Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voila,het is duidelijk,tuning is verboden maar daar ligt (bijna) niemand van wakker en ik zeker niet....En zolang het niet mag laat ik het zeker doen,geeft pakken meer rijplezier,voor mij toch alleszins....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
      De 'ecotuners' zullen wel op 1 hand te tellen zijn. Wie heeft daar buiten DBR2 nu interesse in ?
      Ja hallo... wij hier ook hoor,

5,2l, ik vind dat nu precies toch niet zo slecht voor een 3 lieterke...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ergens is dat wel logisch he, als je meer op koppel kunt rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          op dit forum dan misschien, maar niet in het tuningwereldje.
          waarom is hier geen "like" knop ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Je zoek het maar uit.

Je zoekt het maar uit.

Comment

• Ik ben van plan mijne hond te laten tunen, zodat hij niet meer tegen, maar over de haag van de buurman pist!
              Is dit legaal? Moet ik dit aangeven aan de hondenverzekering? Kan dit tot blaasschade leiden?
              Hij mag ook niet overdreven getuned worden, zodat zijn straal niet te krachtig is om tegen een boom te kunnen plassen, zodat deze niet kan omvallen op bv: een ford S-max racemachien!
              Welke drukwaardes zou hij kunnen halen?
              Het is een voorpoot aangedreven hond!

Comment

• dr gonzo; beste reply ooit! Mijn hond is wel achterpoot-aangedreven dus kan je geen juist antwoord geven.

Comment

• Ik heb die van mij kort na de geboorte al laten tunen. De ultrakleine chip zit ergens verborgen in de halsstreek (hihi dat vinden ze niet!). Een gechipte hond is super! Minder uitstoot (dus minder kakzakjes = goedkoper), eet minder (ook goedkoper) en toch is hij krachtiger. Chiptuning is eigenlijk simpelweg magie. Daar kunnen de ingenieurs van de hondenfabriek nog wat van leren!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                    Ja hallo... wij hier ook hoor,

5,2l, ik vind dat nu precies toch niet zo slecht voor een 3 lieterke...
                    Aan de gemiddelde snelheid te zien, heb je veel snelweg gedaan.

Die van mij doet dan ook maar 5 liter.

Leuk hoe zuinig die geworden zijn he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                      Leuk hoe zuinig die geworden zijn he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                        Aan de gemiddelde snelheid te zien, heb je veel snelweg gedaan.

Die van mij doet dan ook maar 5 liter.
                        En dat door de ingenieurs uit München. Tovenaars zijn het, en niet alleen in 2013!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                          43854189.jpg

Comment

• En van grote mensen zou ge toch verwachten dat ze op een volwassen manier een discussie kunnen voeren.
                            Dat probeer ik mijn kinderen tenminste toch bij te brengen. Die doen dat tenminste al een pak beter dan de kleuters hier.
                            En de moderators blinken weer uit door afwezigheid.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                              En van grote mensen zou ge toch verwachten dat ze op een volwassen manier een discussie kunnen voeren.
                              Dat probeer ik mijn kinderen tenminste toch bij te brengen. Die doen dat tenminste al een pak beter dan de kleuters hier.
                              En de moderators blinken weer uit door afwezigheid.
                              Tjah,wat wil je met een naam als tuningkind

Comment

• 't is niet alleen tuningkid...
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                  Je zoekt het maar uit.
                                  Tuurlijk jonguh, is al lang gefixt, Jakkel was sneller als jij..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                    Tuurlijk jonguh, is al lang gefixt, Jakkel was sneller als jij..
                                    Groter/sneller/slimmer DAN

Even groot/klein/slim ALS

Comment

• denk dat we beter aan een nieuw topic beginnen beste chiptuner 2014?
                                      en ja we weten dat het niet toegelaten is chiptuning in Belgie voor op de openbare weg
                                      Last edited by ; 14/12/2013, 15:32.

Comment

• Ja inderdaad en er zijn veel ergere dingen in het leven dan "illegaal" CHIPTUNEN!!

Comment

• en laat ons aub stoppen met elkaars nederlands te verbeteren, dat valt bij mij evengoed onder de noemer 'kleutertuin-gedoe'. Da's hetzelfde als zeggen: ge hebt ongelijk want ge zijt een dikzak, of ge draagt een bril, of ge zijt gehandicapt... Voor dergelijke niveau van opmerkingen hef ik mijn voeten op om het te laten passeren.
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X