Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Waar blijft zijn reactie?!?

....... terug z'n hok ingekropen zeker.
    Ik heb nog een leven buiten AF
    BMW X5 45e

Comment

Ja, zoals hij eerst deed!
      Ja gij moogt op elk merk kakken maar owee als ze iet op uw geliefd fordmerk zeggen!

Dan ist kot te klein.

Dit is een autoforum waar over elk merk gepraat word op een degelijkd manier. Het enige wa jij kan is ford ophemelen en al de rest afbreken. Ga dan naar een fordforum he man
      Last edited by kefkie; 10/11/2013, 16:53.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ja gij moogt op elk merk kakken maar owee als ze iet op uw geliefd fordmerk zeggen!

Dan ist kot te klein.

Dit is een autoforum waar over elk merk gepraat word op een degelijkd manier. Het enige wa jij kan is ford ophemelen en al de rest afbreken. Ga dan naar een fordforum he man
        Kijk eh, het was allemaal goed totdat gij met uw groot bakkes m'n auto begint uit te kakken. Dan zegt ge zelf nog op een dergelijke manier praten, maar als ge wilt zal ik uw post nog eens hier posten met uw dergelijke praat....
        Hopeloos geval gij, echt waar. reageer gewoon niet meer op m'n posten want owee als gij begint dan eindigen we weer zoals nu.

En als gij zegt dat ik anderen merken afbreek dan zou ik eerst maar eens naar uw eigen kijken.

Comment

• ik breek geen andere merken compleet af zoals gij, ik bekijk het per model. Ik vind fords mooi en knap, maar geen smax of galaxy want dat zijn busjes. Ik rij nu me seat maar er is geen een model daf ik nu nog zou willen.

Ik ben een bmw fan maar ik kan er commentaar op geven want niet alles is er goed aan. En dat kan jij niet want alles dat ford doet is goed. als ze kak zouden verkopen met hun logo op zal je het nog ophemelen. Dat wil ik je alleen duidelijk maken .
          BMW X5 45e

Comment

Anticiperen en ge kunt zelfs met 50Pk vlot inhalen

Heb hier een mini one staan, enorm traag maar met genoeg anticipatie steek ik iedereen veilig en vlot voorbij.
            Tuurlijk, ik heb een Citroën Saxo 1.1 gehad met 60 pk en zelfs daarmee kon ik vlot voorbij steken zonder problemen.
            Dat autotje was zelfs vrij sportief te rijden, maar het verbruik dat die had als je dat deed was schandalig hoog!
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Inderdaad!
              Bij mij trekt di pas enorm bij 2600 toere tot 4250 toere. Daarvoor ook
              maar de turbo bereikt zn volle boost pas bij 2600 en houd di zo lang
              mogelijk. Knight rider, heb ik een benzine? Dus knight rider, zo zie je wel dat ik niet aant zeveren was als je bovenstaande reacties leest
              Natuurlijk kan dat, maar:
              1 Dat is niet de bedoeling bij een diesel (wat mijn punt al eerder was)
              2 Het verbruik gaat serieus de hoogte in, tot zelfs meer dan 3 keer het normale gemiddelde verbruik
              3 Doe dat lang genoeg en je motor is totaal om zeep
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
                Waar is de topic te vinden van je S-Max Ford-Power?
                Dat is er niet, hij heeft schrik van de commentaar die hij zou krijgen van de mensen hier op het forum.
                Grote mond heeft hem wel, maar daar blijft het ook bij.

Comment

Kefkie, VAG is BROL!

Dan zit ge te zeveren over een 4 cilinder die slecht klinkt maar uwe klinkt nog slechter.
                  En neen, de turbo bereikt z'n volle boost pas bij 2600 toeren. Rond de 2000 toere kunt ge al trekke en de boost stijgt tot 2600 toere en dan houd die dat tot het einde.
                  Ja, dat wil ik wel eens zien als ge m'n S-max bij kunt houden.
                  Geef maar eens een link naar waar die gegevens zwart op wit staan, want jij kan hier zitten te lullen zoveel je wilt, zonder deftige bewijzen gelooft niemand je.

Comment

[ATTACH=CONFIG]100218[/ATTACH]

Voor de laatste keer, hier zie je duidelijk m'n S-max staan. NEEN ik ga er geen volledig nieuw topic over maken terwijl de auto al bijna 3 jaar is...... Dus stop met zagen.
                    Duidelijk een S-Max?
                    Ik dacht het niet, we zien daar DUIDELIJK een Ford sleutel op de foto staan met op de achtergrond een WAZIGE HALVE S-Max!

Comment

Lees eh, debiel:
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                      Kijk eh, het was allemaal goed totdat gij met uw groot bakkes m'n auto begint uit te kakken. Dan zegt ge zelf nog op een dergelijke manier praten, maar als ge wilt zal ik uw post nog eens hier posten met uw dergelijke praat....
                      Hopeloos geval gij, echt waar. reageer gewoon niet meer op m'n posten want owee als gij begint dan eindigen we weer zoals nu.

Groot bakkes, debiel, hopeloos geval,... Foerd power laat z'n ware gelaat zien.

Kijk beste, als je op frequente basis klinkklare nonsens verkoopt op een manier alsof ze de enige echte waarheden zijn, je met XXL oogkleppen op rond huppelt, je alleen de dingen leest die je wilt lezen, je naast de kwestie reageert, je gefundeerde tegenargumentatie blindelings naast u neerlegt, enz enz... . Dan kan je wel eens verwachten dat je de wind van voren krijgt. Uw S-Max zal dan misschien wel een zalig spel zijn, het blijft een veredelde bus met een hoog zwaartepunt, da's een feit. Dat ie zo niet aanvoelt heeft ie blijkbaar ook te danken aan z'n regelbare schokdempers. Maar aanvoelen is nog iets anders dan het werkelijk zijn. Uw obsessie voor Ford is haast angstaanjagend te noemen en neemt belachelijke afmetingen aan. Pas gewoon je manier van reageren wat aan en sta eens open voor andere meningen en argumentaties. Gaat het nu over automerken, kwaliteit van brandstoffen of whatever... enfin, je weet wel wat ik bedoel hé... hoop ik toch.

Comment

• Ik overweeg mijn ds4 te laten chippen. Het betreft een 1.6 ehdi met 112 pks die voornamelijk autosnelwegkms maalt.

Het ding heeft wel een gerobotiseerde versnellingsbak. Doen of niet? BR past aan naar 140 pk en 320nm?
                        sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                          Moest je daar nu eens gewoon niet op reageren, je weet toch dat dat enkel is om u uit uw kot te lokken?
                          Den enige die hier aandacht zoekt door mensen "uit hun kot te lokken" zoals jij zo mooi zegt, is Ford-Power.
                          En als er niemand op reageert dan blijft hij net zo lang doorgaan tot er wel iemand op reageert.

Comment

Is mij gisteren ook opgevallen in een 525d hoever die kan doortrekken. Maar echt aangenaam is dat niet met zo'n 4-cilinder diesel amai
                            Ehm..., ben je nu aan het bazelen of wat?...Wacht, of bedoel je het geluid?
                            Last edited by ; 10/11/2013, 18:15.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                              Ik overweeg mijn ds4 te laten chippen. Het betreft een 1.6 ehdi met 112 pks die voornamelijk autosnelwegkms maalt.

Het ding heeft wel een gerobotiseerde versnellingsbak. Doen of niet? BR past aan naar 140 pk en 320nm?
                              Ik ben daar ook al een tijdje over aan het denken om het bij mijn C4 te laten doen.
                              Wat de gerobotiseerde versnellingsbak betreft gaan ze normaal gezien niet boven de 300nm koppel. (heb ik al van meerdere tuners gehoord)

Comment

Kunt gij 525d's bijhouden?
                                Met gemak.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Met een motorfiets, volgens je avatar dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Met een motorfiets, volgens je avatar dan?
                                    Met de moto is het zeker geen probleem.
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                                      Ik overweeg mijn ds4 te laten chippen. Het betreft een 1.6 ehdi met 112 pks die voornamelijk autosnelwegkms maalt.

Eventueel je licht eens opsteken op specifieke Citroën forums ivm de stevigheid van de gerobotiseerde bak en afhankelijk daarvan kan je dan beslissen of je het al dan niet doet. En je kan ook vragen om het koppel rustig in te laten komen of laag te houden. Mogelijkheden genoeg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Duidelijk een S-Max?
                                        Ik dacht het niet, we zien daar DUIDELIJK een Ford sleutel op de foto staan met op de achtergrond een WAZIGE HALVE S-Max!
                                        Hij kon niet verder inzoomen op de oprit van de buren zonder op te vallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Dat is er niet, hij heeft schrik van de commentaar die hij zou krijgen van de mensen hier op het forum.
                                          Grote mond achter zijn computer heeft hem wel, maar daar blijft het ook bij.
                                          Even aangepast

Comment

Working...
                                          X