Ik ben opzoek naar een goeie tuning carrossier in Oost- of West-Vlaanderen.
Ter verduidelijking, iemand die dus ervaring heeft met bodykits. Niet alleen aanpassen maar in mijn geval ook verwerken in de wagen. Er moet namelijk origineel plaatwerk worden weggesneden en de glasvezelstukken komen er in de plaats.
In het verleden heb ik dit werk al laten doen door iemand en dat is een nachtmerrie van jewelste geworden. Dus graag verneem ik via deze weg van leden met ervaring wie ze voor dergelijke werkzaamheden zouden aanbevelen.
Deze keer laat ik me enkel leiden door mensen die het werk hebben laten uitvoeren en daar tevreden van zijn!
Bij mijn vorige carrossier duurde het in totaal 109 dagen vooralleer ik de wagen terughad. Het ging om dezelfde werkzaamheden:
- bredere schermen vooraan die direct geplaatst kon worden in plaats van de originele stukken
- bredere schermen achteraan die in de achterzijde verwerkt moesten worden
>> poging één: achterste schermen werden vastgezet met revetten en vervolgens plamuur a volonté. Resultaat: de barsten verschenen al na een paar dagen. Dus alles eraf en opnieuw beginnen
>> poging twee: deze keer werden de schermen vastgeplakt met een twee componenten lijm waarbij ze muurvast gingen zitten (en nooit meer verwijderd konden worden) en vervolgens terug afwerken met plamuur. Deze keer een stuk minder maar na een jaar kan ik constateren dat hij toch terug aan het barsten is.
Ik kan ermee leven want de wagen zit veel op circuit dus de buitenkant moet nogal wat verduren maar huidig project is bedoeld om er een topwagen van te maken met een topafwerking!
Ter verduidelijking, iemand die dus ervaring heeft met bodykits. Niet alleen aanpassen maar in mijn geval ook verwerken in de wagen. Er moet namelijk origineel plaatwerk worden weggesneden en de glasvezelstukken komen er in de plaats.
In het verleden heb ik dit werk al laten doen door iemand en dat is een nachtmerrie van jewelste geworden. Dus graag verneem ik via deze weg van leden met ervaring wie ze voor dergelijke werkzaamheden zouden aanbevelen.
Deze keer laat ik me enkel leiden door mensen die het werk hebben laten uitvoeren en daar tevreden van zijn!
Bij mijn vorige carrossier duurde het in totaal 109 dagen vooralleer ik de wagen terughad. Het ging om dezelfde werkzaamheden:
- bredere schermen vooraan die direct geplaatst kon worden in plaats van de originele stukken
- bredere schermen achteraan die in de achterzijde verwerkt moesten worden
>> poging één: achterste schermen werden vastgezet met revetten en vervolgens plamuur a volonté. Resultaat: de barsten verschenen al na een paar dagen. Dus alles eraf en opnieuw beginnen
>> poging twee: deze keer werden de schermen vastgeplakt met een twee componenten lijm waarbij ze muurvast gingen zitten (en nooit meer verwijderd konden worden) en vervolgens terug afwerken met plamuur. Deze keer een stuk minder maar na een jaar kan ik constateren dat hij toch terug aan het barsten is.
Ik kan ermee leven want de wagen zit veel op circuit dus de buitenkant moet nogal wat verduren maar huidig project is bedoeld om er een topwagen van te maken met een topafwerking!
Comment