Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMet die verboden motortjoening ook niet trouwens, maar dat wist jij natuurlijk nog niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMet die verboden motortjoening ook niet trouwens, maar dat wist jij natuurlijk nog niet.
of was dat wel het geval met uw bmw destijds?BMW X5 45e
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHad je echt niet gesnopen dat het om een racewagen gaat? Ge zijt weer goed aan 't scoren. Ontopic nu: @DVX: Wat zijn de te verwachten PK's en koppel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMoa Geert toch, waarom zoek je naar een verkoper terwijl deze files GRATIS worden geleverd bij de aankoop van bv een APR turbokit
Nooit gehoord van die firma in Opelika ? Dedje dedju Geert toch.
#lolWAT #tuningkid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenAPR Turbokit & FILE voor een BMW motor
#lolWAT #tuningkid
leren lezen Diemietrie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenGeert en Kevin, gaat daar gewoon nimeer op in. Dan stopt da vanzelf, ben dan wel benieuwd welke nickname hij dan gaat uitvinden.
+100 als iedereen dit doet zal het wel stoppen!!!
Stiekem hoop ik dat ze die een proces aandoen dat we hier is allemaal goed kunnen lachen voor al die maanden hetzelfde gezever!!!
Comment
-
Hmm, ik las hier dat het in sommige gevallen aangeraden wordt om niet te wachten op de voorgeschreven intervallen voor een oliewissel? Ik heb een eerste onderhoud gehad op 25.000 km, longlife. Het is een CCZA blok uit 2012 met 200pk. Is dat ook voor dit blok nodig? Welke waarden worden er uit dit blok gehaald bij een stage 1 tuning?
Een andere vraag:
Is een 2.2 D4D (136pk) blok uit een Toyota RAV4 te chippen en zo ja welke waarden worden daar uit gehaald? Vooral koppel om te trekken is belangrijk.
Groet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenStiekem hoop ik dat ze die een proces aandoen dat we hier is allemaal goed kunnen lachen voor al die maanden hetzelfde gezever!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDaar hoop ik eerlijk gezegd ook op !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten@TK,wat is eigenlijk uw drijfveer,en wat hoop je ermee te bereiken ?ik persoonlijk denk dat het vechten tegen de bierkaai is ,
"Vechten tegen de bierkaai" ik denk het niet, zijn gezever heeft de tuners zeker al klanten gekost.BMW 428i xDrive Gran Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenDaar hoop ik eerlijk gezegd ook op !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk BerichtenMensen die twijfelen "chippen of niet" gaan na het lezen van dit forum hun handjes eraf houden, dat is zijn doel.
"Vechten tegen de bierkaai" ik denk het niet, zijn gezever heeft de tuners zeker al klanten gekost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk BerichtenMensen die twijfelen "chippen of niet" gaan na het lezen van dit forum hun handjes eraf houden, dat is zijn doel.
"Vechten tegen de bierkaai" ik denk het niet, zijn gezever heeft de tuners zeker al klanten gekost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenAls TK niets anders doet dan in herhaling vallen dan wordt je niet meer ernstig genomen....
Comment
Comment