Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Tja,tzal ginds rap gedaan zijn met zijne zever...
    Toen ik het zaterdag las op BB dacht ik ook meteen zou dit tuningkid zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Och, op 9lives heeft hij ook al die zever gepost
      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
      Audi S3 '02 sold => topic
      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• De kern van de zaak is wel dat chiptuning illegaal is. Je kan problemen krijgen bij een ongeval met letsel (aan jezelf of derde), het is niet echt gezond voor je auto, etc etc.

De vurigheid waarmee tuningkid zijn standpunt blijft verdedigen, maakt me wel nieuwsgierig naar zijn motieven.

Wie ben je tuningkid? Wat ligt aan de oorzaak van je frustraties? Deel het met ons!

Comment

• waarom vraag je dat nog?

tuningkid antwoord alleen op vragen dat hij zelf wilt antwoorden.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
            Och, op 9lives heeft hij ook al die zever gepost
            Je kan dit gewoon aan het font zien dat dit een copy/paste is ....

Comment

• Ik heb al meer zever van de chiptuners gelezen dan van tuningkid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                Ik heb al meer zever van de chiptuners gelezen dan van tuningkid.
                tuningkid verteld wel waarheden, maar imo hij zou een pak meer volk meekrijgen als hij zich bekend zou maken.
                BMW X5 45e

Comment

• Besten,

Voor de zelfstandigen hier die hun auto hebben laten chiptunen, factureren jullie dit op de vennootschap indien de wagen ook in de vennootschap is of betalen jullie dit privé? Wat bij een eventuele fiscale controle? Zouden ze hier moeilijk over doen?

Mvg,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    tuningkid verteld wel waarheden, maar imo hij zou een pak meer volk meekrijgen als hij zich bekend zou maken.
                    En veel lappen van bruno en geert

Comment

Ik heb al meer zever van de chiptuners gelezen dan van tuningkid.
                      Daar gaat het hem niet om, het gaat er om dat hij niet van ophouden weet. Tot ergernis van sommigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                        Daar gaat het hem niet om, het gaat er om dat hij niet van ophouden weet.
                        Dat kan je van die chippers ook zeggen...

Comment

• Wel een beetje een simpele opmerking, denk je niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            Wel een beetje een simpele opmerking, denk je niet?
                            Die van u alvast wel.

Comment

Dat kan je van die chippers ook zeggen...
                              Tja, het is een topic dat over chiptuning gaat...
                              Enfin, whatever.

Comment

Die van u alvast wel.
                                Sure.

Comment

• Als chiptuning illegaal is, waarom levert ABT dan service via Audi dealers?
                                  “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Ik kan tuningkid in zijn laatste post alleen maar gelijk geven.
                                    Mijne Movano moest na de aankoop onmiddellijk naar de autokeuring om de nodige aanpassingen te kontroleren, ondanks dat er aan het vermogen/tuning niets gebeurd is.
                                    Bij Opel wisten ze dit hij ging omgevormd worden voor rolstoelen. Ze hebben hem trouwens zelf bij de aanpassingsfirma afgezet en terug opgehaald om bij de dealer te leveren.
                                    Na de keuring heb ik moeten een blad tekenen, dat ze Opel gingen verwittigen dat er aan de wagen omgebouwd was. Ze zeiden dat Opel hier ook hun goedkeuring moest verlenen ... en dit is geen chiptunung.
                                    Heb zo'n 2 a 3 maand later een bevestigingsbrief ontvangen met de goedkeuring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                      Als chiptuning illegaal is, waarom levert ABT dan service via Audi dealers?
                                      Officieel mag dat niet meer.
                                      BMW X5 45e

Comment

• Je kan je wagen ook in Duitsland laten chippen met garantie van Audi. In België is VW Hermans in Herentals officieel verdeler voor ABT.
                                        “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
                                          Je kan je wagen ook in Duitsland laten chippen met garantie van Audi. In België is VW Hermans in Herentals officieel verdeler voor ABT.
                                          Gaat niet meer.. ale mogen niet meer..

Comment

Working...
                                          X