Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenMocht je effectief daar geweest zijn TK, dan vind ik het persoonlijk ondermaats dat je die mens (Bruno) na al dat gekap en gekraak nog gratis komt afzuipen ook...
Just my 02 cents.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtenik had op voorhand voorspelt dat hij dit ging schrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenMocht je effectief daar geweest zijn TK, dan vind ik het persoonlijk ondermaats dat je die mens (Bruno) na al dat gekap en gekraak nog gratis komt afzuipen ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten.....dan nu ook even de juiste lottocijfers graag !
Sent from my V370 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenEen gedoogbeleid impliceert ook een verordening wat dit bevestigd.
De afwezigheid van zulkse beschikking bevestigd nogmaals het verbod.
M.a.w., er is géén gedoogbeleid !
officieel niet, idd.
maar denk jij niet dat als de overheid de tuners en getunede karren wilt aanpakken dat al lang niet had gedaan?
Tuners maken hopen reclame, op FB, op TV zelfs in de autoboekskes, eigenaars komen hier openlijk uit dat hun karren getuned zijn.
Is er ooit al 1 auto gepakt geweest?
ja een bmw E46 320d van een welbepaalde persoon, wie was dat nu weer? juist, jij.
dus er is in mijn ogen een gedoogbeleid.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenLeuk detail is dat ze hun eigen auto's dan ook in beslag kunnen laten nemen.
Alle anonieme wagens waarin ik al heb gereden, waren gechiptuned.
En van horen zeggen zijn die anonieme bmw 325d's ook gechipped, maar of dit waar is weet ik niet.
Ge weet dan toch ook dat voor prioritaire voertuigen sommige zaken niet verboden zijn. (leuk detail hé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenTof zeg, gij hebt al in anonieme wagens gereden.
Ge weet dan toch ook dat voor prioritaire voertuigen sommige zaken niet verboden zijn.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk BerichtenLeuk detail is dat ze hun eigen auto's dan ook in beslag kunnen laten nemen.
Alle anonieme wagens waarin ik al heb gereden, waren gechiptuned.
En van horen zeggen zijn die anonieme bmw 325d's ook gechipped, maar of dit waar is weet ik niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenZijn idd gechipt, plus andere remmen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKlopt, maar motortuning valt daar NIET onder!
Deze omzendbrief is uitsluitend van toepassing op de voertuigen van de categorie M1 met uitzondering van voertuigen voor specifiek gebruik zoals voertuigen van politiediensten, gepantserde voertuigen, ziekenauto's, voertuigen voor dringende medische interventie van de dienst 100, brandweervoertuigen, voertuigen van de Civiele Bescherming, lijkauto's, en soortgelijke voertuigen. Voor de andere voertuigcategorieën blijft artikel 8, § 5, van het koninklijk besluit van 15 maart 1968 onverkort van toepassing.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten... oplossing allemaal een lijkauto of zoiets kopen
Op basis hiervan kunnen DéVémiX, Bé-èR en anderen misschien een vrijspraak bekomen.
(elke naamsverwarring is louter toevallig)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenhet beste bewijs van uw stelling is natuurlijk al die tuningzaken waar de politie razzia's doet en de uitbaters in den bak zwiert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenbron? nog nooit van gehoord
Hij bedoeld Heinz
Comment
-
Verder gaat het gerucht dat de BIVV zou binnengevallen zijn bij Heinz en alle nummerplaten/chassisnummers heeft opgevraagd die daar zijn langs geweest. Bij een ongeval zou deze lijst geraadpleegd worden met alle gevolgen vandien voor de verzekering. Kan iemand dit bevestigen?
Dat heb ik gevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDat heb ik gevonden.
Comment
Comment