Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJazeker, laat een diesel toch ademen! Geen roetfilter, egr, katalysator.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenals er roet is ist teken dat de motor niet optimaal afgesteld is. roet is gewoon een overmaat aan mazout
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTzelfde bij u
Last edited by Jakkel; 25/10/2013, 09:28.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenBeetje roet is niet erg. Komt omdat de turbo dan opkomt. Die Amerikaanse trucks hebben een grote turbo-lag en ook daarom veel rookontwikkeling. Maar meestal ook overdreven veel. Wel raar dat de fabrikanten dat niet aanpassen want ze rollen zo uit de fabriek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichtenik denk dan dat ik bang krijg moest er zo een rookpluim uit mijn koekedoos komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn, al meer nieuws over de zwarte spikkeltjes op uw achterkant? De achterkant van uw auto bedoel ik dan hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk kan het geloven dat jij roet niet erg vindt. De Ford diesels stonden in het recente verleden bekend als dé duidelijk zichtbare roetuitstoters van de weg. Nu, iedereen zijn voorkeuren natuurlijk.
filmpje is dan weer totaal ongepast. The human race at his best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtengeen enkele diesel had in het verleden een goede reputatie. Ik zie vandaag de dag geen enkele moderne diesel nog zo roken en dat is niet alleen door de roetfilter.
filmpje is dan weer totaal ongepast. The human race at his best.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenRook is stoer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn toch viel het op dat de diesel Fords van de pré roetfilter generaties meer roet uitwierpen dan de diesels van andere merken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenOnzin. Golf diesels, mercedes diesels, volvo diesels....... Allemaal rokers (vroeger).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEuhm, beste fordpowa. Ik zeg ook niet dat die anderen NIET rookten hé. Enkel dat de Ford diesels doorgaans zichtbaar meer 'doempten' dan de anderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTjah... wat kan ik daar nu over zeggen? We gaan toch niet vergelijken welke merk het meeste doempt ofwel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEuhm neen, doe ik ook niet hé, 't is gewoon een vaststelling.
Ook al heb je misschien gelijk, een pufke rook wilt toch niet zeggen dat em kapot is. Of praten we over wolken? dat betwijfel ik toch...
Comment
Comment