Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik dacht dat de 5GT de motoren gebruikt van de 7 reeks en niet van de 5 reeks.

en die zijn toch al een tijdje te tunen.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
      ik dacht dat de 5GT de motoren gebruikt van de 7 reeks en niet van de 5 reeks.

en die zijn toch al een tijdje te tunen.
      Is een N57D30 motor dat erin ligt, en die worden zowel in de 5 als 7 reeks gebruikt. Wordt zelfs ook in de 330d gebruikt.

Comment

• oke dan zeg ik niets
        BMW X5 45e

Comment

• Hoe zit dat hier bij de tuners met de getunede Opel Corsa OPC Nurburgring Edition's? Zie bij BRperformance bv ene met 240 pk. Wat heeft die allemaal veranderd? Intercooler, pistons & uitlaatlijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
            Bij mij ook. Maar wij hebben de 2.0Hdi/Tdci.
            Dat geld bij de 1.6Hdi ook. Meer als 20 000km tussen 2 olieverversingen door is, bij problemen met de turbo PECH. Had ge maar op tijd op onderhoud moeten gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Hoe zit dat hier bij de tuners met de getunede Opel Corsa OPC Nurburgring Edition's? Zie bij BRperformance bv ene met 240 pk. Wat heeft die allemaal veranderd? Intercooler, pistons & uitlaatlijn?

Seffens BOOM dan bye bye 1.6 met 240pk.

Comment

Weeral eens een voorbeeld dat gij niet weet waarover ge spreekt. In Griekeland rijden ze met 400+ pk rond

Comment

Binnenkort heb je de Peugeot RCZ R, standaard 270 pk's uit een 1.6
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Binnenkort heb je de Peugeot RCZ R, standaard 270 pk's uit een 1.6

Ja maar dat is Peugeot. We spreken over Oempels.

Comment

Weeral eens een voorbeeld dat gij niet weet waarover ge spreekt. In Griekeland rijden ze met 400+ pk rond
                      Zelfs met 669pk en 573Nm Machine's

Comment

Misschien heeft hij gelijk...............volledig Griekenland is BOOM gegaan.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Morgen even aan davy vragen. Dacht lege chip programmeren na bewerken origineel programma. Kom ik morgen zeker op terug. Van welk jaar is de cabrio?
                          04/2000
                          2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Wat een kortzichtigheid. En dan vraagt gij u waarom ge hier niet geliefd bent. Moest ford dat blokje gebruiken je zou het nogal ophemelen.
                            BMW X5 45e

Comment

• Een fiesta 1.6 st kan dat zeker wel aan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                Een fiesta 1.6 st kan dat zeker wel aan
                                Let niet op de gekke kleurencombinatie haha

Comment

Let niet op de gekke kleurencombinatie haha

En waarom kan het bij ford wel en niet bij opel volgens u?
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    En waarom kan het bij ford wel en niet bij opel volgens u?

Kijk eens wat op de motor staat.

Comment

• Diene fiesta beweegt dus gene centimeter in dat filmke eej.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                                        Diene fiesta beweegt dus gene centimeter in dat filmke eej.

RAKET!

Comment

Kijk eens wat op de motor staat.
                                          Wacht, ik ga ook een sticker kopen en op het hitteschild plakken. Direct 30pk meer uit mijn 1700 Isuzu 'powered by Cosworth'.

Comment

Working...
                                          X