Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• [QUOTE=tuningkid;5171128]U is niet verplicht mijn meningen te lezen !

Dus hier geeft ge het zelf toe da het uw eigen meningen zijn da ge hier komt vertellen ipv echte feiten? Ahahaha
    porsche 4ever
    '06 Skyteam Dax 50cc

Comment

• [QUOTE=Koenigsegg ccxr;5171134]
      Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      U is niet verplicht mijn meningen te lezen !

Dus hier geeft ge het zelf toe da het uw eigen meningen zijn da ge hier komt vertellen ipv echte feiten? Ahahaha
      De voorbeelden inzake de tuningfiles zijn vaststellingen, geen meningen (sorry dat U dit niet meteen begreep)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Ik gok op tuningkid vastgebonden aan een kruis met een obd stekker in zijn gat.
        ...of tjoeners achter een deur zonder klink.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          De voorbeelden inzake de tuningfiles zijn vaststellingen, geen meningen (sorry dat U dit niet meteen begreep)
          Vaststellingen door wie? Want je beweert wel heel wat, maar ook ik heb nog geen bewijs gezien.
          Last edited by ; 05/09/2013, 11:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
            Vaststellingen door wie? Want je beweert wel heel wat, maar ook ik heb nog geen bewijs gezien.
            Exact veel wind maar voorts......................
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Hierdoor komen we dan op ons derde voorbeeld.

Tijd geleden toen Davy (niet Geert) nog met zijn VR6 reed kwam hij geregeld langs bij HEINZ om zijn AANGEKOCHTE FILES te betalen (in kontanten).

Comment

Hierdoor komen we dan op ons derde voorbeeld.

Tijd geleden toen Davy (niet Geert) nog met zijn VR6 reed kwam hij geregeld langs bij HEINZ om zijn AANGEKOCHTE FILES te betalen (in kontanten).
                Te grappig. Davy heeft nooit met een VR6 gereden. Andy zijn broer heeft 6-7 jaar geleden eens eentje gehad (tip, een rode) en Davy is nog meer 2jr hier in België bezig Voorbeeld 4? Den enige wagen dat hij ooit heeft laten doen is een Bora en dit is de reden dat hij zelf begonnen is met alles uit te zoeken. Start van zijn carrière (zonder afbreuk naar Heinz toe ;-) ) Sorry, kon me niet inhouden weer eens te reageren. We hebben een foto van u genomen:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  ...Jammer, want zonder dit is het een droom van een job boordevol voldoeningen....Jammer dat jaloezie dergelijke droomjobs kunnen besmeuren. Dit is mijn verhaal waarom er bij mij een gevoelige snaar geraakt is!...
                  Beste Grr, alles waar je grof geld mee verdient is en blijft een droomjob.
                  Het mooi "inkaderen" en de inventieve constructies (zoals BRr) doen enkel het vermoeden rijzen dat er natuurlijk veel méér aan de hand is.

Zolang Jan-met-pet en jullie discipelen met leugens zoals mooie verkoop-praatjes, zogenaamde garantiebepalingen, "ja-wij-schrijven-software-zelf" én het weerleggen van jullie strafbare activiteiten, zal je altijd kritiek blijven ontvangen.

Blijvend beweren dat juridisch alles klopt is pure waanzin en verstoort zelfs de openbare orde.

Plotseling verschijnt er dan iemand die juridisch én ook technisch een bepaald aantal zaken komt uitleggen en dan is het kot te klein geworden natuurlijk.
                  Zo zie je maar dat je niet iedereen voor de gek kan (blijven) houden.

Comment

• Tuningkid, denk wat je wil, maar veralgemenen hoeft echt niet. Kom uit de kast en je zal zien dat we geen mooipraters zijn, want ik doe u een proces aan om u tegen te zeggen. Dit zijn valse beschuldigingen met negatieve gevolgen voor ons. Jij hebt niets te vrezen? Show me! Wij zijn alvast gestart met het onderzoek om onze vermoedens wie je bent te laten bevestigen. Nog een prettig gestoord leven gewenst, wie laatst lacht best lacht zeg ik steeds :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                      ...want ik doe u een proces aan om u tegen te zeggen. Dit zijn valse beschuldigingen met negatieve gevolgen voor ons. Jij hebt niets te vrezen? Show me! Wij zijn alvast gestart met het onderzoek om onze vermoedens wie je bent te laten bevestigen.
                      Tuurlijk, daar zitten ze bij de Polies nu eens écht op te wachten.
                      Ik hoop enkel dat jouw onderzoek geen "koud-start" heeft, anders moet je wat "cranking-maps" aankopen om het wat sneller te laten verlopen.

Comment

• Bon dit zijn regelrechte aanvallen op een specifiek persoon, wordt het niet hoog tijd dat hier een mod ingrijpt en de laster campange stopt.

Comment

• Inderdaad, want ik vind het niet leuk dat Geert mij een "proces-om-U-tegen-te-zeggen" aandoet.

Ik heb Geert niets in de weg gelegd, hem enkel wat voorgelezen uit bestaande wetboeken.

Comment

Inderdaad, want ik vind het niet leuk dat Geert mij een "proces-om-U-tegen-te-zeggen" aandoet.

Ik heb Geert niets in de weg gelegd, hem enkel wat voorgelezen uit bestaande wetboeken.
                            Ge hebt juist geluk dat ik Geert ni ben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              Ge hebt juist geluk dat ik Geert ni ben.
                              Ofwel gij dat je hem niet bent.

Comment

• de waarheid van beide partijen zal wel ergens tussen in liggen.

Maar zolang tuningkid niet met harde bewijzen afkomt is het nogal moeilijk hem te geloven. (en dan heb ik het niet over toveren met wetteksten zoals wooter dat ook zo goed kan)
                                BMW X5 45e

Comment

• Kefkie, die wetten bestonden al lang voor jouw geboortedag. Niemand tovert deze dus uit zijn hoge hoed of mouw.

Als zelfs een moderator je op het bestaan ervan wijst wordt zelfs ook dit weer in twijfel getrokken.

Comment

• Naast het oplepelen van de wetten, beweer je nog andere dingen over de betreffende tuners.

Je zogenaamde voorbeelden die je als bewijs op dist zijn vooralsnog niet meer dan verhaaltjes, want door niemand hier op feitelijke juistheid te checken.

De toon die je aanslaat tegen de tuners en het niet of slechts deels beantwoorden van gestelde vragen, doet mij vermoeden dat het je niet slechts te doen is om het wettelijke aspect tegen chiptuning onder het voetlicht te brengen, maar dat er ook persoonlijke (rancuneuze) motieven zijn om de bedrijven onderuit te halen.

Daarmee schiet je het doel van het wijzen op de wettelijke positie van chiptuners voorbij, waardoor die boodschap geheel verloren gaat.

Comment

• bent U hollander ?

Comment

Kefkie, die wetten bestonden al lang voor jouw geboortedag. Niemand tovert deze dus uit zijn hoge hoed of mouw.

Als zelfs een moderator je op het bestaan ervan wijst wordt zelfs ook dit weer in twijfel getrokken.
                                        dat die wetten bestaan is me duidelijk.

ik bedoelde eigenlijk dat je met andere bewijzen moet afkomen dan die wetten.

Nu ben je in mijn ogen gewoon wat verhaaltjes aan het vertellen die je schrijft van achter je pc zonder enige vorm van bewijs.
                                        BMW X5 45e

Comment

bent U hollander ?
                                          ik wel
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X