Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Goede vergelijking maar dan nog twijfel ik als de Fiesta dat zou winnen in 2e en ik in 3e. 440Nm staan te trappelen dan.
    Het zal geen werelden van verschil zijn, maar de Fiesta zal sneller zijn. Oh ja, koppel trappelt niet... een paard wel

Comment

Ben jij de enige die met een St Tdci Mondeo rijdt?
      Er zijn er nog enkele, maar ze zijn niet dik gezaaid. Waarom de vraag eigenlijk? Ben jij de enigste die met een S-Max rijdt dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
        Zeker, en ik ben niet te trots om toe te geven dat dat serieus in t nadeel speelt. Op het circuit (zeker zolder en mettet) heb ik daar ook serieus last van. Is nu wel beter met die draagarmbrug, maar toch.
        Dan ligt het niet aan de motor maar aan uw auto. Een RCZ is geen Full-race machine eh. Daar heb je de RCZ-R voor.

Comment

Dan ligt het niet aan de motor maar aan uw auto. Een RCZ is geen Full-race machine eh. Daar heb je de RCZ-R voor.
          T ligt wel degelijk aan de motor. THP's hebben er zo goed als geen last van. (ma das ook maar ne 1.6)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
            Er zijn er nog enkele, maar ze zijn niet dik gezaaid. Waarom de vraag eigenlijk? Ben jij de enigste die met een S-Max rijdt dan?
            Dan moet je maar eens naar Hasselt of Genk gaan. Daar zie ik ze wel eens regelmatig. Waarom de vraag: Lees voor waarom de vraag.

Comment

Dan moet je maar eens naar Hasselt of Genk gaan. Daar zie ik ze wel eens regelmatig. Waarom de vraag: Lees voor waarom de vraag.
              Niet dik gezaaid = weinig. Ik zeg dus niet dat er geen zijn hé zoals jij laat uitschijnen? Het zijn er gewoon niet veel. In Hasselt zit ik ook dagelijks trouwens. Maar goed, ik snap niet wat dat er mee te maken heeft?

Comment

• sfeer zit hier goed precies...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
                  T ligt wel degelijk aan de motor. THP's hebben er zo goed als geen last van. (ma das ook maar ne 1.6)
                  Motor zelf inclusief olie en koppeling weegt zo'n 167.7 kg. Zo'n 1.6 Thp weegt 119.65kg. 48,05 kg meer en zo'n verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk Berichten
                    sfeer zit hier goed precies...
                    Smijt u er nog eens in zou 'k zeggen.

Comment

• En ....meer dan behoorlijk offtopic.. Dat constante gelul over ford diesels. Niet dat ik een probleem heb met Ford maar dit over en 't weer geblaas gaat weer helemaal fout.
                      Last edited by ; 10/11/2013, 22:29.

Comment

• Bon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.

Comment

Bon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                            En ....meer dan behoorlijk offtopic.. Dat constante gelul over ford diesels. Niet dat ik een probleem heb met Ford maar dit over en 't weer geblaas gaat weer helemaal fout.
                            Psa diesels.

Comment

Bon, ik ga het laten voor wat het is... Op alles commentaar, zelf belachelijke vergelijkingen maken maar commentaar geven wanneer iemand anders dan zo'n vergelijking maakt en wanneer je dan vraagt om de proef op de som te nemen krijg je de vraag of jij de enige bent met zo'n auto en dat hij er nog wel tegenkomt. Een hoop zever dus, eigen aan de internetgeneratie.
                              Doet me denken aan dit

Comment

• Ik vind ford ook het beste .

Comment

Doet me denken aan dit

Als jij dat vindt is dat goed hé. Je negeert mijn vraag gewoon omdat je beseft dat jij na het sprintje wel eens de grootste jankmuil zou kunnen zijn.

Comment

Als jij dat vindt is dat goed hé. Je negeert mijn vraag gewoon omdat je beseft dat jij na het sprintje wel eens de grootste jankmuil zou kunnen zijn.
                                    Maak u eigen dat maar wijs.

Comment

De RCZ R word nog niet verkocht.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ik hoef mezelf niets wijs te maken. Punt is duidelijk: wanneer je het aanbod krijgt reageer je er niet op. Als je toch zo zelfzeker bent is er toch geen reden om het niet te doen? En kom nu niet af met het feit dat je zoiets niet doet, want dan reed je wel stock rond. Enfin, zoals ik al zei: ik ga het laten want het heeft geen enkele zin.

Comment

Daar rijdt het vol van Ford's net zoals het in het Gentse vol met Volvo's rijdt.
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X