De titel van dit topic is toch, 'Beste chiptuners anno 2013'. Dus, on-topic graag.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenDe titel van dit topic is toch, 'Beste chiptuners anno 2013'. Dus, on-topic graag.
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwe zijn er nog niet uit dat Mercedes de beste auto's bouwt, laat staan dat we de beste chipper kennen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenLaatste was wel offtopic, maar ik vind de hele discussie tussen tuningkid en dvx wel relevant. Stel dat iemand zijn programma's koopt, dan komt die al niet meer in aanmerking voor de "titel".
Wie is daar dan nog niet uit?
Ik ben gepassioneerd begonnen aan de oprichting van dvx, maar had nooit verwacht dat het zo een oorlog is in deze wereld. Jammer, want zonder dit is het een droom van een job boordevol voldoeningen. Ik heb een job als product manager bij een automerk laten staan om nog meer voldoening en passie te ontdekken.
Jammer dat jaloezie dergelijke droomjobs kunnen besmeuren.
Dit is mijn verhaal waarom er bij mij een gevoelige snaar geraakt is!
Einde discussie. Maar als dit zo verder gaat start ik de nodige procedure om een proces te starten. Het gaat niet enkel over dvx, maar ook ik word nu persoonlijk aangevallen wat alles nog gevoeliger maakt.
Wees een beetje empathisch in het leven en besef dat je op dergelijke wijze zware gevolgen voor ons en anderen kan veroorzaken.
Ik sta recht in mijn schoenen. Punt aan de lijn!Last edited by Geert DVX; 03/09/2013, 21:25.
Comment
-
Ik zie het probleem eigenlijk niet als een tuner zijn programmas zou inkopen.
wat is het verschil met een tuner die 1 keer een programma schrijft voor een bepaalde motor en die dan telkens een beetje aanpast aan de auto waar deze op geplaatst is,
of een tuner die een programma koopt en dit dan telkens weer een beetje aanpast aan iedere wagen waarop hij deze plaats.
als iets goed is kan je moeilijk iedere keer weer het koud water uitvinden he, dus eigenlijk wat doet dat ertoe?
ik denk dat je je als tuner enkel kan bewijzen als je een speciaal project mag doen. Met andere turbo ,inspuiting intercooler etc als je deze perfect kan afregelen kan je volgens mij u vak.
hoe kan je je nu onderscheiden met de zoveelste tdi, tfsi, hdi, .... Naar stage 1 of 2 te brengen dat is 95% bandwerk.
en daar betaal je ook voor , mocht men aan iedere auto alles opnieuw moeten afstellen zijn ze 3 dagen bezig met het bijhorende prijskaartje natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk BerichtenGeert, ik kan enkel bevestigen dat ik persoonlijk tevreden ben over jullie werk zoals zovele anderen.
ik vind het ook spijtig dat men jullie zo op de nek zit.
bij deze mijn steun aan Dvx bij deze lastercampagne van bepaalde mensen2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenHeb mails waaruit blijkt dat programmas van ons gestolen zijn.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenIk heb een job als product manager bij een automerk laten staan om nog meer voldoening en passie te ontdekken.
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMaar als dit zo verder gaat start ik de nodige procedure om een proces te starten.
PS @ Geert : Alvorens ik een derde voorbeeld geef, jij reed vroeger toch met een VR6 ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichtenvind het erg dat nog maar de twijfel bestaat. Maar wel begrijpelijk. Tuningkid is in zijn opzet geslaagd. Genoeg projecten geven weer dat we alles zelf maken. Al onze klanten kunnen zien hoe we het originele bewerken. Ik spreek openlijk over een samenwerking met MRC. Heb mails van gerenomeerde tuners die Davy om uitleg en hulp vragen. Heb mails van de ontwikkeling van de tool van de 1.6 tdi. Heb mails waaruit blijkt dat programmas van ons gestolen zijn. Heb genoeg voorbeelden om aan te tonen dat wij alles zelf doen. Enkel insinuaties om ons klein te maken. Waarom? Omdat we kopiëren? Yeah right. De zoveelste dat kopiëert en toch zo snel zijn opmars heeft gemaakt. Vandaar dat we max 5 wagens doen op 1 dag en soms zelfs 2 dagen aan 1 wagen bezig zijn. Voor mij is dit het einde van deze droge voer voor een persoon met een kortsluiting in zijn achterhoofd. Br, onze grootste concurrent haal ik niet neer door te beginnen insinueren dat ze niets zelf maken. Zelfs ik ben zo oprecht om te bevestigen dat ik Bruno persoonlijk ken en hij wel degelijk zijn programmas maakt. Ook al weet iedereen dat we soms alle 2 even over de schreef kunnen gaan.
Ik ben gepassioneerd begonnen aan de oprichting van dvx, maar had nooit verwacht dat het zo een oorlog is in deze wereld. Jammer, want zonder dit is het een droom van een job boordevol voldoeningen. Ik heb een job als product manager bij een automerk laten staan om nog meer voldoening en passie te ontdekken.
Jammer dat jaloezie dergelijke droomjobs kunnen besmeuren.
Dit is mijn verhaal waarom er bij mij een gevoelige snaar geraakt is!
Einde discussie. Maar als dit zo verder gaat start ik de nodige procedure om een proces te starten. Het gaat niet enkel over dvx, maar ook ik word nu persoonlijk aangevallen wat alles nog gevoeliger maakt.
Wees een beetje empathisch in het leven en besef dat je op dergelijke wijze zware gevolgen voor ons en anderen kan veroorzaken.
Ik sta recht in mijn schoenen. Punt aan de lijn!
Comment
-
Elke topic word geruïneerd door tuningkindje, het word is dringend tijd dat een moderator/admin zijn werk doet! Als Lezer van dit forum is het echt lastig nog een topic te kunnen volgen, vol zever van zo'n kind!
@DVX trek het u gewoon niet aan, wij weten heus wel beter!
Comment
-
Tuningkid zijn gezaag was in het begin nog een beetje om te lachen, maar nu begint hij op de man zelf te spelen...dat drekt op niks volgens mij heeft hij geen probleem met het feit of tuning illegaal is of niet maar wel met de tuner zelf! Dat hij dan naar dvx gaat en zen probleem in die mensen hun gezicht gaat verkondigen ipv hier anoniem te liggen zeveren!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenPS @ Geert : Alvorens ik een derde voorbeeld geef, jij reed vroeger toch met een VR6 ?
Ik ken Bruno al langer dan 10 jaar en Davy ken ik ook persoonlijk. Ik heb indertijd meerdere malen naast Bruno gezeten toen hij programma's aan het schrijven was.
Die van mijn ibiza indertijd was hij ook meer dan aan dag aan bezig geweest met een mooi resultaat als gevolg.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenAh ja, toch een klacht neergelegd zekers ?
Inderdaad, een hele stevige opleiding en ervaring. Vooral dan in automotive software.
Héél graag ! Kan zelfs niet wachten.
PS @ Geert : Alvorens ik een derde voorbeeld geef, jij reed vroeger toch met een VR6 ?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Dit topic ging toch over de beste tuner , en de beste is die dat alles zelf schrijft het enige wat tuningkid doet
is zijn mening geven en uitleg vragen , tot nu toe heb ik nog geen enkel bewijs gezien dat de tuners dit echt doen , als ik het juist lees kopen zij files aan en passen ze die een beetje aan , pas op das mijn probleem ook niet voor mij is alles ok maar als je zegt dat je het zelf schrijft vertrek je van iets blanco , en dat las ik hier nog niet dus heeft hij op dat punt nog steeds gelijk of het nu legaal is of niet das een ander discussieMijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenMan man, jij bent ECHT psychisch gestoord, ziekelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk BerichtenDit topic ging toch over de beste tuner , en de beste is die dat alles zelf schrijft het enige wat tuningkid doet
is zijn mening geven en uitleg vragen , tot nu toe heb ik nog geen enkel bewijs gezien dat de tuners dit echt doen , als ik het juist lees kopen zij files aan en passen ze die een beetje aan , pas op das mijn probleem ook niet voor mij is alles ok maar als je zegt dat je het zelf schrijft vertrek je van iets blanco , en dat las ik hier nog niet dus heeft hij op dat punt nog steeds gelijk of het nu legaal is of niet das een ander discussie
Comment
Comment