Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk BerichtenVerschrikkelijk lelijk tractor geluid...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMijne klinkt toch wat anders hoor!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenNeen jakkel niet zoals uw ratelende diesel
Comment
-
De nieuwste? Mijn C4 is ondertussen al 6 jaar oud, en die hoor je bijna niet!
Ik ken verschillende nieuwer diesels en zelfs benzines die meer lawaai maken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDus alle tuning van een F-reeks moet via powerbox gebeuren? Klopt het dan dat de ecu zich op termijn aan de powerbox aanpast en zodoende het effect minimaliseert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fuxhound Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/auto-inserat...rt=ALSO_EXPORT
Foto's van bij Heinz en een grafiek van Br-performance.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDe nieuwste? Mijn C4 is ondertussen al 6 jaar oud, en die hoor je bijna niet!
Ik ken verschillende nieuwer diesels en zelfs benzines die meer lawaai maken.
Comment
-
Wat zou er niet betrouwbaar zijn?
En wat bedoel je met niet krachtig?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten1.6Hdi is een stil motortje maar niet echt betrouwbaar en krachtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenzever
Flitsservice.nl, waarschuwt via de radio, website en onze eigen app FlitsNav op de hoogte waar de struikrovers staan te controleren
Zever?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichtenhttp://www.citroen16hditurboproblemen.nl/
Flitsservice.nl, waarschuwt via de radio, website en onze eigen app FlitsNav op de hoogte waar de struikrovers staan te controleren
Zever?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichtenhttp://www.citroen16hditurboproblemen.nl/
Zever?
Probleem in het verleden was vooral een tekort aan olie, maar tegenwoordig word er gewoon meer olie in die blokjes gedaan, dus dat probleem zou niet meer mogen voorkomen.
Maar dan nog mijn andere vraag Ford-Power
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn wat bedoel je met niet krachtig?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenWizard, is nog steeds niet mogelijk. (jammer genoeg)
Om het kort uit te leggen: de nieuwe ECU (motorcomputer) in de BMW reeksen (en anderen) heeft een nieuwe CPU (Infinion Tricore), deze CPU heeft een tuning protection net zoals alle andere auto's, het verschil is dat BMW nu een enorm moeilijke (2x32bit) beveiliging heeft op het allerlaagste niveau. Bijna onmogelijk om te kraken...
Comment
Comment