Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
    ASD chiptuning te Meerhout heeft me dat gezegd. Een bezine chiptunen of remappen geeft een hoger verbruik.
    ik vermoed dat ASD enkel maar ervaring heeft met dieseltjes "chippen" dan.

Comment

• Beste geert dvx , brunol en wie nog allemaal .Ik heb heel dit debacle gevolgd , en kan mij er niet van ontdoen dat tuningkid wel een beetje gelijk heeft zelfs in jullie ogen. Zal het heel kort houden, als er iemand mij zo in diskrediet brengt op een openbaar forum,dan heeft die mijnheer of mevrouw twee keuzes,ofwel breng ik deze persoon een bezoekje en moet die zijn probleem uitleggen zodat je een oplossing vind (die is er altijd)ofwel ga je naar mijnheer de polies(is niet mijn keuze) en dien je klacht in en neem je een advocaat ne goeie kost u 550 euro welke u zaak behandelt tot na de uit spraak, Nu zul je zeggen 550 euro, das nog steeds een peulschil in vergelijk met de slechte reklame die jullie nu krijgen (terecht of onterecht) maar vermits jullie hier blijven leuteren krijg ik steeds meer het gevoel dat het tuningmanneke gelijk heeft . @kefkie vergeten de miserie die jij hebt meegemaakt ??jij hebt ook uwe gal hier zitten speken tot hij eindelijk toegaf, wil hier nu gene polimiek starten maar het is wel zo ,@ kim wacht met diene mens uit te maken zoals ik hierboven schreef is dit simpel op te lossen, niet ? mvg
      Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Alsof TK zijn 'inbreng' mensen afschrikt.
        Denk niet dat de bekende tuners er van wakker liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
          Beste geert dvx , brunol en wie nog allemaal .Ik heb heel dit debacle gevolgd , en kan mij er niet van ontdoen dat tuningkid wel een beetje gelijk heeft zelfs in jullie ogen. Zal het heel kort houden, als er iemand mij zo in diskrediet brengt op een openbaar forum,dan heeft die mijnheer of mevrouw twee keuzes,ofwel breng ik deze persoon een bezoekje en moet die zijn probleem uitleggen zodat je een oplossing vind (die is er altijd)ofwel ga je naar mijnheer de polies(is niet mijn keuze) en dien je klacht in en neem je een advocaat ne goeie kost u 550 euro welke u zaak behandelt tot na de uit spraak, Nu zul je zeggen 550 euro, das nog steeds een peulschil in vergelijk met de slechte reklame die jullie nu krijgen (terecht of onterecht) maar vermits jullie hier blijven leuteren krijg ik steeds meer het gevoel dat het tuningmanneke gelijk heeft . @kefkie vergeten de miserie die jij hebt meegemaakt ??jij hebt ook uwe gal hier zitten speken tot hij eindelijk toegaf, wil hier nu gene polimiek starten maar het is wel zo ,@ kim wacht met diene mens uit te maken zoals ik hierboven schreef is dit simpel op te lossen, niet ? mvg
          Tuningkid heeft ergens gelijk het mag niet volgens de wet maar er mag zoveel niet je moet mij niet vertellen dat jij alle regeltjes van de wet perfect en foutloos volgt maar dit is nog geen reden om de tuning wereld af te breken er zijn hele goeie tuners in belgie en in de wereld die weten wat ze doen maar allemaal over de zelfde lijn keuren gaat niet de uitspraak wie de beste is ga je mij niet horen zeggen ik ben meer dan tevreden over dvx de ander zal dan br voor kiezen that's life maar je weet 2 dingen zeker
          1 het mag niet
          2 slijtage en andere kosten heb je heel veel meer kans op
          Keffie was nu bij de ongelukkige dat dit heel vroeg plaats vond maar de situatie is recht gezet en is ook gepost geweest en in zijn plaats had jij u ongenoegen ook uitgebracht maar dit probleem is van de baan zoveel te beter!
          Er zijn altijd voor en tegenstanders van tuning voor de tuners is het ook een manier om brood te verdienen en schuld steken en zwart maken is makkelijker dan goeie reclame maken
          Tuningkid is er tegen so what de tuning wereld zal er niet van wakker liggen niet te min dat ik er voor ben
          Bewijzen dat het de fout is van een tuner blijft heel erg moeilijk zelf met een advocaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            Ok, thx voor de info van de BMW. Een kennis sprak me vanmorgen aan dat het zou lukken via OBD met waardes van 180-190pk en 400 nm.

(en ook bedankt voor je snelle en duidelijke mail ivm mijn wagen gisteren (Passat Variant))
            Geen probleem. Niets is officiëel, maar maandag meer nieuws!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
              jullie recentste post op facebook daar iets mee te maken? *wishful thinking*
              Dit gaat over de voorspelling van de mayas ;-)

Comment

Beste geert dvx , brunol en wie nog allemaal .Ik heb heel dit debacle gevolgd , en kan mij er niet van ontdoen dat tuningkid wel een beetje gelijk heeft zelfs in jullie ogen. Zal het heel kort houden, als er iemand mij zo in diskrediet brengt op een openbaar forum,dan heeft die mijnheer of mevrouw twee keuzes,ofwel breng ik deze persoon een bezoekje en moet die zijn probleem uitleggen zodat je een oplossing vind (die is er altijd)ofwel ga je naar mijnheer de polies(is niet mijn keuze) en dien je klacht in en neem je een advocaat ne goeie kost u 550 euro welke u zaak behandelt tot na de uit spraak, Nu zul je zeggen 550 euro, das nog steeds een peulschil in vergelijk met de slechte reklame die jullie nu krijgen (terecht of onterecht) maar vermits jullie hier blijven leuteren krijg ik steeds meer het gevoel dat het tuningmanneke gelijk heeft . @kefkie vergeten de miserie die jij hebt meegemaakt ??jij hebt ook uwe gal hier zitten speken tot hij eindelijk toegaf, wil hier nu gene polimiek starten maar het is wel zo ,@ kim wacht met diene mens uit te maken zoals ik hierboven schreef is dit simpel op te lossen, niet ? mvg
                Ik weet dat ik beter mijn mond zou houden. Maar ik ben nu eenmaal iemand dat opkomt voor mezelf en anderen als ze dit verdienen. Advocaat kost me 0€ aangezien we in de familie met advocaten genoeg zitten. Maar je moet eerst weten tegen wie je gaat procederen he. In ieder geval zijn er een paar linken gelegd en ik ga straks iemand een bezoekje brengen. Zien hoe deze persoon reageert als ik hem aanspreek met tuningkid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tjappe
                  @Geert DVX. Staat toch al open en bloot op jullie website ivm de BMW 1?
                  We zijn nog met de site bezig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Yep 141 en een kleine 320 Nm nu. Moest het een ford zijn was het mss 197 of 199 pk geweest natuurlijk.

Bruno heeft een aangepast programma gemaakt waardoor het koppel er niet meer zo bruut inkomt zoals ervoor. (Als ik toch iets van die technische praat versta )

Koppeling van sachs is wel een serieus verschil amai, das wennen .

Zeker na een paar dagen met zo'n gevoelloze koppeling van een bmw te hebben gereden.

Leon rijdt nu zoals ie nooit heeft gereden

Volgende upgrade zijn de remmen en dan kunnen we er weer tegen aan
                    doet me alvast super plezier te horen dat alles in orde is nu

Comment

...als er iemand mij zo in diskrediet brengt op een openbaar forum...
                      Een forum is/dient voor o.a. meningen en ervaringen over b.v. mensen/produkten/diensten te verkondigen.
                      Als er dan iemand geconfronteerd wordt met de waarheid, voelen ze zich plots gekwetst en is de boodschapper maar "een leugenaar".

Zeggen dat een forum openbaar is, is zoiets als "zwarte neger" zeggen. Da's ook 2 maal hetzelfde.
                      ....Diskrediet ? Als ge niet tegen kritiek kunt, blijf dan weg van de fora.

Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
                      ... mijnheer de polies(is niet mijn keuze) en dien je klacht in en neem je een advocaat ne goeie kost u 550 euro ..
                      ....Er was eens een tjoener die even naar de Polies ging klagen dat hij niet mag tunen omdat "tuningkid" de letterlijke wetteksten mbt tuning op een forum plaatst.... Deze "tuningkid" wijst potentiële klanten op deze gegronde feiten en ik wil deze "tuningkid" van het internet verwijderen. Kan U mij helpen aub.

Tip : spaar u die 550€ (en het is trouwens géén 550€).

...de slechte reklame...
                      A) Wie veroorzaakt initieel de "slechte reclame" denk je ?

B) Iedere tjoener blijft ontkennen (is hun recht) dat ze de wet overtreden, want chiptjoenen is niet verboden. De schuld wordt ook altijd op hun klant geschoven.(al dan niet op papier)

C) Met deze ingesteldheid wordt daarenboven gepretendeerd dat ze zogezegd zélf hun software ontwikkelen.

D) Omdat hun vele "onwetende" klanten blindelings B) en C) geloven doen de tjoeners er nog een schepje bovenop door te zeggen dat ze zelfs de meest complexe encryptietechnieken hebben gekraakt.

Ieder normaal ontwikkeld persoon merkt vanzelf dat A het gevolg is van B+C+D.

@kefkie vergeten de miserie die jij hebt meegemaakt ??
                      Tja, ze noemen zoiets "Stockholmsyndroom"

Comment

• Een tip voor de zelfstandigen. Vertel niets over u bedrijf op een forum het is slecht voor de reputatie en klanten. Vandaag spreekt iedereen vol lof en morgen boren ze u de grond in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                          Een tip voor de zelfstandigen. Vertel niets over u bedrijf op een forum het is slecht voor de reputatie en klanten. Vandaag spreekt iedereen vol lof en morgen boren ze u de grond in.
                          En zeker niet als uw bedrijf strafbare feiten pleegt.

Comment

• Tuningkid. Kom met feiten op tafel. Hier gaan verkondigen dat wij onze programmas niet zelf schrijven vraagt om bewijzen! Indien je hiermee afkomt ben ik de eerste die zijn excuses moet en zal aanbieden. Zo niet is het beter dat je stopt met deze valse informatie wat kan leiden tot laster en eerroof. Zwalm of londerzeel is de vraag!

Comment

• Eigenlijk is chiptuning niet verboden, het gebruik op de openbare weg daarentegen wel. En wie gaat er op de openbare weg rijden? De klant, dus hij is verantwoordelijk. En net hetzelfde is het met de tuningonderdelen voor scootertjes. Verboden op de openbare weg, MAAR openlijk te koop in elke scootershop/motowinkel. Ook daar is de klant verantwoordelijk. En de overheid uiteindelijk ook, ze kunnen perfect de verkoop in zijn totaliteit verbieden. Maar dan verliezen ze veel te veel inkomsten aan BTW...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                Eigenlijk is chiptuning niet verboden, het gebruik op de openbare weg daarentegen wel. En wie gaat er op de openbare weg rijden? De klant, dus hij is verantwoordelijk.
                                Klopt. Maar wat niet weet, wat niet deert. De kans dat men er op uitkomt is klein.

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                En net hetzelfde is het met de tuningonderdelen voor scootertjes. Verboden op de openbare weg, MAAR openlijk te koop in elke scootershop/motowinkel. Ook daar is de klant verantwoordelijk.
                                Klopt niet. Een scooterwinkel die tuningonderdelen verkoopt dat het vermogen opdrijft is onwettig bezig. Deze kan hier een boete voor krijgen.
                                Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                                Audi S3 '02 sold => topic
                                Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                                Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Tja het wettelijk kader is er en is heel duidelijk, jammer ze zouden het wat mogen aanpassen.
                                  www.skodaforum.eu

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                    Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi
                                    En wie gaat er op de openbare weg rijden? De klant, dus hij is verantwoordelijk.
                                    En wie heeft die software gekraakt, gelezen, bewerkt en in gewijzigde vorm terug op de ECU geplaatst ? Juist ja !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                                      Klopt niet. Een scooterwinkel die tuningonderdelen verkoopt dat het vermogen opdrijft is onwettig bezig. Deze kan hier een boete voor krijgen.
                                      Dan zijn er toch een pak winkels in overtreding hoor. Enfin, het is te zeggen: LeoVince bijvoorbeeld heeft ook snelle uitlaatjes met E-keur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                        En wie heeft die software gekraakt, gelezen, bewerkt en in gewijzigde vorm terug op de ECU geplaatst ? Juist ja !
                                        Juist ja, maar als niemand dat mocht doen was er ook geen motorsport toch? Zolang je dat kraakt, leest, bewerkt terug plaatst EN gebruikt op privé domein is daar niets mis mee volgens mij. En enkel dat vet gedrukt is dus niet het geval, maar de chauffeur is verantwoordelijk voor het voertuig waarmee hij rijdt. Als ik wil haal ik binnen 15min een blauwe zwaailamp in huis, zijn gewoon te verkrijgen in de autoshop hier. Al jaren lang, denk je dat daar nog nooit 1 flik (al dan niet in dienst) is binnen geweest en dat gezien heeft?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                                          Juist ja, maar als niemand dat mocht doen was er ook geen motorsport toch? Zolang je dat kraakt, leest, bewerkt terug plaatst EN gebruikt op privé domein is daar niets mis mee volgens mij. En enkel dat vet gedrukt is dus niet het geval, maar de chauffeur is verantwoordelijk voor het voertuig waarmee hij rijdt. Als ik wil haal ik binnen 15min een blauwe zwaailamp in huis, zijn gewoon te verkrijgen in de autoshop hier. Al jaren lang, denk je dat daar nog nooit 1 flik (al dan niet in dienst) is binnen geweest en dat gezien heeft?
                                          Wat je daar schrijft is pure nostalgie voor mij , heb ooit met een paar vrienden heel antwerpen doorkruist met zo een zwaaiende (brandende) lamp op mijn auto, zelf 2 apen karren tegen gekomen ,die eikels snapte zelfs niet dat wij in carnaval stemming waren .maar om op antwoord echt te antwoorden , stel dat je dat dus doet en ze houden je tegen hedde wel pech , dus denk ik juist het zelfde als je met een getunde wagen rijd een ongeval hebt en ze zien het , denk dat je dan ook pech hebt
                                          Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

Working...
                                          X