Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
AC Schnitzer werk al jaar en dag met powerbox. Ze hebben er voor elke F-reeks.
Powerbox is niet hetzelfde als chippen.
Ik weet niet of het hier om een powerbox gaat of chippen.
De powerbox is er al een tijdje.
Volgens het artikel lijkt het om iets nieuws te gaan omdat ze aan het einde van het artikel schrijven:
"Wat de porties extra testosteron gaan kosten, is nog niet bekend".
2014 BMW F32 420 dA M-pakket
2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy
Ik weet niet of het hier om een powerbox gaat of chippen.
De powerbox is er al een tijdje.
Volgens het artikel lijkt het om iets nieuws te gaan omdat ze aan het einde van het artikel schrijven:
"Wat de porties extra testosteron gaan kosten, is nog niet bekend".
Je moet natuurlijk kijken op niveau van aankoop door de fabrikant hé.
Ik durf zelfs te beweren dat een gewone turbo voor een standaard 1.6 Turbodieselke minder dan 100€ kost voor Ford, VW,...
Wetende dat een nieuwe Turbo voor een Golf voor de particulier (inclusief BTW, maar ongeplaatst) zo'n 800€ kost, lijkt me dat een correcte inschatting.
Wat had jij in gedachten?
En waar blijft je lijst?
@ Ford-Power
Waar blijft je lijst en objectieve argumenten.
Zo gaat het met jou altijd.
Je lacht de mensen uit met losse uitspraken die niet onderbouwd zijn, en als er dan vragen komen durf of wil je niet antwoorden met FEITEN.
Een BMW F30 met performance power kit (grotere intercooler en luchtinlaat) brengt BMW zelf naar 286pk (ipv 25 en 600Nm (ipv 560).
Dankzij die extra hardware... Tot hoever zou jij denken dat je absoluut veilig kan geraken? Ik vind nergens iets over tunen van een BMW met PPK geïnstalleerd...
Is de ZF automaat van de 330d verschillend van die van de 335xd? Scheelt er veel kwa aandrijflijn tussen beide (behalve de turbo en de xdrive)?
Waar blijft je lijst en objectieve argumenten.
Zo gaat het met jou altijd.
Je lacht de mensen uit met losse uitspraken die niet onderbouwd zijn, en als er dan vragen komen durf of wil je niet antwoorden met FEITEN.
Zo'n lijst eh, was sarcastisch bedoelt eh. Ik ga nu echt niet zoeken wat duurder is eh....
Heb het net gezien, thx, is zeker het overwegen waard.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Terug on-topic.
Als complete newbie in tuning had ik graag geweten of er goede megelijkheden zijn om een 518d van 136pk bij te kietelen naar 184 of 163pk.
Natuurlijk zou ik verwachten dat dit goedkoper is dan het verschil tussen de 518 en de 520.
Lukt dit ook met een automaat, of moet de soft van de automaat dan ook aangepast worden.
@Ford-Power, gelieve U te onthouden van commentaar.
Bruno of Geert zullen wel gauw antwoord op je vraag geven maar mij lijkt het ook belangrijk om het bj. van je auto te vermelden. En je automaat zal geen problemen geven, die kan er wel tegen maar om daar ook zeker van te zijn, nogmaals, het bj. vermelden.
Bruno of Geert zullen wel gauw antwoord op je vraag geven maar mij lijkt het ook belangrijk om het bj. van je auto te vermelden. En je automaat zal geen problemen geven, die kan er wel tegen maar om daar ook zeker van te zijn, nogmaals, het bj. vermelden.
Comment