dan is een geit of een lada ook exclusief tegenwoordig :p
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Even snel zoeken op Kapaza laat zien dat er op dit moment +50 Ferrari's te koop staan, zowel recente als oudere. Als ik zoek op Mondeo ST dan vind ik er momenteel geen enkele. Exclusiviteit = moeilijk te vinden, zeldzaam en dat staat voor mij los van de prijs. Blijkbaar vind je dus moeilijker een Mondeo ST dan een Ferrari dus blijf ik bij mijn stelling.
Comment
-
populariteit heeft weinig temaken met exclusiviteit.
als je voorbeelden wil van exclusiviteit, mercedes AMG black series, lamborghini reventon, ... auto's die je niet zomaar (mits het geld) kan gaan bestellen bij de dealer.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenOoit gehoord van beperkte oplages om de exclusiviteit te garanderen? Focus RS zie je te veel om nog uniek te zijn, maar een FRS 500 daarentegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenpopulariteit heeft weinig temaken met exclusiviteit.
als je voorbeelden wil van exclusiviteit, mercedes AMG black series, lamborghini reventon, ... auto's die je niet zomaar (mits het geld) kan gaan bestellen bij de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichtenver boven de snelheidslimieten met 197pk in ne bus tja 135 voelt dan ook aan als 200
ik vraag mij gewoon af waarom jij geen andere merken kan waarderen? Ford maakt misschien ook leuke dingen, maar andere merken doen dat ook. Ford onderstellen ziin inderdaad niet mis , maar veel van hun motoren hebben ze bij de concurrentie gekocht, focus rs ( volvo) , 1.6hdi, 2.0hdi, psa etc.
Als Volvo van Ford was dan zie ik eigenlijk geen enkel probleem dat ze ''''''''''hun'''''''' motoren gebruiken. Trouwens het is Psa/Ford. Dus ze hebben mee ontwikkeld.
Volvo nowadays gebruikt toch ook de 1600 ecoboost in hunne auto's. Range rover gebruikt toch ook Ford-motoren, Jaguar toch ook!
Comment
-
Wat een hoop offtopic gelul allemaal.....Zal ook ff offtopic gaan: Alle merken hebben hun voor en nadelen en bijv. BMW, Audi of Mercedes ontsnappen daar niet aan want denk nu niet dat de kwaliteit beter is als die van Ford, Opel, Peugeot, enz.. Maar laat AUB de exoten niet meespelen in dit offtopic geblaat want dat is voor de meesten van ons niet aan de orde. Het gaat hier over de kwaliteit van chiptuning en niet over "snelle" Ford diesels. Wil verder niet zeuren maar je wordt gelijk ontnuchterd met het is eender welke Ford of Opel of Mercedes diesel na het rijden met mijn dieseltje. Bedoel..ff verder denken dan de neus lang is en proberen dingen te relativeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk BerichtenTja, ergens is het wel zo. Exclusief hoeft niet persé te zeggen duur hé. Ik heb alleszins een "specialer" gevoel bij het aanschouwen van mijn Mondeo ST dan bij het zien van de zoveelste 320d met een M-pakket. En daar wil ik niet mee zeggen dat ik zo'n BMW niet mooi vind, integendeel zelfs, maar het is gewoon een 13 in een dozijn wagen. Dan zou ik resoluut gaan voor een Alpina D3. Niet enorm veel duurder, wel pakken unieker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenOntopic: En? Verder enige ervaring met goede chiptuning...??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenWaar zit die eigenlijk??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHela, terug van weggeweest..
Comment
-
Comment