Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenNee, dat is niet krom maar om aan te duiden dat er nen hoop mensen met oogkleppen rondlopen..zoals gij..
Comment
-
Proberen om de oogkleppen aan te knopen, ondanks wat anderen argumenteren?
Proficiat, nu weet ik zeker hoe de mentaliteit in Vlaanderen zit en waarom de vorige regering er zolang over heeft gedaan om een regering samen te stellen.
Mekaar constant tegenspreken uit eigenbelang ook al besef je zelf dat de andere gelijk heeft....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een nog sterker argument!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenHozee, waarom staat er in de brief gepost door Jakkel, van de FOD Mobiliteit dat 'elke chiptuning' is verboden?
Wat er eigenlijk zou moeten staan is het volgende:
Elke MOTORtuning die een verhoging van het motorvermogen tot gevolg heeft is verboden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOmdat daar blijkbaar even grote debielen zitten als bepaalde personen hier op het forum. Want die brief klopt van geen kanten.
Wat er eigenlijk zou moeten staan is het volgende:
Elke MOTORtuning die een verhoging van het motorvermogen tot gevolg heeft is verboden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHa zo, jij bent een wetgever. Als je dat nu eens meteen had gezegd.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk ken de wet gewoon, wat duidelijk niet van de meeste onnozelaars hier gezegd kan worden.
Kan je die wet even voor ons publiceren? Bedankt alvast.
Comment
-
Het is nochtans simpel.
tunen mag niet punt. Het vermogen komt niet meer overeen met het vermogen op het inschrijvingsbewijs.
Ik snap niet wat iedereen er zo moeilijk aan vind, is toch simpel? Geef mij 1 wettekst waar staat dat tuning wel mag.
MAAR er is een gedoogbeleid omdat het wel wat geld binnenbrengt in de staatskas.
en iedereen doet IMO wat ze zelf willen, als men dat risico (dat er niet is) wilt nemen, dat ze hunnen plan dan trekken.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenStatistieken zijn theorie..en het is wanneer de theorie niet wordt getoetst aan de praktijk dat de gatenkaas ontstaat.
Waar komen statistieken vandaan?
Comment
-
ik haal mijn vooropgestelde fabriekswaardes niet na tests op de rollenbank. Ik vraag de chiptuner om dit aan te passen zodat ik de fabriekswaardes wel heel (en niet meer). Als ik jullie commentaar mag geloven, dan ben ik dus volgens die wet in fout...
Ik heb nog een auto hier staan (eentje van '87) waar het motorvermogen werd gemeten zonder de bijkomende aggregaten (dus zonder waterpomp, alternator, versnellingsbak) en luchtfilter. Ik rijd dus eigenlijk rond met een auto die de waardes niet haalt en toch betaal ik daarvoor. Ik verander de setup zodat ik die waardes wel haal. Dan ben ik dus ook illegaal bezig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHa zo, jij bent een wetgever. Als je dat nu eens meteen had gezegd.
Maar goed, er van uitgaande dat je een gemiddeld IQ hebt, waar ik zeker niet aan twijfel ga ik denken dat je hier een zwengel bent als "The Kid" er niet is, hehe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten....als "The Kid" er niet is, hehe...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen verzekering is berekend op een risico. Hoe meer kW hoe potenter de wagen dus hoe hoger het risico. Statistiek.
Waarom moeten jonge mannelijke bestuurders anders meer betalen? Is toch logisch dat die meer betalen voor een Golf R dan voor een Golf SDI.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenPrecies.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik haal mijn vooropgestelde fabriekswaardes niet na tests op de rollenbank. Ik vraag de chiptuner om dit aan te passen zodat ik de fabriekswaardes wel heel (en niet meer). Als ik jullie commentaar mag geloven, dan ben ik dus volgens die wet in fout...
Ik heb nog een auto hier staan (eentje van '87) waar het motorvermogen werd gemeten zonder de bijkomende aggregaten (dus zonder waterpomp, alternator, versnellingsbak) en luchtfilter. Ik rijd dus eigenlijk rond met een auto die de waardes niet haalt en toch betaal ik daarvoor. Ik verander de setup zodat ik die waardes wel haal. Dan ben ik dus ook illegaal bezig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk BerichtenDa's maar platte kaas hoor, Hozee.
Waar komen statistieken vandaan?
Comment
Comment