Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenOk, dus het is simpelweg meer vermogen programmeren omdat de EGT lager kan blijven/blijft dus.
dikwijls spoelt de turbo wat sneller met een nieuwe uitlaat en dan kunnen ze ook daar weer wat meer inspuiten enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenEn die dingen consumeerden 4 MPG, wat 70 l/100 km is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk BerichtenVraagje voor de tuners. Ik krijg een volledige Supersprint uitlaat op mijn Alfa Giulietta QV vanaf de turbo, dus met 100 cell's katalysator. Daarop wil ik dan vervolgens de software ook laten aanpassen. Op welke manier is de software dan anders dan eenzelfde auto met standaard uitlaat? M.a.w. waar kun je extra dingen aanpassen om de uitlaatlijn volledig tot zijn recht te laten komen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenBugatti veyron doet het nog erger hoor!
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf fan van de GT, ik heb zelfs het plezier gehad in eentje te mogen zitten.
Garage Neyt in de buurt had er eentje geïmporteerd, een donkerblauwe. Ik zat met zijn zoon in de klas, in het middelbaar. Echt machtig die wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenKlopt, maar die heeft dan ook dubbel zoveel vermogen hé
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf fan van de GT, ik heb zelfs het plezier gehad in eentje te mogen zitten.
Garage Neyt in de buurt had er eentje geïmporteerd, een donkerblauwe. Ik zat met zijn zoon in de klas, in het middelbaar. Echt machtig die wagen!
Ford Gt heeft 'maar' 550pk,een v8, 5.4 liter, Supercharged. Bij een Turbo haal je er nog meer uit ipv supercharged.
Ikzelf nog nooit in gezeten, maar zou het heel graag willen. Doeme!!! een Bmw fan die eerder is......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenNiet alleen dubbel vermogen, dubbel zoveel cilinders , 8.0 Liter motor, 4 TURBO'S!!.
Ford Gt heeft 'maar' 550pk,een v8, 5.4 liter, Supercharged. Bij een Turbo haal je er nog meer uit ipv supercharged.
Ikzelf nog nooit in gezeten, maar zou het heel graag willen. Doeme!!! een Bmw fan die eerder is......
Gewoon dikke chance gehad dat ik bij hem in de klas zat, en z'n vader goed kende. Wel schoentjes uit moeten doen enz
Ik vraag mij af waar die nu is, da's de enige keer dat ik die gezien heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
Garage Neyt in de buurt had er eentje geïmporteerd, een donkerblauwe. Ik zat met zijn zoon in de klas, in het middelbaar. Echt machtig die wagen!Bijgevoegde Bestandenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Je snapt het inderdaad niet. Hijzelf heeft 2 ford GT's gehad en heeft die moeten verkopen uit miserie. Alarm ging constant af, starte niet meer, kutservice van ford uit.
Rijdt wel lekker, dat wel. Heb er een 5tal rondjes mee op spa gereden. Geluid isBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJe snapt het inderdaad niet. Hijzelf heeft 2 ford GT's gehad en heeft die moeten verkopen uit miserie. Alarm ging constant af, starte niet meer, kutservice van ford uit.
Rijdt wel lekker, dat wel. Heb er een 5tal rondjes mee op spa gereden. Geluid is
Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?!? Duitsland staat ene te koop voor 225 000 euro. Tis een twin turbo MET 1240PK!!!!
Prijs in Belgie zal wel rond de 150 000 - 200 000 liggen
Dat noem ik pas een zwarte Beest
Auto's kunnen voor mij eigenlijk niet mooier zijn.. Lamborghini aventador en Ferrari f12 Berlinetta zitten voor mij op dezelfde niveau.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHé dat is hem inderdaad! Foto zelf getrokken?
Stonden in die tijd ook veel Mustangs.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenDat noem ik pas een zwarte Beest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenInderdaad.
Stonden in die tijd ook veel Mustangs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDat rookt z'n banden toch ter plekke op?
1240 pk is op Bio ethanol. Op benzine minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenProficiat!
Welke auto eigenlijk? Mondeo? zoja, St Tdci?
Ja, zo'n ST TDCi. Die Titanium X-reeks waarvan er maar een 8000 voor heel Europa gebouwd zijn.
Deze dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...ondeo+2.2+TDCI
En die is nog niet weg hoor. Staat netjes op stal tot een volgende bestuurder hier zijn rijbewijs haalt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenDat rookt z'n banden toch ter plekke op?
Die 1200 pk heb je absoluut niets aan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk BerichtenTnx.
Ja, zo'n ST TDCi. Die Titanium X-reeks waarvan er maar een 8000 voor heel Europa gebouwd zijn.
Deze dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...ondeo+2.2+TDCI
En die is nog niet weg hoor. Staat netjes op stal tot een volgende bestuurder hier zijn rijbewijs haalt.
Int begin voelde ik ook aan dat mijn auto zoveel meer aankan. Motor deed gewoon geen moeite om 1.6Ton voort te trekken. Nu lijkt het alsof ik in een klein wagentje rijd, zo goed gaat em vooruit.
Mijn zoon spaart voor een Ford Fiesta St (2.0Duratec zonder turbo 150pk) zegt dat hij daar ook vanalles mee gaat doen, cosworth onderdelen enzo haha..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenDie 1200 pk heb je absoluut niets aan.
Comment
Comment