Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
    inderdaad, wij hebben lang genoeg buiten staan babbelen en het heeft geen druppel geregend.
    Dan is dat toch op een moemnt geweest dat jij NIET daar was. Het heeft op een moment wél geregend/gedruppeld.
    Ik was misschien beter onder die gasbrander gaan staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Dan is dat toch op een moemnt geweest dat jij NIET daar was. Het heeft op een moment wél geregend/gedruppeld.
      Liar, liar!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
        Liar, liar!
        Dus er waren ook geen gasbranders ?

Comment

Dus er waren ook geen gasbranders ?
          is geen bewijs, er staan foto's online.
          je blijft een dwangmatige leugenaar.

Comment

Geantwoord : 3 uren geleden op het moment van dit schrijven

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
            is geen bewijs, er staan foto's online.
            je blijft een dwangmatige leugenaar.
            Foto's online : 1 uur geleden op het moment van dit schrijven

Nu zijt gij weer aan zet Ralphke !

Comment

• Intressante discussie, was Tuningkid aldaniet aanwezig?
              Misschien een pol van maken?

man man man...

Comment

Neen, want binnen in zijn garage was het iets warmer dan buiten in die regen.
                Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                Straf, ik heb geen druppel regen gezien en ben regelmatig buiten geweest...Liegen is ook wel een beetje illegaal zenne....
                Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                Toetsenbord held it is :-)
                aub.

Comment

Ik wist dat je een soort toetsenbordsukkel was maar dit statement slaagt alles....Ga je nu echt beweren dat je daar was door te verkondigen dat het heeft geregend en wij dat niet hebben gemerkt .....en daarbij, je niet het initiatief hebt gehad om je eigen met je "toetsenbordkerstballen" te hebben voorgesteld???? Allez jong, wat een gemiste kans..komop man, wees eens volwassen.
                  Last edited by ; 21/12/2013, 18:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Ik wist dat je een soort toetsenbordsukkel was maar dit statement slaagt alles....Ga je nu echt beweren dat je daar was door te verkondigen dat het heeft geregend en wij dat niet hebben gemerkt .....en daarbij, je niet het initiatief hebt gehad om je eigen met je "toetsenbordkerstballen" te hebben voorgesteld???? Allez jong, wat een gemiste kans..komop man, wees eens volwassen.
                    Na het kaf van het koren te hebben gescheiden heb ik besloten mij niet aan jou voor te stellen Hozee.

Comment

• Hoe zou het nu kunnen dat ik daar niet verwonderd over ben....
                      Maar eigenlijk kerel, ik persoonlijk zou het niet erg vinden om een klapke te doen met je,..maar wel gezellig en zonder flauwekul, echt..
                      Last edited by ; 21/12/2013, 19:40.

Comment

Geantwoord : 3 uren geleden op het moment van dit schrijven

Foto's online : 1 uur geleden op het moment van dit schrijven

Nu zijt gij weer aan zet Ralphke !

Kijk , als jij er geweest was zou je zelf een pak foto's genomen hebben om daar nu mee te kunnen stoefen want zo ben jij nu éénmaal,dus ik ben er absoluut zeker van dat jij er niet geweest bent...

Comment

• Ik heb ook da gevoel....

Comment

• Geduld.....ze zijn nog aan het uploaden.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                              Kijk , als jij er geweest was zou je zelf een pak foto's genomen hebben om daar nu mee te kunnen stoefen want zo ben jij nu éénmaal,dus ik ben er absoluut zeker van dat jij er niet geweest bent...
                              Stoefen met wat ?

Comment

Stoefen met wat ?
                                met foto's dat je daar geweest was

maar je was helemaal niet daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                  Het is nochtans simpel.

tunen mag niet punt. Het vermogen komt niet meer overeen met het vermogen op het inschrijvingsbewijs.

Ik snap niet wat iedereen er zo moeilijk aan vind, is toch simpel? Geef mij 1 wettekst waar staat dat tuning wel mag.

MAAR er is een gedoogbeleid omdat het wel wat geld binnenbrengt in de staatskas.

en iedereen doet IMO wat ze zelf willen, als men dat risico (dat er niet is) wilt nemen, dat ze hunnen plan dan trekken.
                                  Op al die voorgaande posts is dees toch één van de verstandigste.
                                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
                                    Het is nochtans simpel.

tunen mag niet punt. Het vermogen komt niet meer overeen met het vermogen op het inschrijvingsbewijs.

Ik snap niet wat iedereen er zo moeilijk aan vind, is toch simpel? Geef mij 1 wettekst waar staat dat tuning wel mag.

MAAR er is een gedoogbeleid omdat het wel wat geld binnenbrengt in de staatskas.

en iedereen doet IMO wat ze zelf willen, als men dat risico (dat er niet is) wilt nemen, dat ze hunnen plan dan trekken.

Op al die voorgaande posts is dees toch één van de verstandigste.
                                    Een gedoogbeleid impliceert ook een verordening wat dit bevestigd.
                                    De afwezigheid van zulkse beschikking bevestigd nogmaals het verbod.

M.a.w., er is géén gedoogbeleid !

Comment

• LOL dus misschien liep TK daar op de opendeur rond en niemand herkende hem? Kwam hij aanzetten met een roetbrakende Leon ofzo?

Comment

Een gedoogbeleid impliceert ook een verordening wat dit bevestigd.
                                        De afwezigheid van zulkse beschikking bevestigd nogmaals het verbod.

M.a.w., er is géén gedoogbeleid !
                                        iedereen weet dat het niet mag

Maar wat wil jij nu eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                          LOL dus misschien liep TK daar op de opendeur rond en niemand herkende hem? Kwam hij aanzetten met een roetbrakende Leon ofzo?
                                          hij was daar helemaal niet.
                                          ik had op voorhand voorspelt dat hij dit ging schrijven.

Comment

Working...
                                          X