Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Yep 141 en een kleine 320 Nm nu. Moest het een ford zijn was het mss 197 of 199 pk geweest natuurlijk.
Bruno heeft een aangepast programma gemaakt waardoor het koppel er niet meer zo bruut inkomt zoals ervoor. (Als ik toch iets van die technische praat versta )
Koppeling van sachs is wel een serieus verschil amai, das wennen .
Zeker na een paar dagen met zo'n gevoelloze koppeling van een bmw te hebben gereden.
Leon rijdt nu zoals ie nooit heeft gereden
Volgende upgrade zijn de remmen en dan kunnen we er weer tegen aan
Yep 141 en een kleine 320 Nm nu. Moest het een ford zijn was het mss 197 of 199 pk geweest natuurlijk.
Bruno heeft een aangepast programma gemaakt waardoor het koppel er niet meer zo bruut inkomt zoals ervoor. (Als ik toch iets van die technische praat versta )
Koppeling van sachs is wel een serieus verschil amai, das wennen .
Zeker na een paar dagen met zo'n gevoelloze koppeling van een bmw te hebben gereden.
Leon rijdt nu zoals ie nooit heeft gereden
Volgende upgrade zijn de remmen en dan kunnen we er weer tegen aan
Hmmm niet slecht. Alanus rijdt zogezegd met 199pk en 440Nm. Ik rij met 197pk en 438Nm.
Veel plezier in je mooie Leon!
Ik ben aan't nadenken om de DS4 te chippen maar over PSA kan ik weinig terugvinden...
Buiten veel problemen met de oudere 1.6 HDI's.
Ik heb de 1.6 eHDI 112PK met elektronisch gestuurde versnellingsbak. Volgens de dealer zou er speling genoeg zijn.
Volgens mijn research heb ik volgende koppeling van Valeo 828118 en dubbel massa vliegwiel van valeo 836047.
Als ik de voorbije suggererende pagina's lees voel ik me verplicht om hier wel even mijn bevinding over te schrijven. Wij steken enorm veel tijd in de ontwikkeling van onze programmas. Net zoals Heinz, Apec, Shiftech,... Het is niet voor niks dat Davy constant met zijn programmas bezig is, hij heeft geen tijd om andere zaken te doen dan programmas maken en onderzoek verrichten hoe we bepaalde zaken kunnen verbeteren, welke upgrades we kunnen ontwikkelen,... Het is voor deze mensen een constante leerproces en als zij daar maar voor de show zitten om naar de buiten wereld toe te doen alsof ze iets zelf maken denk ik dat deze personen een zeer zielig leventje hebben. Tuners wisselen onderling informatie uit, althans als je elkaar het daglicht gunt. Maar programmas aankopen... Het doet ons zeer dit te lezen. Zoals iedereen wel al zal gezien hebben gaat onze specialisatie eerder uit naar VAG en BMW. Een specialisatie geeft je de kans om je nog meer te verdiepen in de materie waar je mee bezig bent. En ik steek het niet onder stoelen of banken, maar wij doen onze ontwikkelingen alleen of met MRC in sommige gevallen. Dit is een mooie wisselwerking waar wij fier over zijn. Verhaaltjes de wereld insturen via een forum is zeer makkelijk, maar kom dan eens met feiten en bewijzen naar boven...
Ik ken er in Nederland ook genoeg die zelf hun software schrijven, dus blijkbaar is tuningkid minder ingevoerd dan hij zich doet voorkomen en reageert hij alleen maar om het tuningsvak in diskrediet te brengen of om generaliserend te uiten over inwoners van bepaalde landen.
In Nederland zijn er idd ook velen die het zelf schrijven. JD is hier een voorbeeld van. En neen, hier heb ik geen glazen bol voor nodig ;-) Mocht ik dergelijke bol hebben zou ik deze voor iets heel anders gebruiken hoor...
Dat is nog nergens echt bewezen.
Een deftige verbruikstest doen met een meetnauwkeurigheid van ca 1% is niet simpel, laat staan dat je dat even zelf doet.
Comment