Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Kerel... Dus jij beweert dat een tuningboerke van om de hoek de auto beter kan afstellen dan een team van ingenieurs van de fabrikant zelf.
Nu wil ik niet moeilijk doen, maar ik ken nu toevallig 2 ingenieurs die bij BMW de motoren afstellen, die zaten beiden in mijn klas en ik kan je verzekeren dat waren niet de slimsten, het verbaast me dan ook niets als ze bij BMW af en toe eens een software update moeten doorvoeren omdat er fouten zaten in de vorige versie(s).....
Nu wil ik niet moeilijk doen, maar ik ken nu toevallig 2 ingenieurs die bij BMW de motoren afstellen, die zaten beiden in mijn klas en ik kan je verzekeren dat waren niet de slimsten, het verbaast me dan ook niets als ze bij BMW af en toe eens een software update moeten doorvoeren omdat er fouten zaten in de vorige versie(s).....
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Bepaalde diploma's van Nederland zijn daarom ook vééééél minder waard dan onze eigen degelijke belgische top-opleidingen die voor sommigen hier onder ons vééééél te moeilijk waren.
Bepaalde diploma's van Nederland zijn daarom ook vééééél minder waard dan onze eigen degelijke belgische top-opleidingen die voor sommigen hier onder ons vééééél te moeilijk waren.
Comment