Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenEn ik heb ook een vraagkan je een uitlaatsysteem dat niet bedoeld is voor een auto laten passen?
Bv. akrapovic uitlaat van een Clio RS op een Corsa OPC zetten mits wat aanpassingen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenJe krijgt dat vermogen eenvoudigweg niet op de weg. Waarschijnlijk ga je on track zelfs trager zijn dan met de helft van de power.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenDaarvoor moet ge nie bij ne chiptuner zijn maar eerder bij ne lasser.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenSlick banden..... Auto is waarschijnlijk ook gelimiteerd in 1e en 2e versnelling. Pas vanaf 3e of zelfs in 4e heb je je volle vermogen. Dan zit je al over de 220Kmh te rijden dus dan denk ik dat ge geen wheelspin nimeer hebt
Ik heb zelfs wheelspin aan 220kmh.Last edited by Elwood; 22/08/2013, 21:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenIk heb zelfs wheelspin aan 220kmh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHoeveel pk heb je dan 5000?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten535
[IMG][/IMG]
535PK is anderzijds ook niet echt veel voor wheelspin, waarom dan bij 220kmh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenOngeveer , en hij zoekt iemand die em betrouwbaar kan chippen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWaarom zou je wheelspin hebben bij 220kmh laat staan 40kmh als een racewagen bedoelt is voor optimale grip?!?
535PK is anderzijds ook niet echt veel voor wheelspin, waarom dan bij 220kmh?
Maar dat je dat voorhebt in een Ford GT aan 220 km/u met 1200pk daar kan je quasi zeker van zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMaar goed dat zoiets niet bestaat... teveel pk's is ook niet fijn eh. Voor de meeste achter te laten is 200-300pk voldoende. Voor mij is een Bmw 525d geen probleem (wel vanaf stilstand.) Maar eens je rolt zit hij de heletijd achter me. Kan mij niet voorbijsteken.
Is een s max dan echt zo'n brede wagen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenSimpelweg omdat wheelspin optreed wanneer het geleverde vermogen de "tread-to-surface friction" overschrijdt. 220km/u is echter inderdaad overdreven maar bij omstandigheden waarin de grip niet ideaal is en zonder enige electronica heb ik het wel tot + 140km/u.
Maar dat je dat voorhebt in een Ford GT aan 220 km/u met 1200pk daar kan je quasi zeker van zijn.
Zoals deze....
The Koenigsegg CCR driver ran into the crowd at Gran Turismo Polonia 2013 event in Poznań, Poland. 19 people were injured, four of them seriously.FB - https:...
Koenigsegg die gewoon volle bak crasht in Polen en dat in 3e versnelling. Spijtig voor die 4 mensen die SERIEUS gewond zijn geraakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenIs een s max dan echt zo'n brede wagen .
Geloof mijn woord. Op Autobahn ging ik naar het middel en hij steeds links. Bleven gewoon hetzelfde. Maar natuurlijk ik ging waarschijnlijk iets eerder op het gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenS-max is 2154mm (2.154m) Bmw is 1846mm (1.846m) dus 30cm breder lijkt me niet echt zo breed.
Geloof mijn woord. Op Autobahn ging ik naar het middel en hij steeds links. Bleven gewoon hetzelfde. Maar natuurlijk ik ging waarschijnlijk iets eerder op het gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenGeloof mijn woord. Op Autobahn ging ik naar het middel en hij steeds links. Bleven gewoon hetzelfde. Maar natuurlijk ik ging waarschijnlijk iets eerder op het gas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenEcht waar jong ? Waarschijnlijk bleef hij er links achter hangen door die enorme roetwolk van uw gessshipte dieselstoof.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHeb je dit bij regen of zijn uw slicks versleten bij droog? of is dit eerder wanneer je te vroeg op je gas duwt als je een bocht uitkomt?
Zoals deze....
The Koenigsegg CCR driver ran into the crowd at Gran Turismo Polonia 2013 event in Poznań, Poland. 19 people were injured, four of them seriously.FB - https:...
Koenigsegg die gewoon volle bak crasht in Polen en dat in 3e versnelling. Spijtig voor die 4 mensen die SERIEUS gewond zijn geraakt.
Wanneer je te vroeg op de gas gaat bij het uitkomen van de bocht heb je andere problemen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHeb je dit bij regen of zijn uw slicks versleten bij droog? of is dit eerder wanneer je te vroeg op je gas duwt als je een bocht uitkomt?
Zoals deze....
Koenigsegg die gewoon volle bak crasht in Polen en dat in 3e versnelling. Spijtig voor die 4 mensen die SERIEUS gewond zijn geraakt.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
Comment