Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    De werkelijk geknepen versie heeft dezelfde remmen etc. Als je een auto van 136 naar 210pk brengt, zal de rest er niet op voorzien zijn. Dat zal zo wat de argumentatie zijn.

Vergeet niet dat een Tüv keuring vrij duur kan uitvallen.

Versta ook niet waarom België er zo tegen is. Stel nu dat je het verschil in BIV en verzekering betaalt, dan is je hok toch legaal? Extra centen voor de staat.

Nu ja, sinds de BIV op CO2 wordt berekend, moet je wel je nieuwe uitstoot kunnen bewijzen.

BMW beweert met hun PPK officieel dezelfde CO2 en verbruik te halen...

Geert, nogmaal: graag antwoord op mijn vraag (zie boven).
    Het antwoord op uw vraag moet ik verschuldigd blijven. De F-series doen we nog niet. Davy gaat hier meer over weten, maar die weet niet waar hij eerst moet beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      of een Mc Laren
      Daar moei ik me niet mee. Was bij wijze van spreken. Ik had evengoed een jacht kunnen schrijven. Hij heeft nog andere zaken die dit wel zullen kunnen bekostigen. Hij werkt er ook voor en zit hier niet op andermans kap te zagen.

Als jij je best doet zal je dit ooit ook kunnen doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
        Het antwoord op uw vraag moet ik verschuldigd blijven. De F-series doen we nog niet. Davy gaat hier meer over weten, maar die weet niet waar hij eerst moet beginnen.
        Ja, maar ik vind nergens iets over tunen van een F30 die al de BMW Performance power kit heeft... Door de grotere intercooler en luchtinlaat lijken mij AC Schnitzer waardes van 309 pk en 670nm redelijk veilig, of vergis ik mij?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
          2/ klant betaald en dus akkoord naar inhoud.

Comment

Ja, maar ik vind nergens iets over tunen van een F30 die al de BMW Performance power kit heeft... Door de grotere intercooler en luchtinlaat lijken mij AC Schnitzer waardes van 309 pk en 670nm redelijk veilig, of vergis ik mij?
            PPE kan ze blijkbaar tunen. Een F30 330d krijgt er voor amper 900 euro binnen een wip en een flip een slordige 66 Pk bij!

Comment

Lijkt me ook. Maar zolang we er niet in kunnen kunnen we niets testen. Wat theoretische gegevens (wat ze aankunnen) betreft is Davy volop aan het studeren. Nadien testen en dan pas weten. Hier zijn we zeer voorzichtig in.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                PPE kan ze blijkbaar tunen. Een F30 330d krijgt er voor amper 900 euro binnen een wip en een flip een slordige 66 Pk bij!

http://www.power-plus.be/pdf/bmw.pdf
                Jep, met box.

Comment

Uw IQ is alvast gekend. Wordt ik , replay ipv van reply,... .
                  Klopt zeer dom van mij...maar ik geef het toe...en dat is aan anderen niet gegeven. Je casual domheid of erger nog, je onvermogen bevestigen is ook een vorm van het begin van een wijsheid.....
                  Maar moet ik zoiets als raak beschouwen, Jakkel???
                  Tuningkind vind alvast van wel...

Comment

• Iemand popcorn? Of is het nu pobkorn?

Comment

• Comment

Iemand popcorn? Of is het nu pobkorn?
                        Moet gij niet hard gaan studeren zoals Davy om bij BMW die powerbox aan de plus en de min te koppelen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten

Comment

Moet gij niet hard gaan studeren zoals Davy om bij BMW die powerbox aan de plus en de min te koppelen ?
                            Idd. Maar ik vrees dat tegen ik hier uit ben de nieuwe F-series al gaan kunnen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                              Klopt zeer dom van mij...maar ik geef het toe...en dat is aan anderen niet gegeven. Je casual domheid of erger nog, je onvermogen bevestigen is ook een vorm van het begin van een wijsheid.....
                              Maar moet ik zoiets als raak beschouwen, Jakkel???
                              Casual domheid. Wauw, die heb ik nog niet gehoord.

Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                              Tuningkind vind alvast van wel...
                              Vindt...

Comment

Idd. Maar ik vrees dat tegen ik hier uit ben de nieuwe F-series al gaan kunnen :-)
                                Zoals de bluemotion hé, de enige persoon ter wereld die in zijn achterkeuken tussen de soep en sla de cryptie heeft gekraakt.

Comment

Zoals de bluemotion hé, de enige persoon ter wereld die in zijn achterkeuken tussen de soep en sla de cryptie heeft gekraakt.
                                  Zucht. Moet jij niet vooraan even bloemen gaan verkopen? Die mevrouw is even gaan plassen...

Comment

http://www.power-plus.be/pdf/bmw.pdf
                                    Ja en? Hieraan kun je begrijpen dat je zelf er geen bal van snapt.....box tuning?????? Komop man, ga spelen met je lego.

Ga samen wonen met tuningkind...pfff Had je veel hoger staan..deamned man, kom op !!!
                                    Last edited by ; 05/12/2013, 18:39.

Comment

Ff een vraagje aan de tuners: Al een M550d kunnen tunen?

Als ik naar dat filmpje kijk wordt ik al wild.... https://www.youtube.com/watch?v=KRAOo4UTAd0
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                                      870 Nm ...
                                      doeme, nog 240 te weinig!
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ja en? Hieraan kun je begrijpen dat je zelf er geen bal van snapt.....box tuning?????? Komop man, ga spelen met je lego.

Ga samen wonen met tuningkind...pfff Had je veel hoger staan..deamned man, kom op !!!
                                        Ik versta je niet. Kan je iets harder praten aub?

Groetjes

Comment

Jep, met box.
                                          Ja, dat had ik ook door. Enfin, chiptuning of 'boxtuning' (is dat juist?). Het is twee keer het vermogen opdrijven. En dat is wat de meesten hier willen natuurlijk.

Comment

Working...
                                          X