Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Mannekes kijkt liever maar naar mijn achterste:







    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Mannekes kijkt liever maar naar mijn achterste
      Als het voor U hetzelfde is liever niet zulle. Ik kijk liever naar 't achterste van mijn vrouwke en naar de foto's van uwen voiture

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
        Mannekes kijkt liever maar naar mijn achterste:

        foto




        Amai, zou daar precies niet echt mee kunnen lachen!

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
          Ook al heb je misschien gelijk, een pufke rook wilt toch niet zeggen dat em kapot is. Of praten we over wolken? dat betwijfel ik toch...
          Een pufke !!?? Ge meent het.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
            hoe is het momenteel met het chippen van de F-series van BMW? Ik lees op verschillende sites dat men het systeem nog niet kunnen "kraken" heeft of dergelijke. Is dit zo?

            Wizard, is nog steeds niet mogelijk. (jammer genoeg)
            Om het kort uit te leggen: de nieuwe ECU (motorcomputer) in de BMW reeksen (en anderen) heeft een nieuwe CPU (Infinion Tricore), deze CPU heeft een tuning protection net zoals alle andere auto's, het verschil is dat BMW nu een enorm moeilijke (2x32bit) beveiliging heeft op het allerlaagste niveau. Bijna onmogelijk om te kraken...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
              Wizard, is nog steeds niet mogelijk. (jammer genoeg)
              Om het kort uit te leggen: de nieuwe ECU (motorcomputer) in de BMW reeksen (en anderen) heeft een nieuwe CPU (Infinion Tricore), deze CPU heeft een tuning protection net zoals alle andere auto's, het verschil is dat BMW nu een enorm moeilijke (2x32bit) beveiliging heeft op het allerlaagste niveau. Bijna onmogelijk om te kraken...
              Dimitri, weet jij niks meer over die zwarte stippen na het plaatsen van een grotere uitlaat?

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Enkel het plaatsen van een open uitlaat kan je mengsel normaal gezien niet beïnvloeden. De ECU regelt dat automatisch bij, moest er al een verschil zijn.

                Olievebruik is het zeker niet. Of de olie moet er haast uit spuiten. Ik denk dat je het eerder moet gaan zoeken in het feit dat een koude uitlaat condens uitstoot. Als die condens zich wat vermengt met zwarte verbranding restdeeltjes die aan de binnenkant van de uitlaatwand zitten, dan spuit er wat 'zwart water' uit je uitlaat. En dat kan die spikkels op uw achterkant verklaren. Controleer bij een warme motor/uitlaat uw achterkant eens op bijkomende spikkels.
                Volgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..

                Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                  Volgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..

                  Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..

                  Ben blij dat het dat is.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                    Volgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..

                    Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
                    *Vind ik leuk*


                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                      Volgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..

                      Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
                      Veel benzine motoren hebben daar last van, daarom dat de teer verwijderaar van Auto Finesse zo goed verkoopt.

                      den borre


                      "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                      Int3x0r
                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                        Veel benzine motoren hebben daar last van, daarom dat de teer verwijderaar van Auto Finesse zo goed verkoopt.

                        http://www.wax-it.be/webshop/auto-fi...blitarate.html
                        Maar die spikkeltjes op zijn achterkant zijn geen teerresten hoor.

                        Comment


                        • Is idd geen teer, als je er met een vochtig doekje overgaat krijg je het er zo af. Zijn van die carbonrestjes van in de uitlaat/motor..

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Maar die spikkeltjes op zijn achterkant zijn geen teerresten hoor.
                            Het is mij gelijk wat het is, kopen die handel.
                            den borre


                            "Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "


                            Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                              Het is mij gelijk wat het is, kopen die handel.
                              Heb dat al, en is idd wonderspul

                              Comment


                              • Vraagske:

                                Met standaard inlegfilter hoor ik de turbo goed opkomen, maar niet afblazen(wel bij vertrekken en dan weer op de koppeling). Als ik daar nu bv een BMC inlegfilter inleg, hoort ge uw turbo dan afblazen? Of is dat weer erg voor uw LMM?

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                                  Vraagske:

                                  Met standaard inlegfilter hoor ik de turbo goed opkomen, maar niet afblazen(wel bij vertrekken en dan weer op de koppeling). Als ik daar nu bv een BMC inlegfilter inleg, hoort ge uw turbo dan afblazen? Of is dat weer erg voor uw LMM?

                                  BOV steken

                                  Comment


                                  • Bwa, das een beetje derover.

                                    Ik wil ongeveer zo'n geluid:




                                    Deze heeft een open filter maar dat is bij mij ook wat overdreven. Dit is trouwens ook zonder bov.
                                    Last edited by ; 01/11/2013, 21:26.

                                    Comment


                                    • Open filter op een diesel is slecht voor de turbo, dat hebben ze mij 4 jaar geleden eens gezegd.
                                      Ooit eens een Golf 4 Tdi gezien en gehoord met een BOV + Compleet rechte uitlaat -> Der echt over

                                      Comment


                                      • Ja daarom dat ik ook niet wil overdrijven daarin. Maar het is gewoon om de turbo feller te horen want dat is echt een verslavend geluid. Dat opkomen is gewoon heerlijk om te horen maar afblazen is niet vergelijkbaar met het opkomen. Zou ge met een betere inlegfilter de turbo beter horen? Dan zou hij toch automatisch beter hoorbaar zijn bij het afblazen.

                                        Comment


                                        • Denk niet dat het op een diesel veel nut heeft, toch niet qua geluid

                                          Comment

                                          Working...
                                          X