Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Proberen om de oogkleppen aan te knopen, ondanks wat anderen argumenteren?
Proficiat, nu weet ik zeker hoe de mentaliteit in Vlaanderen zit en waarom de vorige regering er zolang over heeft gedaan om een regering samen te stellen.
Mekaar constant tegenspreken uit eigenbelang ook al besef je zelf dat de andere gelijk heeft....
Ok, na die laatste post ben ik niet zeker of dit alles nog serieus is. Mentaliteit in Vlaanderen? De regering?
Ik ga verder met hier stilletjes mee te lezen.
Hozee, waarom staat er in de brief gepost door Jakkel, van de FOD Mobiliteit dat 'elke chiptuning' is verboden?
Omdat daar blijkbaar even grote debielen zitten als bepaalde personen hier op het forum. Want die brief klopt van geen kanten.
Wat er eigenlijk zou moeten staan is het volgende:
Elke MOTORtuning die een verhoging van het motorvermogen tot gevolg heeft is verboden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Omdat daar blijkbaar even grote debielen zitten als bepaalde personen hier op het forum. Want die brief klopt van geen kanten.
Wat er eigenlijk zou moeten staan is het volgende:
Elke MOTORtuning die een verhoging van het motorvermogen tot gevolg heeft is verboden.
Ha zo, jij bent een wetgever. Als je dat nu eens meteen had gezegd.
Ik ken de wet gewoon, wat duidelijk niet van de meeste onnozelaars hier gezegd kan worden.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
ik haal mijn vooropgestelde fabriekswaardes niet na tests op de rollenbank. Ik vraag de chiptuner om dit aan te passen zodat ik de fabriekswaardes wel heel (en niet meer). Als ik jullie commentaar mag geloven, dan ben ik dus volgens die wet in fout...
Ik heb nog een auto hier staan (eentje van '87) waar het motorvermogen werd gemeten zonder de bijkomende aggregaten (dus zonder waterpomp, alternator, versnellingsbak) en luchtfilter. Ik rijd dus eigenlijk rond met een auto die de waardes niet haalt en toch betaal ik daarvoor. Ik verander de setup zodat ik die waardes wel haal. Dan ben ik dus ook illegaal bezig...
Sry Jakkel maar denk je nu niet dat je je eigen een beetje belachelijk aan het maken bent met die opmerking?
Maar goed, er van uitgaande dat je een gemiddeld IQ hebt, waar ik zeker niet aan twijfel ga ik denken dat je hier een zwengel bent als "The Kid" er niet is, hehe...
Sry bulshit, extra ongeoorloofde inkomsten voor de verzekeringsmaatschappijen voor de jeugd..Er zijn in alle leeftijdsklassen onnozelaars en dat hoeft niet persé de 18+ te zijn.
En hoe gaan die maatschappijen nog op een aanvaardbare manier claims behandelen als iedereen dezelfde premies betaalt? Er is ook een economische realiteit om rekening mee te houden.
ik haal mijn vooropgestelde fabriekswaardes niet na tests op de rollenbank. Ik vraag de chiptuner om dit aan te passen zodat ik de fabriekswaardes wel heel (en niet meer). Als ik jullie commentaar mag geloven, dan ben ik dus volgens die wet in fout...
Ik heb nog een auto hier staan (eentje van '87) waar het motorvermogen werd gemeten zonder de bijkomende aggregaten (dus zonder waterpomp, alternator, versnellingsbak) en luchtfilter. Ik rijd dus eigenlijk rond met een auto die de waardes niet haalt en toch betaal ik daarvoor. Ik verander de setup zodat ik die waardes wel haal. Dan ben ik dus ook illegaal bezig...
Ja inderdaad, daarom dat de wet hieromtrent niet zomaar toepasbaar is, zo eenvoudig is het allemaal niet en dat snappen sommigen niet, die bijten zich vast aan wetgevingen die verder ook nog eens met haken en ogen aan mekaar vasthangen.
Comment