Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDus alle tuning van een F-reeks moet via powerbox gebeuren? Klopt het dan dat de ecu zich op termijn aan de powerbox aanpast en zodoende het effect minimaliseert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenzever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenIs een powerbox van bv racechip geen oplossing, daar halen ze toch ook mooie waarden mee als je hun site mag geloven. Ik heb eergisteren nog gebeld naar Apec en volgens hen is het nog een kwestie van een paar weken. Ik ga het zeker overwegen voor 530d.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bakkerbart Bekijk BerichtenDus, als ik het goed versta kom je na enige tijd gewoon terug op de fabriekswaarden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat is toch iets dat ik hier en daar al gelezen heb. Zou het graag definitief weten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk BerichtenZe zeggen al 3 jaar dat het een kwestie van weken is. Er zijn tuners die de F reeksen wel echt chippen. Echter moet de dme eruit, en moet er hardwarematig het een en ander aangepast/gesoldeerd worden. Lees dit kost veel tijd en dus ook centen aan werkuren. In de UK zijn er zo een paar firmas die het doen. Daarmee dat het hier nog niet commercieel aangeboden wordt. Ik vermoed dat de tuners hier ofwel voldoende klanten hebben om hun tijd vol te krijgen ofwel de kennis/tools niet hebben om de F reeksen hier ook zo te doen. Of waarschijnlijk ook het clienteel niet. Hier blijft het wachten op obd tuning en dus kraken van die code die mss nog per 1000 ecu's anders is ofzo.
Comment
-
Wat gaan jullie doen als binnen enkele jaren geen enkele wagen nog via ODB kan getuned worden... .
De constructeurs zullen dan hun eigen pakketen aanbieden of een race-ecu zoals met de S1000RR - alleen verlies je dan wel de garantie.Last edited by Alfa-Beemer; 04/11/2013, 12:44.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenWat gaan jullie doen als binnen enkele jaren geen enkele wagen nog via ODB kan getuned worden... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenWat gaan jullie doen als binnen enkele jaren geen enkele wagen nog via ODB kan getuned worden... .
De constructeurs zullen dan hun eigen pakketen aanbieden of een race-ecu zoals met de S1000RR - alleen verlies je dan wel de garantie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDus alle tuners die een upgrade van de F-reeksen aanbieden, doen dat via een powerbox die eigenlijk na een tijd z'n prestaties verliest (tenzij je de batterij ontkoppelt)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHoe sterk is een S4 B5?
Als ge dat ooit koopt zou ik er een Fast Intentions uitlaat opsteken, beestig geluid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDus alle tuners die een upgrade van de F-reeksen aanbieden, doen dat via een powerbox die eigenlijk na een tijd z'n prestaties verliest (tenzij je de batterij ontkoppelt)?
Dat is het domste wat je kan doen. Als je je batterij ook al 1 second afkoppelt, verliezen de BC, radio en andere sensoren hun geheugen (soms zelfs de stuurhoek sensor).
Tenzij je een andere accu hebt en aansluit en dan uw oude accu afneemt. Als je daar niets van kent, zou ik daar maar schoon van afblijven.
Comment
Comment