst aan steelies. Maar niet gepost toen ik dat hij een remmenupgrade gedaan had.

Steelies in nieuwstaat vind ik mooier dan steelies met doppen. Zeker verbreed staal.

(please don't shoot me)
                                    Voila, gij hebt nog het verstand om te snappen dat na die remmenupgrade dat niet meer zou gaan
                                    En uw voorstel heeft inderdaad wel nog iets, dus ge gaat niet afgeschoten worden

Comment

Wie het trollen in BMW-topics beu is kan mij hier steunen.
                                      2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                      2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                      2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk Berichten
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...rstel-ban-dbr2

Wie het trollen in BMW-topics beu is kan mij hier steunen.
                                        Wij kunnen daar geen antwoord of wat dan ook plaatsen hé

Comment

Working...
                                        X