Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Moa Geert toch, waarom zoek je naar een verkoper terwijl deze files GRATIS worden geleverd bij de aankoop van bv een APR turbokit

Nooit gehoord van die firma in Opelika ? Dedje dedju Geert toch.
    APR Turbokit :-) Denk niet dat die mannen daar tevreden mee gaan zijn. Hun wil is wet. (ps, ga je niet in je wetteksten vinden)

Comment

• dubbele post
      Last edited by Geert DVX; 12/09/2013, 23:16.

Comment

Met die verboden motortjoening ook niet trouwens, maar dat wist jij natuurlijk nog niet.
        Kijk eens verder dan je neus lang is jongeman. Nu maak je je echt wel zielig belachelijk...

Comment

Met die verboden motortjoening ook niet trouwens, maar dat wist jij natuurlijk nog niet.
          Volgens mij wordt je nog niet afgekeurd voor een motorisch getunede auto.

of was dat wel het geval met uw bmw destijds?
          BMW X5 45e

Comment

• Geert en Kevin, gaat daar gewoon nimeer op in. Dan stopt da vanzelf, ben dan wel benieuwd welke nickname hij dan gaat uitvinden.
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• "zagepee"

Comment

• 35D blok in een e46 zie je ook niet iedere dag. Ik denk dat ze dat op de keuring ook niet rap zien.

Comment

Had je echt niet gesnopen dat het om een racewagen gaat? Ge zijt weer goed aan 't scoren. Ontopic nu: @DVX: Wat zijn de te verwachten PK's en koppel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                    Had je echt niet gesnopen dat het om een racewagen gaat? Ge zijt weer goed aan 't scoren. Ontopic nu: @DVX: Wat zijn de te verwachten PK's en koppel?
                    Eigelijk is het een omgebouwde 204pk blok. Maar je kan het verschil met een 35d blok bijna niet meer zien. Het is moeilijk te zeggen wat de verwachtingen zijn. De opbouw is door de eigenaars zelf gedaan in Duitsland en nu zijn we alle fouten aan het opsporen. Onderdelen worden vervangen indien nodig. Injectoren zijn veel te groot, turbo ook, spoelt laat op. Naar mijn mening nog niet wat het moet zijn. Kopbouten lijken me ook niet sterk genoeg, want het koppel kon hij gisteren niet aan. Normaal ging hij den 18e mee doen aan een 24uren race, maar vrees er een beetje voor... Denk dat het van lange adem zal zijn aangezien we liever de opbouw meteen zelf doen. Nu is het eerder zoek en zoeken naar wat volgens ons niet ok is. Soms moet je voor je begint met een ombouw iets meer nadenken over welke onderdelen je gaat plaatsen.

Comment

Moa Geert toch, waarom zoek je naar een verkoper terwijl deze files GRATIS worden geleverd bij de aankoop van bv een APR turbokit

Nooit gehoord van die firma in Opelika ? Dedje dedju Geert toch.
                      APR Turbokit & FILE voor een BMW motor

#lolWAT #tuningkid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                        APR Turbokit & FILE voor een BMW motor

#lolWAT #tuningkid
                        er stond "bv een APR" (bv = bijvoorbeeld), en dat was algemeen, dus niet specifiek voor die kist waarvan de kopbouten niet sterk genoeg zijn volgens Greet.

leren lezen Diemietrie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                          Geert en Kevin, gaat daar gewoon nimeer op in. Dan stopt da vanzelf, ben dan wel benieuwd welke nickname hij dan gaat uitvinden.

+100 als iedereen dit doet zal het wel stoppen!!!
                          Stiekem hoop ik dat ze die een proces aandoen dat we hier is allemaal goed kunnen lachen voor al die maanden hetzelfde gezever!!!

Comment

• Hmm, ik las hier dat het in sommige gevallen aangeraden wordt om niet te wachten op de voorgeschreven intervallen voor een oliewissel? Ik heb een eerste onderhoud gehad op 25.000 km, longlife. Het is een CCZA blok uit 2012 met 200pk. Is dat ook voor dit blok nodig? Welke waarden worden er uit dit blok gehaald bij een stage 1 tuning?

Een andere vraag:
                            Is een 2.2 D4D (136pk) blok uit een Toyota RAV4 te chippen en zo ja welke waarden worden daar uit gehaald? Vooral koppel om te trekken is belangrijk.

Groet
                            Skoda Octavia Combi RS 2.0 TSI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                              Stiekem hoop ik dat ze die een proces aandoen dat we hier is allemaal goed kunnen lachen voor al die maanden hetzelfde gezever!!!
                              Daar hoop ik eerlijk gezegd ook op !

Comment

@TK,wat is eigenlijk uw drijfveer,en wat hoop je ermee te bereiken ?ik persoonlijk denk dat het vechten tegen de bierkaai is ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                  @TK,wat is eigenlijk uw drijfveer,en wat hoop je ermee te bereiken ?ik persoonlijk denk dat het vechten tegen de bierkaai is ,
                                  Mensen die twijfelen "chippen of niet" gaan na het lezen van dit forum hun handjes eraf houden, dat is zijn doel.
                                  "Vechten tegen de bierkaai" ik denk het niet, zijn gezever heeft de tuners zeker al klanten gekost.
                                  BMW 428i xDrive Gran Coupé

Comment

Maak u dan kenbaar .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                                      Mensen die twijfelen "chippen of niet" gaan na het lezen van dit forum hun handjes eraf houden, dat is zijn doel.
                                      "Vechten tegen de bierkaai" ik denk het niet, zijn gezever heeft de tuners zeker al klanten gekost.
                                      Ik denk eerder het gezever van de tuners zelf.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Danny Bekijk Berichten
                                        Mwa, het zal zo'n vaart niet lopen. Als TK niets anders doet dan in herhaling vallen dan wordt je niet meer ernstig genomen.... en dan nog met zo'n nickname.
                                        Last edited by ; 13/09/2013, 18:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                          Als TK niets anders doet dan in herhaling vallen dan wordt je niet meer ernstig genomen....
                                          tjoeners vallen ook steeds in herhaling door mensen aan te zetten tot het plegen van criminele feiten

Comment

Working...
                                          X