Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
    Niet echt relevant voor een diesel. Maar geef je wel gelijk voor een benzine..en laat die remmen maar zitten, de 335i en D hebben een ruim overschot, kwestie van weten waar je over praat.
    "Ruim overschot" idd voor op de openbare weg klopt dan. Je weet duidelijke waarover je praat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Ik heb Bruno nooit anders gekend, of ik moet natuurlijk een oen zijn maar dat laat ik in het midden...
      Hozee, moest jij niet nog wat rozenblaadjes rondstrooien op Bruno's oprit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
        Hozee, moest jij niet nog wat rozenblaadjes rondstrooien op Bruno's oprit ?
        Doe ik zelfs niet voor een mooie vrouw, laat staan voor ne vent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          "Ruim overschot" idd voor op de openbare weg klopt dan. Je weet duidelijke waarover je praat.
          Ja inderdaad gaat het over de openbare weg, wat anders. Op het circuit is het natuurlijk een ander verhaal, gechipt of niet betere remmen zijn daar altijd welkom maar dat is hier eigenlijk niet ter zake. En verder nog, een grotere intercooler voor een diesel is ook niet echt nodig, voor een benzine des te meer. Nogmaals, uiteraard hebben wij het hier over de openbare weg met wagens die een relatief kleine vermogenswinst hebben. Die link met die Corsa OPC met 500pk heeft zelfs voor de openbare weg een hoop aanpassingen nodig, dat lijkt mij ook wel duidelijk.
          Last edited by ; 11/09/2013, 14:25.

Comment

• BMW heeft de PPK getest voor 250.000km. Ze vonden het nodig de intercooler aan te passen. Het is idd veel geld zo 1.700 voor hoop en al een 28pk, maar AC Schnitzer vraagt 2300 nog wat euro voor enkel een powerbox. Als je er bij BMW dan nog een groter remsysteem vooraan bij krijgt. Niet echt een slechte deal te noemen.

Comment

• maar bmw verzaakt om de boel be te homologeren
              waarom eig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                maar bmw verzaakt om de boel be te homologeren
                waarom eig
                Geen idee eigenlijk... Vroeger was er in belgie een PPK voor de 320d en 335i beschikbaar dacht ik... Nu dus niets meer. Bizar.

Comment

• nooit geweest vlg mij

Comment

• Voor die paar Belgen die zoiets zouden kopen. Groot gelijk dat ze niet beginnen aan dat te homologeren.

Comment

• Mijne gaat 1 oktober binnen bij BR voor een software aanpassing, benieuwd wat het gaat opleveren. Er zijn nog niet veel Giulietta QV's met volledige uitlaatlijn vanaf de turbo met metaal race catalysator, dus weinig referentie voor wat betreft eindresultaten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                        Voor die paar Belgen die zoiets zouden kopen. Groot gelijk dat ze niet beginnen aan dat te homologeren.
                        Ik denk dat je bij de 330/335d en 335i eigenaren best wel nog wat geïnteresseerden zou vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Ik denk dat je bij de 330/335d en 335i eigenaren best wel nog wat geïnteresseerden zou vinden.
                          Ik durf te beweren, ge zit er niet ver naast.

Comment

• Over een 35d blok gesproken. Zijn ook in trek voor eigenaars met niet gehomologeerde wagens:

Comment

• Beauty!
                              Moet nogal ferm vooruit gaan!

Comment

• Voorlopig nog niet. Wij zijn dringend op zoek naar iemand die ons een kant en klare file wil verkopen voor deze setup, NOT!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                                  Voorlopig nog niet. Wij zijn dringend op zoek naar iemand die ons een kant en klare file wil verkopen voor deze setup, NOT!
                                  Moa Geert toch, waarom zoek je naar een verkoper terwijl deze files GRATIS worden geleverd bij de aankoop van bv een APR turbokit

Nooit gehoord van die firma in Opelika ? Dedje dedju Geert toch.

Comment

Over een 35d blok gesproken. Zijn ook in trek voor eigenaars met niet gehomologeerde wagens:
                                    Da's het N57D30TU2 blok uit een E90 in de carrosserie van een E46 dan?

Comment

Over een 35d blok gesproken. Zijn ook in trek voor eigenaars met niet gehomologeerde wagens:
                                      Geertje, hoe komt het dat deze wagen niet gehomologeerd is of wordt ?

Comment

• Omdat die persoon geen zin heeft om met platen rond te rijden ;-)Trouwens, met die carbonne deuren gaat hij toch niet door de keuring geraken...

Comment

Trouwens, met die carbonne deuren gaat hij toch niet door de keuring geraken...

Met die verboden motortjoening ook niet trouwens, maar dat wist jij natuurlijk nog niet.

Comment

Working...
                                          X