Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenElke moderne diesel gaat vlot in de toeren. Dan praat ik over een pittige diesel genre 2.0 TDi 143pk en niet over een dichtgeknepen 1.6 HDi 75pk weliswaar. Waar is de topic te vinden van je S-Max Ford-Power?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, er zijn heel wat konijntjes gestorven toen BMW besloot de 525d van een viercilinder te voorzien...BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMaakt ie niet, zet hier zelfs geen fotos van zijn bus, alleen maar van een sleutel en een kapotte velgn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenUwe turbo komt pas volledig in bij 2600toeren? Wat een kutbak of kuttuning dan zenne
de mijne springt op vanaf 1900 toeren en trekt vlotjes door tot voorbij de 4.000toeren.
En ik hou dan u bus met gemak bij
Anee just dat kan niet. Niets is beter dan een 2liter diesel in eem S-max!
Dan zit ge te zeveren over een 4 cilinder die slecht klinkt maar uwe klinkt nog slechter.
En neen, de turbo bereikt z'n volle boost pas bij 2600 toeren. Rond de 2000 toere kunt ge al trekke en de boost stijgt tot 2600 toere en dan houd die dat tot het einde.
Ja, dat wil ik wel eens zien als ge m'n S-max bij kunt houden.
Comment
-
S-max onder carport.jpg
Voor de laatste keer, hier zie je duidelijk m'n S-max staan. NEEN ik ga er geen volledig nieuw topic over maken terwijl de auto al bijna 3 jaar is...... Dus stop met zagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenKefkie, VAG is BROL!
Dan zit ge te zeveren over een 4 cilinder die slecht klinkt maar uwe klinkt nog slechter.
En neen, de turbo bereikt z'n volle boost pas bij 2600 toeren. Rond de 2000 toere kunt ge al trekke en de boost stijgt tot 2600 toere en dan houd die dat tot het einde.
Ja, dat wil ik wel eens zien als ge m'n S-max bij kunt houden.
En ik wil gerust me mijn 1.9 BROL tdi naast u komen staan op een recht stuk en op bochtige weggeskes, wss zou ik wss uwe premium ford nie kunnen volgen! Sorry meester, jij bent de coolste op dit forum met de ford!
Debiel.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten[ATTACH=CONFIG]100218[/ATTACH]
Voor de laatste keer, hier zie je duidelijk m'n S-max staan. NEEN ik ga er geen volledig nieuw topic over maken terwijl de auto al bijna 3 jaar is...... Dus stop met zagen.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa vag is brol en ford is het beste ooit! Echte premium!
En ik wil gerust me mijn 1.9 BROL tdi naast u komen staan op een recht stuk en op bochtige weggeskes, wss zou ik wss uwe premium ford nie kunnen volgen! Sorry meester, jij bent de coolste op dit forum met de ford!
Debiel.
Onderschat het maar niet! Ford is niet voor niets the best handling FWD.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenEcht duidelijk ja. Maar ik snap wel dat je u schaamt voor u bus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenOnderschat het maar niet! Ford is niet voor niets the best handling FWD.
ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMan .
ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenMan .
ford hun handeling is goed maar het blijft een bus met een te hoog zwaartepunt.
Dynamisch
Een krachtige turbomotor voorin een MPV was voorheen nimmer een goede combinatie. Natuurlijk geeft het de bestuurder veel genot op rechte wegen, maar het leidde tot veel ergernis in de bochten. Met de eerste S-Max bewees Ford al dat het anders kon, maar in zijn jongste verschijning komt zijn sportieve karakter nog verder bovendrijven. Het lijkt erop dat de vernieuwde S-Max nog een tikkeltje scherper en directer stuurt dan de vorige variant. De MPV geef het gevoel alsof hij geen last heeft van het hoge zwaartepunt aangezien overhellen niet in zijn vocabulaire voorkomt. Wellicht is het ook te danken aan de continu geregelde schokdempers (CCD) waarmee je het onderstel in drie modi (Sport, Normaal en Comfort) kunt zetten. De verschillen van het systeem zijn goed te merken waarneer je op slecht wegdek rijdt. Want met het CCD op standje ‘Comfort’ worden de hobbels goed weg gefilterd, terwijl je in de modus ‘Sport’ elke hobbel kunt voelen. De tussenliggende optie ‘Normaal’ is een compromis tussen beiden en blijkt het meest praktisch.
Comment
-
Voor alle ongelovigen is hier het volledig artikel:
Ik wens jullie veel leesplezier:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenIst weer zover ja? Dacht dat deze discussie al eens gevoerd was? Succesfull troll is Succesfull
Kzal eens effe teruggaan dan kunt ge zien wie begonnen was:
Uwe turbo komt pas volledig in bij 2600toeren? Wat een kutbak of kuttuning dan zenne
de mijne springt op vanaf 1900 toeren en trekt vlotjes door tot voorbij de 4.000toeren.
En ik hou dan u bus met gemak bij
Anee just dat kan niet. Niets is beter dan een 2liter diesel in eem S-max!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenMoest je daar nu eens gewoon niet op reageren, je weet toch dat dat enkel is om u uit uw kot te lokken?
Ja, zoals hij eerst deed!
Comment
Comment