Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
    De 5 F10 zou dan eindelijk te chippen zijn.
    http://www.autoweek.nl/nieuws/25794/...ns-ac-schitzer
    AC Schnitzer werk al jaar en dag met powerbox. Ze hebben er voor elke F-reeks.

Powerbox is niet hetzelfde als chippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      AC Schnitzer werk al jaar en dag met powerbox. Ze hebben er voor elke F-reeks.

Powerbox is niet hetzelfde als chippen.
      Ik weet niet of het hier om een powerbox gaat of chippen.
      De powerbox is er al een tijdje.
      Volgens het artikel lijkt het om iets nieuws te gaan omdat ze aan het einde van het artikel schrijven:
      "Wat de porties extra testosteron gaan kosten, is nog niet bekend".
      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
        Ik weet niet of het hier om een powerbox gaat of chippen.
        De powerbox is er al een tijdje.
        Volgens het artikel lijkt het om iets nieuws te gaan omdat ze aan het einde van het artikel schrijven:
        "Wat de porties extra testosteron gaan kosten, is nog niet bekend".
        Zo een box van schnitzer kost rap +1000euro.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
          Zo een box van schnitzer kost rap +1000euro.
          Voor de 330d zit je al snel aan meer dan 2000 dacht ik.

Comment

• 2000 euro uitgeven aan software? Is dat verzonden door een goud kabeltje? Dan geef ik liever geld uit aan een betere turbo dan zoiets!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
              2000 euro uitgeven aan software? Is dat verzonden door een goud kabeltje? Dan geef ik liever geld uit aan een betere turbo dan zoiets!
              Met een betere turbo heb je ook nieuwe software nodig hé ,anders zal het ni goe marcheren hoor....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                Interessant.
                Op hoeveel zou dat dan komen voor een Citroën C4?
                Heb je een PM gestuurd ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                  Ja, en dat bedoel ik serieus.

Je moet natuurlijk kijken op niveau van aankoop door de fabrikant hé.

Ik durf zelfs te beweren dat een gewone turbo voor een standaard 1.6 Turbodieselke minder dan 100€ kost voor Ford, VW,...
                  Wetende dat een nieuwe Turbo voor een Golf voor de particulier (inclusief BTW, maar ongeplaatst) zo'n 800€ kost, lijkt me dat een correcte inschatting.

Wat had jij in gedachten?
                  En waar blijft je lijst?
                  @ Ford-Power

Waar blijft je lijst en objectieve argumenten.
                  Zo gaat het met jou altijd.
                  Je lacht de mensen uit met losse uitspraken die niet onderbouwd zijn, en als er dan vragen komen durf of wil je niet antwoorden met FEITEN.

Comment

• Hij is nu te moe om te antwoorden, heeft juist zijn S-Max uitgelaten en die was weeral ontembaar snel.

Sorry voor het ongemak.
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Zeg Geert,

Een BMW F30 met performance power kit (grotere intercooler en luchtinlaat) brengt BMW zelf naar 286pk (ipv 25 en 600Nm (ipv 560).

Dankzij die extra hardware... Tot hoever zou jij denken dat je absoluut veilig kan geraken? Ik vind nergens iets over tunen van een BMW met PPK geïnstalleerd...

Is de ZF automaat van de 330d verschillend van die van de 335xd? Scheelt er veel kwa aandrijflijn tussen beide (behalve de turbo en de xdrive)?

Comment

@ Ford-Power

Waar blijft je lijst en objectieve argumenten.
                        Zo gaat het met jou altijd.
                        Je lacht de mensen uit met losse uitspraken die niet onderbouwd zijn, en als er dan vragen komen durf of wil je niet antwoorden met FEITEN.
                        Zo'n lijst eh, was sarcastisch bedoelt eh. Ik ga nu echt niet zoeken wat duurder is eh....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          Hij is nu te moe om te antwoorden, heeft juist zijn S-Max uitgelaten en die was weeral ontembaar snel.

Sorry voor het ongemak.
                          Ja, die is snel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                            Heb je een PM gestuurd ;-)
                            Heb het net gezien, thx, is zeker het overwegen waard.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Terug on-topic.
                              Als complete newbie in tuning had ik graag geweten of er goede megelijkheden zijn om een 518d van 136pk bij te kietelen naar 184 of 163pk.
                              Natuurlijk zou ik verwachten dat dit goedkoper is dan het verschil tussen de 518 en de 520.
                              Lukt dit ook met een automaat, of moet de soft van de automaat dan ook aangepast worden.

@Ford-Power, gelieve U te onthouden van commentaar.

Comment

• Bruno of Geert zullen wel gauw antwoord op je vraag geven maar mij lijkt het ook belangrijk om het bj. van je auto te vermelden. En je automaat zal geen problemen geven, die kan er wel tegen maar om daar ook zeker van te zijn, nogmaals, het bj. vermelden.
                                Last edited by ; 28/11/2013, 21:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                  Bruno of Geert zullen wel gauw antwoord op je vraag geven maar mij lijkt het ook belangrijk om het bj. van je auto te vermelden. En je automaat zal geen problemen geven, die kan er wel tegen maar om daar ook zeker van te zijn, nogmaals, het bj. vermelden.
                                  Bouwjaar 10/2014

Comment

• 10/2014?? 10/2013 zul je bedoelen?
                                    Last edited by ; 28/11/2013, 21:47.

Comment

Bouwjaar 10/2014
                                      Het zal wel 10/2013 zijn. F-series. Er is al veel te lezen over het feit dat deze nog niet gaan, maar hier komt wel verandering in.

Comment

• Nee, het wordt wel degelijk 10/2014.
                                        De auto moet nog besteld worden.

Comment

Nee, het wordt wel degelijk 10/2014.
                                          De auto moet nog besteld worden.
                                          Ik had het ook graag geweten voor mijn 10/2018 BMW 535d aub.

Comment

Working...
                                          X