Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenMannekes kijkt liever maar naar mijn achterste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenOok al heb je misschien gelijk, een pufke rook wilt toch niet zeggen dat em kapot is. Of praten we over wolken? dat betwijfel ik toch...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenhoe is het momenteel met het chippen van de F-series van BMW? Ik lees op verschillende sites dat men het systeem nog niet kunnen "kraken" heeft of dergelijke. Is dit zo?
Wizard, is nog steeds niet mogelijk. (jammer genoeg)
Om het kort uit te leggen: de nieuwe ECU (motorcomputer) in de BMW reeksen (en anderen) heeft een nieuwe CPU (Infinion Tricore), deze CPU heeft een tuning protection net zoals alle andere auto's, het verschil is dat BMW nu een enorm moeilijke (2x32bit) beveiliging heeft op het allerlaagste niveau. Bijna onmogelijk om te kraken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenWizard, is nog steeds niet mogelijk. (jammer genoeg)
Om het kort uit te leggen: de nieuwe ECU (motorcomputer) in de BMW reeksen (en anderen) heeft een nieuwe CPU (Infinion Tricore), deze CPU heeft een tuning protection net zoals alle andere auto's, het verschil is dat BMW nu een enorm moeilijke (2x32bit) beveiliging heeft op het allerlaagste niveau. Bijna onmogelijk om te kraken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEnkel het plaatsen van een open uitlaat kan je mengsel normaal gezien niet beïnvloeden. De ECU regelt dat automatisch bij, moest er al een verschil zijn.
Olievebruik is het zeker niet. Of de olie moet er haast uit spuiten. Ik denk dat je het eerder moet gaan zoeken in het feit dat een koude uitlaat condens uitstoot. Als die condens zich wat vermengt met zwarte verbranding restdeeltjes die aan de binnenkant van de uitlaatwand zitten, dan spuit er wat 'zwart water' uit je uitlaat. En dat kan die spikkels op uw achterkant verklaren. Controleer bij een warme motor/uitlaat uw achterkant eens op bijkomende spikkels.
Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVolgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..
Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
Ben blij dat het dat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVolgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..
Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVolgens mij heb je gelijk. Heb hem gewassen, daarna toereke gaan doen en goed doorgetrokken telkens en niks te zien op de achterkant.. 2 of 3 kleine spikkels terwijl normaal een paar 100..
Olieverbruik = niks, nog helemaal vol..
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVeel benzine motoren hebben daar last van, daarom dat de teer verwijderaar van Auto Finesse zo goed verkoopt.
http://www.wax-it.be/webshop/auto-fi...blitarate.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenMaar die spikkeltjes op zijn achterkant zijn geen teerresten hoor.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenHet is mij gelijk wat het is, kopen die handel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenVraagske:
Met standaard inlegfilter hoor ik de turbo goed opkomen, maar niet afblazen(wel bij vertrekken en dan weer op de koppeling). Als ik daar nu bv een BMC inlegfilter inleg, hoort ge uw turbo dan afblazen? Of is dat weer erg voor uw LMM?
BOV steken
Comment
-
Ja daarom dat ik ook niet wil overdrijven daarin. Maar het is gewoon om de turbo feller te horen want dat is echt een verslavend geluid. Dat opkomen is gewoon heerlijk om te horen maar afblazen is niet vergelijkbaar met het opkomen. Zou ge met een betere inlegfilter de turbo beter horen? Dan zou hij toch automatisch beter hoorbaar zijn bij het afblazen.
Comment
Comment