Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij is die 2.0 diesel van de S-max veel te traag, de 1.9 tdi van volkswagen is gechipt veel sneller en stiller.

Lees maar:

De verdelerpomp is de oudste van de drie dieseltechnieken. Hij is nog gebaseerd op de oer-dieseltechniek.
    Het principe is doodsimpel, maar enorm moeilijk om uit te leggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
      Voor mij is die 2.0 diesel van de S-max veel te traag, de 1.9 tdi van volkswagen is gechipt veel sneller en stiller.

Lees maar:

De verdelerpomp is de oudste van de drie dieseltechnieken. Hij is nog gebaseerd op de oer-dieseltechniek.

Ja, zeer traag! En een nieuwe common rail diesel met 2000 bar injectie is enorm simpel uit te leggen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
        was een Belg uit regio Wallonië, zijn vriendin was wel een Poolse/Russische...
        Mooie wagen dan voor de 1mile drag bij moscow unlim 500+

Comment

Voor mij is die 2.0 diesel van de S-max veel te traag, de 1.9 tdi van volkswagen is gechipt veel sneller en stiller.

Lees maar:

TDI loop

Comment

• TDCI loop VANAF 9:30min

De Tdi is inderdaad veeel stiller!

Comment

• Was maar voor te zwanzen hé pol

Comment

Was maar voor te zwanzen hé pol
                Gij hebt veel lef manneken. 😜

Sent from my iPad using Tapatalk
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                  TDI loop

is da nen moteur die volledig in orde is? da klinkt alsof em op 3 cilinders draait ofzo o_O

*edit* blijkbaar volgens de titel van da filmke draait die moteur totaal niet zoals het moet, sterke vergelijking moet ik zeggen!

Comment

• Tjah, als dat het eerste wat ik vind als ik: tdi idle intyp. Dan is da zo. Maar die tdi's zijn toch evenluid als da filmpke, ge moet gewoon de achtergrond geluiden negeren :-P

Comment

• Er is dan nog een groot verschil tussen de oude TDI's met verdelerpomp, de TDI's met pompverstuiver en de hedendaagse TDI's die met common rail werken. Je ziet dat sommigen hier denken dat ze het allemaal zeer goed weten terwijl ze geen bal weten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                        TDI loop

Je hoort toch zo dat dit niet normaal is.

Sent from my iPad using Tapatalk
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Heb je nu nog altijd niet gesnapt dat Ford altijd beter is dan gelijk welke andere auto? Gechipt of niet, Ford is premium en superieur!
                          Het is gewoon niet te snappen dat niet iedereen met een gechipte Ford rijdt.

Comment

• Nja kijk... Ik ga ni beweren dat Ford slechte auto's maakt. Zeker niet.

Maar dat ze beter zijn dan de gekende premiums? Dat is een beetje overdreven.

M'n beste maat had vroeger een focus. Ding stond stond meer in de garage dan thuis. Moet ik dan ook domweg concluderen dat ALLE fords slecht zijn?

Comment

• Uiteraard niet.
                              Ford is niet slechter, maar ook niet beter dan merken zoals Opel, Peugeot of Renault.

Elk merk heeft zijn problemen, het ene al wat meer dan het andere, maar er zijn er die dat niet willen zien.

De merken die hierboven vernoemd zijn, staan meestal niet bovenaan de statistieken over betrouwbaarheid van bv de ADAC.

En als het op rijkwaliteiten aan komt, tja dan heb je toch echt wel een RWD nodig.
                              Ik heb net een paar dagen met een E klasse gereden. Dat stuurgevoel en die wegligging vind je echt niet met een FWD.

Comment

• En als het op rijkwaliteiten aan komt, tja dan heb je toch echt wel een RWD nodig.
                                nog zo'n dikke zever. Staat hier pagina's vol van...
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Ford zuigt onwijs hard en Mercedes is de beste. Next subject please

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Uiteraard niet.
                                    Ford is niet slechter, maar ook niet beter dan merken zoals Opel, Peugeot of Renault.

Elk merk heeft zijn problemen, het ene al wat meer dan het andere, maar er zijn er die dat niet willen zien.

De merken die hierboven vernoemd zijn, staan meestal niet bovenaan de statistieken over betrouwbaarheid van bv de ADAC.

En als het op rijkwaliteiten aan komt, tja dan heb je toch echt wel een RWD nodig.
                                    Ik heb net een paar dagen met een E klasse gereden. Dat stuurgevoel en die wegligging vind je echt niet met een FWD.

Opel is een dom merk. Maken auto's die voor gene zak fijn rijden. Diesels die van fiat motoren komen en elektrische problemen tot en met.
                                    Daar was eens een tijdje geleden dat er iets scheelde met de massa verbinding op de versnellingbak. Dat ging door de koppelingspedaal en die draden stonden gloeiend rood. Heel slimme ingenieurs daar!

Peugeot is voor mij een goed merk. Maken zeer mooie auto's Bv 508 gt 2.2hdi, Rcz(R), nieuwe 208 gti, nieuwe 308......

Renault, tjah kheb zo ne scenic gehad. Grootste traktor ooit! Nooit meer een Renault.

De voorlaatste zinnetje wat jij zegt is totaal belachelijk. Je weet zelf dat Ford heel goede rijkwaliteiten hebben dus probeer jij dat maar te ontkennen door te zeggen dat je een Rwd nodig hebt........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      .

Misschien kleine nuance bij die betrouwbaarheid en statistieken. Het feit dat bv een Audi A6 zo slecht zou scoren kan ook liggen aan het feit dat dit doorgaans leasebakken zijn die veel meer km's afleggen dan pakweg een huyndai van de opa. Hoe gaan leasers om met hun auto's die ze elke 3-4 jaar inruilen?

Daarnaast heb je als eigenaar van pakweg een dikke Audi van 80.000 euro veel minder tolerantie ten aanzien van euveltjes dan bij een citroen C1 van 7000 euro.

Comment

• en leaserijders hebben overt algemeen minder respect voor hun materiaal dan iemand die zijn auto zelf moeten kopen heeft.

Comment

• dat kunt ge evengoed omdraaien. Wie zegt dat iemand zijn goedkope auto evengoed onderhoudt als een dure wagen? Dat vertaalt zich automatisch in de statistieken.
                                          En als we over leasing beginnen: waarom zouden die daar op bezuinigen als het hun wagen toch niet is? Iets kapot en die staan in de garage.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X