Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenWeet ge ook wat de problemen waren?
-Ontlade accu (eigen fout)
-Roetfilter verstopt (eigen fout)
-Turbo defect (eigen fout)
-Motormanagement fout (kijk hierboven).
En ik ben het helemaal niet eens met het feit dat dat allemaal eigen fout is.
Trouwens, jij bent het die continu zit af te geven op de turbo van BMW. Dat is dan ook eigen fout of wa...
Wat is uw bron?
ADAC heeft wel een grote vergelijkingsbasis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAlle auto's op dezelfde criteria vergeleken....
En ik ben het helemaal niet eens met het feit dat dat allemaal eigen fout is.
Trouwens, jij bent het die continu zit af te geven op de turbo van BMW. Dat is dan ook eigen fout of wa...
Wat is uw bron?
ADAC heeft wel een grote vergelijkingsbasis.
Bron was adac zelf.
Door de roetfilter kan je turbo ook schaden oplopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenZo een dommerik ben ik toch nog niet zoals gij hoor, een 318d met empakketBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMet eigen fout bedoel ik fout van de eigenaar zelf. Bmw heeft met zijn 320d echt fabricage fouten.
Bron was adac zelf.
Door de roetfilter kan je turbo ook schaden oplopen.
Kijk eens deftig naar mijn lijst, er staan minstens 4 BMW modellen bij de betrouwbaarste autos.
Hun probleem zal wel opgelost zijn zeker.
Als je de details gaat lezen bij Ford, zie je dat bepaalde problemen starten in 2008 en in 2012 nog steeds veelvuldig voorkomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenLiever een 318d dan een buske
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenIk begrijp eigenlijk niet welke ''''zever''''' ik zelf vertel...
More info please!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenIk snap niet da ze die bij Ford nog niet hebben aangenomen..
Marketing is zijn pluspunt!!
Op den duur zijn er echt mensen die zijn zever geloven e..Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMooie verdediging. Had ik echt niet verwacht....BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDus als BMW een probleem heeft is het aan fabricagefout, en bij Ford is het de fout van de chauffeur...
Kijk eens deftig naar mijn lijst, er staan minstens 4 BMW modellen bij de betrouwbaarste autos.
Hun probleem zal wel opgelost zijn zeker.
Als je de details gaat lezen bij Ford, zie je dat bepaalde problemen starten in 2008 en in 2012 nog steeds veelvuldig voorkomen.
Ja, als de roetfilter vol is dan kan je wel verwachten dat er enige turbo schade kan zijn. Bij Bmw hebben ze echt problemen met de turbo en dat zijn ook echt fabricage fouten en bij een Ford van 2010- nu lees je er niets over. Dus dat zal dan wel door de roetfilter zijn. Ik zeg toch niet dat Bmw onbetrouwbare auto's zijn want ze maken toch niet alleen 2 liter motoren.
Ik heb de auto sinds 3 februari 2011 en nu bijna 2014 heb ik nog geen enkel probleem. En hij is gechipt en ik rij niet als een opa.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWaarheid kwetst he vriend.
Dus neen, kwetst echt niet Seat () rijder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenOm eerlijk te zijn: eigenlijk niet want ge zegt toch niks anders dan dat en het begint saai te worden dat ge echt exact hetzelfde zegt.
Dus neen, kwetst echt niet Seat () rijder.
enja ik ben een seat rijder en ik amuseer mij er enorm mee.
maar nu staat ie te koop en ik denk dat ik een ford Smax met premium diesel ga nemen. Zijn naart schijnt bulletproof en ideaal voor op circuit dan.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenJa, als de roetfilter vol is dan kan je wel verwachten dat er enige turbo schade kan zijn. Bij Bmw hebben ze echt problemen met de turbo en dat zijn ook echt fabricage fouten en bij een Ford van 2010- nu lees je er niets over. Dus dat zal dan wel door de roetfilter zijn. Ik zeg toch niet dat Bmw onbetrouwbare auto's zijn want ze maken toch niet alleen 2 liter motoren.
Ik heb de auto sinds 3 februari 2011 en nu bijna 2014 heb ik nog geen enkel probleem. En hij is gechipt en ik rij niet als een opa.
Als ADAC nu de BMW3 bij de betrouwbaarste zet (en de 320d is zeker een van de populairste motoren), dan zal dat probleem wel van de baan zijn zeker.
Wat uw auto doet is toch niet relevant zeker, of ga je statistieken maken gebaseerd op één auto?
Trouwens als je een probleem hebt, dan zou je het hier toch niet vermelden. ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa gij zijt degene die altijd in herhaling valt he. Ik nie.
maar nu staat ie te koop en ik denk dat ik een ford Smax met premium diesel ga nemen. Zijn naart schijnt bulletproof en ideaal voor op circuit dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenJa gij zijt degene die altijd in herhaling valt he. Ik nie.
maar nu staat ie te koop en ik denk dat ik een ford Smax met premium diesel ga nemen. Zijn naart schijnt bulletproof en ideaal voor op circuit dan.
Wow, dat had ik echt niet verwacht..... En dan zeg ge dat ik in herhaling val.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDat komt uit uw duim zeker?
Als ADAC nu de BMW3 bij de betrouwbaarste zet (en de 320d is zeker een van de populairste motoren), dan zal dat probleem wel van de baan zijn zeker.
Wat uw auto doet is toch niet relevant zeker, of ga je statistieken maken gebaseerd op één auto?
Trouwens als je een probleem hebt, dan zou je het hier toch niet vermelden. ...
En als ik een probleem had dan zou ik dat zeker zeggen. Ik zei hier toch al eerder dat m'n wagen stotterde. Bleek toch m'n verstopte dieselfilter te zijn. Is dit een probleem of had em onderhoud nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenTrouwens als je een probleem hebt, dan zou je het hier toch niet vermelden. ...Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenZoek U dan wel een 1.8 TDCI, dan ben je zeker dat je er niet te lang mee moet rondbussen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenZijn problemen zijn eerder van de soort die je tegen zult komen op een psychiatrie forum!
Comment
Comment