Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Wat ik niet wist is dat Bleufin ook een stage 3 aanbiedt!!!

Maar dit is dan ook alleen op ST's, Rs's,Opc's etc.....

My 2009 Ford Focus ST 0-180 stage 3 (bluefin stage 3, Milltek turbo back De-cat, K&N induction, ProAlloy ST/RS cooler)

Stage 3 0-180kmh. vanwaar die launch control? Is toch niet standaard eh?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
      Ok, dus het is simpelweg meer vermogen programmeren omdat de EGT lager kan blijven/blijft dus.
      Een chiptuner zal wel een meer gedetailleerde uitleg geven maar daar komt het zowat op neer voor mij.
      dikwijls spoelt de turbo wat sneller met een nieuwe uitlaat en dan kunnen ze ook daar weer wat meer inspuiten enz...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
        En die dingen consumeerden 4 MPG, wat 70 l/100 km is...
        Bugatti veyron doet het nog erger hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
          Vraagje voor de tuners. Ik krijg een volledige Supersprint uitlaat op mijn Alfa Giulietta QV vanaf de turbo, dus met 100 cell's katalysator. Daarop wil ik dan vervolgens de software ook laten aanpassen. Op welke manier is de software dan anders dan eenzelfde auto met standaard uitlaat? M.a.w. waar kun je extra dingen aanpassen om de uitlaatlijn volledig tot zijn recht te laten komen?
          Soms heb je nog minder pk's als je alleen een uitlaat plaatst en de ECU standaard laat. Moet allemaal aangepast worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
            Bugatti veyron doet het nog erger hoor!
            Klopt, maar die heeft dan ook dubbel zoveel vermogen hé
            Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf fan van de GT, ik heb zelfs het plezier gehad in eentje te mogen zitten.
            Garage Neyt in de buurt had er eentje geïmporteerd, een donkerblauwe. Ik zat met zijn zoon in de klas, in het middelbaar. Echt machtig die wagen!

Comment

Klopt, maar die heeft dan ook dubbel zoveel vermogen hé
              Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben zelf fan van de GT, ik heb zelfs het plezier gehad in eentje te mogen zitten.
              Garage Neyt in de buurt had er eentje geïmporteerd, een donkerblauwe. Ik zat met zijn zoon in de klas, in het middelbaar. Echt machtig die wagen!
              Niet alleen dubbel vermogen, dubbel zoveel cilinders , 8.0 Liter motor, 4 TURBO'S!!.

Ford Gt heeft 'maar' 550pk,een v8, 5.4 liter, Supercharged. Bij een Turbo haal je er nog meer uit ipv supercharged.

Ikzelf nog nooit in gezeten, maar zou het heel graag willen. Doeme!!! een Bmw fan die eerder is......

Comment

Niet alleen dubbel vermogen, dubbel zoveel cilinders , 8.0 Liter motor, 4 TURBO'S!!.

Ford Gt heeft 'maar' 550pk,een v8, 5.4 liter, Supercharged. Bij een Turbo haal je er nog meer uit ipv supercharged.

Ikzelf nog nooit in gezeten, maar zou het heel graag willen. Doeme!!! een Bmw fan die eerder is......
                Eat that!
                Gewoon dikke chance gehad dat ik bij hem in de klas zat, en z'n vader goed kende. Wel schoentjes uit moeten doen enz
                Ik vraag mij af waar die nu is, da's de enige keer dat ik die gezien heb.

Comment

Bijgevoegde Bestanden
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Je snapt het inderdaad niet. Hijzelf heeft 2 ford GT's gehad en heeft die moeten verkopen uit miserie. Alarm ging constant af, starte niet meer, kutservice van ford uit.

Rijdt wel lekker, dat wel. Heb er een 5tal rondjes mee op spa gereden. Geluid is
                    BMW X5 45e

Comment

Hé dat is hem inderdaad! Foto zelf getrokken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Je snapt het inderdaad niet. Hijzelf heeft 2 ford GT's gehad en heeft die moeten verkopen uit miserie. Alarm ging constant af, starte niet meer, kutservice van ford uit.

Rijdt wel lekker, dat wel. Heb er een 5tal rondjes mee op spa gereden. Geluid is
                        Ik weet niet als de service in Belgie zo'n wagen kan onderhouden.. Wel goed dat hij starte op spa :p
                        Hoeveel kost zo'n ding eigenlijk?!? Duitsland staat ene te koop voor 225 000 euro. Tis een twin turbo MET 1240PK!!!!

Prijs in Belgie zal wel rond de 150 000 - 200 000 liggen
                        Dat noem ik pas een zwarte Beest

Auto's kunnen voor mij eigenlijk niet mooier zijn.. Lamborghini aventador en Ferrari f12 Berlinetta zitten voor mij op dezelfde niveau.

Comment

Hé dat is hem inderdaad! Foto zelf getrokken?
                          Inderdaad.
                          Stonden in die tijd ook veel Mustangs.
                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Dat rookt z'n banden toch ter plekke op?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Inderdaad.
                              Stonden in die tijd ook veel Mustangs.
                              Toen ik naar de GT ging gaan zien, stonden er inderdaad ook 2 Mustangs, een grijze en blauwe. Eentje daarvan was een cabrio.

Comment

Hahaha, Heel erg gevaarlijk zo'n auto.. geen wonder waarom de eigenaar ervan af wil haha.

1240 pk is op Bio ethanol. Op benzine minder.

Comment

Proficiat!

Welke auto eigenlijk? Mondeo? zoja, St Tdci?
                                  Tnx.

Ja, zo'n ST TDCi. Die Titanium X-reeks waarvan er maar een 8000 voor heel Europa gebouwd zijn.
                                  Deze dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...ondeo+2.2+TDCI

En die is nog niet weg hoor. Staat netjes op stal tot een volgende bestuurder hier zijn rijbewijs haalt.

Comment

Die 1200 pk heb je absoluut niets aan.

Comment

Inderdaad, maar sommigen willen nu eenmaal altijd maar meer hé.
                                      Zelfde met de Mp's van fototoestellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door K2 Bekijk Berichten
                                        Tnx.

Ja, zo'n ST TDCi. Die Titanium X-reeks waarvan er maar een 8000 voor heel Europa gebouwd zijn.
                                        Deze dus: http://www.autoforum.be/showthread.p...ondeo+2.2+TDCI

En die is nog niet weg hoor. Staat netjes op stal tot een volgende bestuurder hier zijn rijbewijs haalt.
                                        Mooie auto! 2.0Tdci's en 2.2Tdci's zijn UITERST betrouwbaar als je ze chipt!
                                        Int begin voelde ik ook aan dat mijn auto zoveel meer aankan. Motor deed gewoon geen moeite om 1.6Ton voort te trekken. Nu lijkt het alsof ik in een klein wagentje rijd, zo goed gaat em vooruit.
                                        Mijn zoon spaart voor een Ford Fiesta St (2.0Duratec zonder turbo 150pk) zegt dat hij daar ook vanalles mee gaat doen, cosworth onderdelen enzo haha..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                                          Die 1200 pk heb je absoluut niets aan.
                                          Ik zie het meer als collectors auto die je af en toe eens boven haalt als je naar nurburgring gaat of naar show evenementen..... Zelf zou ik bang zijn om in zoiets te rijden. Bmw zijn daar niets bij als ze zeggen dat ze het moeilijk hebben in regen of in sneeuw.

Comment

Working...
                                          X