Ik zou zeggen: we zullen eens naast elkaar gaan staan en van 0-200 doorgaan. Maar ik ken dat, als dat soort kerels dan verliest dan is er net iets dat er aan scheelt enz...Iets toegeven staat toch niet in het woordenboek. Oh ja, nu ik eraan denk: Wat doe je tegen een nieuwe Fiesta ST Ford-Power? Daar moet je het toch met gemak van halen dan? Minder vermogen en VEEL minder koppel?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenEventueel je licht eens opsteken op specifieke Citroën forums ivm de stevigheid van de gerobotiseerde bak en afhankelijk daarvan kan je dan beslissen of je het al dan niet doet. En je kan ook vragen om het koppel rustig in te laten komen of laag te houden. Mogelijkheden genoeg.
Alhoewel er wel enkele mensen zitten die ook een getunede bak hebben.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenIk zou zeggen: we zullen eens naast elkaar gaan staan en van 0-200 doorgaan. Maar ik ken dat, als dat soort kerels dan verliest dan is er net iets dat er aan scheelt enz...Iets toegeven staat toch niet in het woordenboek. Oh ja, nu ik eraan denk: Wat doe je tegen een nieuwe Fiesta ST Ford-Power? Daar moet je het toch met gemak van halen dan? Minder vermogen en VEEL minder koppel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTegen zo'n Fiesta St zou ik nooit winnen van stilstand. Maar wel als we tussensprintjes doen(50-80)- (90-120). Hier vergelijk je een diesel vs benzine wat eigenlijk al niet meer eerlijk is. Maar als je m'n motor in zo'n fiesta zou zetten zou dat ding vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenAls die fiesta in de juiste versnelling zit krijgde sowieso ook klop in de tussensprintjes. Of ga je op voorhand aan de lichten afspreken dat hij 50-80 in 4de moet doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jan Bekijk BerichtenAls die fiesta in de juiste versnelling zit krijgde sowieso ook klop in de tussensprintjes. Of ga je op voorhand aan de lichten afspreken dat hij 50-80 in 4de moet doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten3e versnelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTegen zo'n Fiesta St zou ik nooit winnen van stilstand. Maar wel als we tussensprintjes doen(50-80)- (90-120). Hier vergelijk je een diesel vs benzine wat eigenlijk al niet meer eerlijk is. Maar als je m'n motor in zo'n fiesta zou zetten zou dat ding vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenHahaha, grappig hoor. Bij U is dat dus de ideale range om snel te zijn. Die Fiesta zal dat zeker in 2de doen hoor. En dan haal je het niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenHier vergelijk je een diesel vs benzine wat eigenlijk al niet meer eerlijk is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
HALLO, de FIESTA gaat dat in 2de doen terwijl gij dat in 3de gaat doen... En dan haal je het niet, dat is wat ik zei... Hernemen = al rijdend accelereren. En dat doe je in de best mogelijke versnelling afhankelijk van de snelheid. En dat gaat uiteraard verschillen per wagen. Enkel wanneer jullie het beiden in 3de zouden doen kan je dat winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn een 2.0 met een 1.6 vergelijken, wat jij eerder al deed, is wel eerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenAh ja hé, want dat zijn twee diesels... Ik vind de S-Max motor wel heel zwak hoor, en weinig koppel hebben tegenover de M550d....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenTegen zo'n Fiesta St zou ik nooit winnen van stilstand. Maar wel als we tussensprintjes doen(50-80)- (90-120). Hier vergelijk je een diesel vs benzine wat eigenlijk al niet meer eerlijk is. Maar als je m'n motor in zo'n fiesta zou zetten zou dat ding vliegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenHALLO, de FIESTA gaat dat in 2de doen terwijl gij dat in 3de gaat doen... En dan haal je het niet, dat is wat ik zei... Hernemen = al rijdend accelereren. En dat doe je in de best mogelijke versnelling afhankelijk van de snelheid. En dat gaat uiteraard verschillen per wagen. Enkel wanneer jullie het beiden in 3de zouden doen kan je dat winnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenAls ge uw motor in ne fiesta legt zou dat ding vliegen? Rechtdoor ja, ik denk niet dat ge met zo ne lompe zware blok ijzer in de neus van ne fiesta nog ne bocht gepakt krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenKlopt, jij vergelijkt evenzeer een 2000cc met een 1600cc. Maar goed, dat gelul hier achter de PC begint op mijn systeem te werken. Je hebt duidelijk tijd, anders zat je niet op het forum, dus zeg waar je wil afspreken en ik doe mijn jas aan.
Ben jij de enige die met een St Tdci Mondeo rijdt?
Comment
Comment