Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
    zoals vele weten mag 'chiptuning' niet,
    Maar de vraag hier was, wie is de beste chiptuner?

Ik heb "vroeger" mijn twee seats 1.4TDI en een 1.9TDI laten chippen bij Heinz, omdat dat toen de enige was die ik kende, ik was wel content van hun service. Ik heb daar wel niets mee voor gehad dus heb geen beroep moeten doen op de "na-verkoop" service.

Leek mij niet echt "op maat" te zijn voor zover dat bestaat (ken zelf niets van de technische achtergrond), maar eerder plug en play en da reed goed dus ...

Bij onze toledo daarvoor (110pk) hadden we een box gestoken, maar da was het toch niet hoor. Bakken meer koppel, maar da ding reed zo nerveus als wat.

PS: das niet de 1.4TDI die in mijn onderschrift staat he, nog daarvoor dat was een 75pk (ik heb al wat seats versleten )
    Last edited by Vlammembaareg; 13/12/2013, 10:45.
    2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
    2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
    2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
    2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
    2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      En nu is 't plots illegaal!! Ecotuning enzomeer mocht toch??

M-pakket??! Dat wist ik nu echt niet! Mijn onderschrift is dan ook de serieusheid zelve. Kruip terug in uw hol man.
      Gaat hier wel over extra pk's, muggenzifter.

En over je onderschrift: Zal mij verder een worst wezen dat je het sarcastisch, ironisch of whatever bedoelt, het is FOUT, punt!
      Last edited by ; 13/12/2013, 10:52.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Heb jij dan ervaring met alle drie deze chiptuners? Heb je ooit al problemen gehad met één van deze chiptuners en hoe werden deze dan opgelost?

Je moet chiptuning niet alleen zien in termen van vermogenswinst he, service is minstens even belangrijk zoniet belangrijker.
        Wat service betreft kan ik niet oordelen over de andere genoemde tuners maar die van BR. is TOP.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Heb jij dan ervaring met alle drie deze chiptuners? Heb je ooit al problemen gehad met één van deze chiptuners en hoe werden deze dan opgelost?

Je moet chiptuning niet alleen zien in termen van vermogenswinst he, service is minstens even belangrijk zoniet belangrijker.
          Zowel bij Heinz als bij BR hebben we ervaring.
          Nog nooit problemen gehad en als we het geweten hadden was onze vorige A6 ook eerst naar BR geweest om uit te zoeken waar de fouten zaten bij een slecht afgestelde motor van fabriek af. Nu heeft het 10 maanden geduurd voor alles opgelost was met de vorige 2,7l. Jammer want het vertrouwen was toen weg en hij is dus nooit getuned geweest.

PPE kennen we enkel van een vriend uit Halle die net hetzelfde voorhad met zijn Audi TT.
          PPE heeft hem gewoon terug gestuurd met de raad om hem door het fabriek deftig op punt te laten zetten aangezien er verschillende waarden niet juist waren. Hij heeft via zijn dealer de wagen een tijd kwijt geweest totdat ie terug op punt stond. (Volgens fabrieksnormen). Toen alles in orde bleek heeft hij hem alsnog laten tunen bij PPE. Nooit nog problemen gehad met zijn motor.

Sent from somewhere, using Tapatalk
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Gaat hier wel over extra pk's, muggenzifter.

En over je onderschrift: Zal mij verder een worst wezen dat je het sarcastisch of whatever bedoelt, het is FOUT!
            Nee, het gaat hier over ELKE chiptuning. Kortom ge blijft met uw pollen van nen ECU af wat ook de bedoeling met die ECU mag zijn !

Uw auto laten downtunen naar 50 pk mag zelfs niet !!

De heren chiptuners schitteren hier trouwens door afwezigheid terwijl dat ze anders eventuele vragen in no time beantwoorden.
            Last edited by ; 13/12/2013, 10:56.

Comment

• Denk je nu echt dat die mannen niks anders te doen hebben dan deze shit te lezen?

Ik wel, ik heb zeeën van tijd.

En laten wij eerlijk wezen: Zal de overheid zich druk gaan maken als je je vermogen met 10 pk laat zakken en een halve liter per 100 minder gaat verbruiken?
              Last edited by ; 13/12/2013, 11:17.

Comment

• Die shit hier kunnen ze anders goed gebruiken !!

Die mannen hebben tenslotte investeringen gedaan om U tegen te zeggen.
                En dat voor iets dat wettelijk zelfs nog niet legaal is ! Zij liever dan ik ;-)

ik heb trouwens ook zeeën van tijd want ik zit in de wachtzaal van de kliniek !
                Last edited by ; 13/12/2013, 11:03.

Comment

Toogpraat?? Gij voelt u eigen in de kruis getrapt, blijkbaar...sry daarvoor.
                  Ja, toogpraat.
                  Nee, geen greintje pijn.

Comment

• De 'ecotuners' zullen wel op 1 hand te tellen zijn. Wie heeft daar buiten DBR2 nu interesse in ?

Als ge bij de chipboer gaat staan ist voor extra pony's hè. Naar de McDonald's gaade tenslotte ook niet voor een 'heerlijk' slaatje te eten hè.

Comment

• Hehe....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                        Ja, toogpraat.
                        Nee, geen greintje pijn.
                        Dit soort discussies kun je beter met sommige figuren NIET een den toog voeren.

Het komt voor mij hier op neer: Rijke mensen hebben ZEER VEEL vrijheid en de minder bedeelden moeten zich strikt aan de wet houden, lijkt op toogpraat maar is wel de keiharde realiteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                          Nee, het gaat hier over ELKE chiptuning. Kortom ge blijft met uw pollen van nen ECU af wat ook de bedoeling met die ECU mag zijn !
                          Dat hebben ze hier al een keer of 100 onder z'n neus geschoven. Maar door z'n extreem hoog IQ verlangt hij een moeilijkere uitleg, die alleen hij begrijpt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                            De heren chiptuners schitteren hier trouwens door afwezigheid terwijl dat ze anders eventuele vragen in no time beantwoorden.
                            Wij lezen mee, hoeven we daarom ook altijd te reageren? Er is geen concrete vraag naar voren geschoven...
                            Random uit onze nek lullen doen we niet, als we lullen moet er een reden zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten

Service is hét belangrijkste, dit is altijd zo geweest... Ik heb er nooit een probleem van gemaakt om iets meer te betalen als de service perfect was!
                            Klanten zijn trouwens ook veeleisender als vroeger (net zoals ik), ze denken een keer extra na als ze een uitgave doen, wat dan weer rechtstreeks positief is voor diegenen die er het hardst voor werken!

Comment

Dit soort discussies kun je beter met sommige figuren NIET een den toog voeren.

Het komt voor mij hier op neer: Rijke mensen hebben ZEER VEEL vrijheid en de minder bedeelden moeten zich strikt aan de wet houden, lijkt op toogpraat maar is wel de keiharde realiteit.
                              Amai Hozee, breaking news.
                              Daarom is die realiteit ook toogpraat voor mij. Veranderen zal het nooit, dus wat baat al je geklaag en gezaag via totaal onderbouwde opmerkingen in dit topic...
                              Je wil statistieken bannen, iedereen gelijk voor de wet, geen rijk en arm, en Joost mag weten wat nog.
                              Toegevoegde waarde? Noppes.
                              Betere voorstellen? Nul.
                              Verhuis naar Utopia hè, of gewoon naar Noord-Korea, daar is iedereen gelijk, zegt hun leider.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                90% wan wat "the Kid" hier neerschrijft is correct (zou iedereen ondertussen al wel mogen weten) maar... zijn bijdragen zouden hier allang moeten uitgefilterd zijn en in het topic "Hoe legaal het vermogen van een voertuig opdrijven"moeten gezet worden. M.a.w. iemand houd hem een hand boven het hoofd, want die jongen is ziek...
                                .....Dus ik ben dan ook slechts voor 10 % ziek of wat ?

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                En als nieuwkomer/opkomend talent:

-DVX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                  Service is hét belangrijkste, dit is altijd zo geweest...
                                  .....informeren jullie de klant ook altijd correct ?

Comment

• Zullen we anders eens een 'beste chiptuners anno 2013 - meeting' houden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door éSe Bekijk Berichten
                                      Amai Hozee, breaking news.
                                      Daarom is die realiteit ook toogpraat voor mij. Veranderen zal het nooit, dus wat baat al je geklaag en gezaag via totaal onderbouwde opmerkingen in dit topic...
                                      Je wil statistieken bannen, iedereen gelijk voor de wet, geen rijk en arm, en Joost mag weten wat nog.
                                      Toegevoegde waarde? Noppes.
                                      Betere voorstellen? Nul.
                                      Verhuis naar Utopia hè, of gewoon naar Noord-Korea, daar is iedereen gelijk, zegt hun leider.
                                      Je zoekt het maar uit.
                                      Last edited by ; 13/12/2013, 21:09.

Comment

Je zoek het maar uit.
                                        Ja, jij duidelijk niet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten

En als nieuwkomer/opkomend talent:

-DVX
                                          op dit forum dan misschien, maar niet in het tuningwereldje.

Comment

Working...
                                          X