Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
    Rook is stoer.
    Jazeker, laat een diesel toch ademen! Geen roetfilter, egr, katalysator.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
      Jazeker, laat een diesel toch ademen! Geen roetfilter, egr, katalysator.
      als er roet is ist teken dat de motor niet optimaal afgesteld is. roet is gewoon een overmaat aan mazout

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        als er roet is ist teken dat de motor niet optimaal afgesteld is. roet is gewoon een overmaat aan mazout
        Beetje roet is niet erg. Komt omdat de turbo dan opkomt. Die Amerikaanse trucks hebben een grote turbo-lag en ook daarom veel rookontwikkeling. Maar meestal ook overdreven veel. Wel raar dat de fabrikanten dat niet aanpassen want ze rollen zo uit de fabriek.

Comment

Tzelfde bij u

Deze fotoshop even in de juiste context plaatsen. http://www.bmwblog.com/2013/04/24/bm...ore-efficient/
          Last edited by Jakkel; 25/10/2013, 09:28.

Comment

Beetje roet is niet erg. Komt omdat de turbo dan opkomt. Die Amerikaanse trucks hebben een grote turbo-lag en ook daarom veel rookontwikkeling. Maar meestal ook overdreven veel. Wel raar dat de fabrikanten dat niet aanpassen want ze rollen zo uit de fabriek.
            Ik kan het geloven dat jij roet niet erg vindt. De Ford diesels stonden in het recente verleden bekend als dé duidelijk zichtbare roetuitstoters van de weg. Nu, iedereen zijn voorkeuren natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              ik denk dan dat ik bang krijg moest er zo een rookpluim uit mijn koekedoos komen
              En, al meer nieuws over de zwarte spikkeltjes op uw achterkant? De achterkant van uw auto bedoel ik dan hé.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  En, al meer nieuws over de zwarte spikkeltjes op uw achterkant? De achterkant van uw auto bedoel ik dan hé.
                  Haha neen nog niet, ga hem morgen eens kuisen. Ik merk nu wel op dat wanneer het regent er weinig tot niks ophangt (mss dat regen de zwarte spikkels naar de grond laat vallen ipv in de lucht) terwijl er normaal na een week rijden en dan regenen de zwarte spikkels erop blijven.. Ben benieuwd

Comment

Ik kan het geloven dat jij roet niet erg vindt. De Ford diesels stonden in het recente verleden bekend als dé duidelijk zichtbare roetuitstoters van de weg. Nu, iedereen zijn voorkeuren natuurlijk.
                    geen enkele diesel had in het verleden een goede reputatie. Ik zie vandaag de dag geen enkele moderne diesel nog zo roken en dat is niet alleen door de roetfilter.

filmpje is dan weer totaal ongepast. The human race at his best.
                    www.peugeotforum.be

Comment

• Nu is het gewoon een pak fijner. Veel ongezonder!!

Comment

• hoe is het momenteel met het chippen van de F-series van BMW? Ik lees op verschillende sites dat men het systeem nog niet kunnen "kraken" heeft of dergelijke. Is dit zo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                          geen enkele diesel had in het verleden een goede reputatie. Ik zie vandaag de dag geen enkele moderne diesel nog zo roken en dat is niet alleen door de roetfilter.

filmpje is dan weer totaal ongepast. The human race at his best.
                          En toch viel het op dat de diesel Fords van de pré roetfilter generaties meer roet uitwierpen dan de diesels van andere merken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                            Rook is stoer.
                            zulke rook is dikke BULLSHIT, net zoals je uitspraak....no offence.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                              Als je een beetje serieus bent dan getuigd dit filmpje van weinig respect voor je medemens...Zou durven beweren: Lijkt mij een beetje een klootzak die via youtube probeert op te vallen. (Zielig)

Comment

• Video is goed.

Comment

En toch viel het op dat de diesel Fords van de pré roetfilter generaties meer roet uitwierpen dan de diesels van andere merken.
                                  Onzin. Golf diesels, mercedes diesels, volvo diesels....... Allemaal rokers (vroeger).

Comment

Onzin. Golf diesels, mercedes diesels, volvo diesels....... Allemaal rokers (vroeger).
                                    Euhm, beste fordpowa. Ik zeg ook niet dat die anderen NIET rookten hé. Enkel dat de Ford diesels doorgaans zichtbaar meer 'doempten' dan de anderen.

Comment

Euhm, beste fordpowa. Ik zeg ook niet dat die anderen NIET rookten hé. Enkel dat de Ford diesels doorgaans zichtbaar meer 'doempten' dan de anderen.
                                      Tjah... wat kan ik daar nu over zeggen? We gaan toch niet vergelijken welke merk het meeste doempt ofwel?

Comment

Tjah... wat kan ik daar nu over zeggen? We gaan toch niet vergelijken welke merk het meeste doempt ofwel?
                                        Euhm neen, doe ik ook niet hé, 't is gewoon een vaststelling.

Comment

Euhm neen, doe ik ook niet hé, 't is gewoon een vaststelling.

Ook al heb je misschien gelijk, een pufke rook wilt toch niet zeggen dat em kapot is. Of praten we over wolken? dat betwijfel ik toch...

Comment

Working...
                                          X