Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je bedoelt dan de st220? De 3 liter benzine?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
      Wat is er nu speciaal aan een mondeo st. Zo interessant zijn die specs niet.
      Klopt, al waren ze in 2001 bij de ontwikkeling uiteraard interessanter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
        Klopt, al waren ze in 2001 bij de ontwikkeling uiteraard interessanter.
        Dikke 6 cilinder in een gezinswagen deden er wel meer. Zo had Alfa Romeo de GTA met 3.2 V6 en 250pk en o.a. BMW deed dat natuurlijk ook al jaren.

Comment

• En waar schrijf ik dat enkel Ford dat deed? Het ging mij over het vermogen van 226pk. Nu kijk niemand daar nog van op, maar bijna 13 jaar geleden sprak dat toch nog meer tot de verbeelding.

Comment

• tja eigen aan de vooruitgang? Nu wilt iedereen ook leder, dikke demping, gps en bla bla bla...

Auto's worden omwille van de gestandariseerde luxe steeds zwaarder, dus om het sportieve aspect te behouden moeten de pk's in verhouding mee omhoog.

Voor sportieve gezinswagens is dat ok maar voor sportwagens is het deels afstappen van de belangrijkste regel: pk/kg verhouding.

Comment

• Over exclusieve pk/kg voortuigen gesproken... deze is wel speciaal en wou ik jullie niet onthouden

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 9FF . Zal wel richting 1000pk hebben zeker.

Comment

• Man man man..Men zegt dat geld niet gelukkig maakt.....klopt wel maar ehh..'t is wel lekker als je verdomd over veel geld beschikt.

Comment

9FF . Zal wel richting 1000pk hebben zeker.
                    1400.
                    BMW X5 45e

Comment

• De eigenaar zal wel een rus zijn zeker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                        Man man man..Men zegt dat geld niet gelukkig maakt.....klopt wel
                        Dat word enkel gezegd door mensen die geen geld hebben.

Het zal allersinds gelukkiger maken dan geen geld hebben!
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Dat word enkel gezegd door mensen die geen geld hebben.

Het zal allersinds gelukkiger maken dan geen geld hebben!
                          Aan zijn auto te zien denk ik niet dat dat juist is wat je zegt

Comment

De eigenaar zal wel een rus zijn zeker.
                            was een Belg uit regio Wallonië, zijn vriendin was wel een Poolse/Russische...

Comment

• Ik heb Ziptuning hier nog niet gezien? En ja, ik heb alle 45 pagina's gelezen :-)

Comment

• dat heeft zo zijn redenen.
                                lees maar eens die duizenden pagina's op Google.

Comment

• ziptuning is niet slecht maar ze gebruiken voorgemaakte images dus het beste van het beste zal je er ook nooit vinden
                                  lets have some more member berries

Comment

• Niet slecht?? Zal je een kort voorbeeld geven van een toevallige eigen ervaring (Zelf vernomen en gezien van een klant bij hun). Auto gechipt (Mini) daarna met een probleem bij de dealer, de dealer kon de ECU niet meer uitlezen! ECU opgestuurd naar fabrikant en weg garantie..Ziptuning nog steeds moeilijk doen en het probleem nog niet opgelost...of het opgelost is geweest weet ik niet want ik ging weer weg voor die kerel geholpen was. (Mijn Broer was daar met een probleem dat ze gelukkig toch hebben kunnen oplossen...ze zien em daar nooit meer terug) Probleem van die kerel: Cruise control gaf constant foutmelding, schadeclaim voor nieuwe ECU en fabrieksgarantie kwijt!! Probleem met mijn broer: Bij plankgas schokkerig acceleren. Rollenbank aanwezig maar werd pertinent niet gebruikt!!??

Comment

• Ik heb er ondertussen ook niet veel goed van gelezen... Ik heb er ooit (jaar of 4 terug) een golf 5 laten tunen, geen probleem mee gehad en redelijk tevreden van, alleen rookte em harder als de stoomboot van de Sint... Heb nu een andere golf en dacht terug te gaan naar Zip, vandaar de precies domme vraag :-)

Comment

• mijn vorige W204 was daar gechipt en die heeft toch meer dan 300 000km perfect gereden
                                        lets have some more member berries

Comment

• Ja dat kan, dan was je één van de gelukkigen want niet alles wat Zip doet is niet negatief maar de som van alle negatieve ervaringen die verspreid worden over het net en wat ik zelf heb aangehoord...nee sry.

Comment

Working...
                                          X