Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichtenof een Mc Laren
Als jij je best doet zal je dit ooit ook kunnen doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenHet antwoord op uw vraag moet ik verschuldigd blijven. De F-series doen we nog niet. Davy gaat hier meer over weten, maar die weet niet waar hij eerst moet beginnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten2/ klant betaald en dus akkoord naar inhoud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, maar ik vind nergens iets over tunen van een F30 die al de BMW Performance power kit heeft... Door de grotere intercooler en luchtinlaat lijken mij AC Schnitzer waardes van 309 pk en 670nm redelijk veilig, of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenJa, maar ik vind nergens iets over tunen van een F30 die al de BMW Performance power kit heeft... Door de grotere intercooler en luchtinlaat lijken mij AC Schnitzer waardes van 309 pk en 670nm redelijk veilig, of vergis ik mij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPPE kan ze blijkbaar tunen. Een F30 330d krijgt er voor amper 900 euro binnen een wip en een flip een slordige 66 Pk bij!
http://www.power-plus.be/pdf/bmw.pdf
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenUw IQ is alvast gekend. Wordt ik , replay ipv van reply,... .
Maar moet ik zoiets als raak beschouwen, Jakkel???
Tuningkind vind alvast van wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenIemand popcorn? Of is het nu pobkorn?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenMoet gij niet hard gaan studeren zoals Davy om bij BMW die powerbox aan de plus en de min te koppelen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenKlopt zeer dom van mij...maar ik geef het toe...en dat is aan anderen niet gegeven. Je casual domheid of erger nog, je onvermogen bevestigen is ook een vorm van het begin van een wijsheid.....
Maar moet ik zoiets als raak beschouwen, Jakkel???
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenTuningkind vind alvast van wel...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenIdd. Maar ik vrees dat tegen ik hier uit ben de nieuwe F-series al gaan kunnen :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenZoals de bluemotion hé, de enige persoon ter wereld die in zijn achterkeuken tussen de soep en sla de cryptie heeft gekraakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenPPE kan ze blijkbaar tunen. Een F30 330d krijgt er voor amper 900 euro binnen een wip en een flip een slordige 66 Pk bij!
http://www.power-plus.be/pdf/bmw.pdf
Ga samen wonen met tuningkind...pfff Had je veel hoger staan..deamned man, kom op !!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenFf een vraagje aan de tuners: Al een M550d kunnen tunen?
Als ik naar dat filmpje kijk wordt ik al wild.... https://www.youtube.com/watch?v=KRAOo4UTAd0Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten870 Nm ...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenJa en? Hieraan kun je begrijpen dat je zelf er geen bal van snapt.....box tuning?????? Komop man, ga spelen met je lego.
Ga samen wonen met tuningkind...pfff Had je veel hoger staan..deamned man, kom op !!!
Groetjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenJep, met box.
Comment
Comment