Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Is mij gisteren ook opgevallen in een 525d hoever die kan doortrekken. Maar echt aangenaam is dat niet met zo'n 4-cilinder diesel amai
    Ja, er zijn heel wat konijntjes gestorven toen BMW besloot de 525d van een viercilinder te voorzien...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
      Elke moderne diesel gaat vlot in de toeren. Dan praat ik over een pittige diesel genre 2.0 TDi 143pk en niet over een dichtgeknepen 1.6 HDi 75pk weliswaar. Waar is de topic te vinden van je S-Max Ford-Power?
      Maakt ie niet, zet hier zelfs geen fotos van zijn bus, alleen maar van een sleutel en een kapotte velgn
      BMW X5 45e

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Ja, er zijn heel wat konijntjes gestorven toen BMW besloot de 525d van een viercilinder te voorzien...
        Opzich is die motor wel goed en best vlot daar niet van. Maar op ralenti en boven 3,5k toeren hoor je gewoon dat gekletter en dat doet imo best wel wat afbreuk aan het totale plaatje imo de beste auto uit zijn klasse.
        BMW X5 45e

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Maakt ie niet, zet hier zelfs geen fotos van zijn bus, alleen maar van een sleutel en een kapotte velgn
          Ahzo, beetje een zeveraar dus.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Uwe turbo komt pas volledig in bij 2600toeren? Wat een kutbak of kuttuning dan zenne

            de mijne springt op vanaf 1900 toeren en trekt vlotjes door tot voorbij de 4.000toeren.

            En ik hou dan u bus met gemak bij

            Anee just dat kan niet. Niets is beter dan een 2liter diesel in eem S-max!
            Kefkie, VAG is BROL!

            Dan zit ge te zeveren over een 4 cilinder die slecht klinkt maar uwe klinkt nog slechter.
            En neen, de turbo bereikt z'n volle boost pas bij 2600 toeren. Rond de 2000 toere kunt ge al trekke en de boost stijgt tot 2600 toere en dan houd die dat tot het einde.
            Ja, dat wil ik wel eens zien als ge m'n S-max bij kunt houden.

            Comment


            • S-max onder carport.jpg


              Voor de laatste keer, hier zie je duidelijk m'n S-max staan. NEEN ik ga er geen volledig nieuw topic over maken terwijl de auto al bijna 3 jaar is...... Dus stop met zagen.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                Kefkie, VAG is BROL!

                Dan zit ge te zeveren over een 4 cilinder die slecht klinkt maar uwe klinkt nog slechter.
                En neen, de turbo bereikt z'n volle boost pas bij 2600 toeren. Rond de 2000 toere kunt ge al trekke en de boost stijgt tot 2600 toere en dan houd die dat tot het einde.
                Ja, dat wil ik wel eens zien als ge m'n S-max bij kunt houden.
                Ja vag is brol en ford is het beste ooit! Echte premium!

                En ik wil gerust me mijn 1.9 BROL tdi naast u komen staan op een recht stuk en op bochtige weggeskes, wss zou ik wss uwe premium ford nie kunnen volgen! Sorry meester, jij bent de coolste op dit forum met de ford!

                Debiel.
                BMW X5 45e

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                  [ATTACH=CONFIG]100218[/ATTACH]


                  Voor de laatste keer, hier zie je duidelijk m'n S-max staan. NEEN ik ga er geen volledig nieuw topic over maken terwijl de auto al bijna 3 jaar is...... Dus stop met zagen.
                  Echt duidelijk ja. Maar ik snap wel dat je u schaamt voor u bus
                  BMW X5 45e

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                    Ja vag is brol en ford is het beste ooit! Echte premium!

                    En ik wil gerust me mijn 1.9 BROL tdi naast u komen staan op een recht stuk en op bochtige weggeskes, wss zou ik wss uwe premium ford nie kunnen volgen! Sorry meester, jij bent de coolste op dit forum met de ford!

                    Debiel.

                    Onderschat het maar niet! Ford is niet voor niets the best handling FWD.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                      Echt duidelijk ja. Maar ik snap wel dat je u schaamt voor u bus
                      Gij eerder, want er staat een Porsche op uw profielfoto.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                        Onderschat het maar niet! Ford is niet voor niets the best handling FWD.
                        Man .

                        ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.
                        BMW X5 45e

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Man .

                          ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.
                          Hahahahahahaha, gij kunt toch goede moppen vertellen eh.

                          Comment


                          • Echt he, ik leer het van de grootste grapjas van dit forum
                            BMW X5 45e

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Man .

                              ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.
                              Lees eh, debiel:




                              Dynamisch
                              Een krachtige turbomotor voorin een MPV was voorheen nimmer een goede combinatie. Natuurlijk geeft het de bestuurder veel genot op rechte wegen, maar het leidde tot veel ergernis in de bochten. Met de eerste S-Max bewees Ford al dat het anders kon, maar in zijn jongste verschijning komt zijn sportieve karakter nog verder bovendrijven. Het lijkt erop dat de vernieuwde S-Max nog een tikkeltje scherper en directer stuurt dan de vorige variant. De MPV geef het gevoel alsof hij geen last heeft van het hoge zwaartepunt aangezien overhellen niet in zijn vocabulaire voorkomt. Wellicht is het ook te danken aan de continu geregelde schokdempers (CCD) waarmee je het onderstel in drie modi (Sport, Normaal en Comfort) kunt zetten. De verschillen van het systeem zijn goed te merken waarneer je op slecht wegdek rijdt. Want met het CCD op standje ‘Comfort’ worden de hobbels goed weg gefilterd, terwijl je in de modus ‘Sport’ elke hobbel kunt voelen. De tussenliggende optie ‘Normaal’ is een compromis tussen beiden en blijkt het meest praktisch.
                              Last edited by ; 10/11/2013, 15:23.

                              Comment


                              • Ist weer zover ja? Dacht dat deze discussie al eens gevoerd was? Succesfull troll is Succesfull

                                Comment


                                • Voor alle ongelovigen is hier het volledig artikel:

                                  Ik wens jullie veel leesplezier:

                                  Ford was met de S-Max de eerste die de combinatie tussen ruimte en sportiviteit tot een goed einde wist te brengen. Het unieke concept sloeg aan bij veel Ford-rijders, maar wist ook veel vreemd merkrijders te overtuigen. Om die gewilde aandacht na vi...

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                    Ist weer zover ja? Dacht dat deze discussie al eens gevoerd was? Succesfull troll is Succesfull

                                    Kzal eens effe teruggaan dan kunt ge zien wie begonnen was:

                                    Uwe turbo komt pas volledig in bij 2600toeren? Wat een kutbak of kuttuning dan zenne

                                    de mijne springt op vanaf 1900 toeren en trekt vlotjes door tot voorbij de 4.000toeren.

                                    En ik hou dan u bus met gemak bij

                                    Anee just dat kan niet. Niets is beter dan een 2liter diesel in eem S-max!

                                    Comment


                                    • Waar blijft zijn reactie?!?

                                      ....... terug z'n hok ingekropen zeker.

                                      Comment


                                      • Moest je daar nu eens gewoon niet op reageren, je weet toch dat dat enkel is om u uit uw kot te lokken?

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                          Moest je daar nu eens gewoon niet op reageren, je weet toch dat dat enkel is om u uit uw kot te lokken?

                                          Ja, zoals hij eerst deed!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X