Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kan ik geloven, moet is zien wat een grote turbo ze daarin gaan steken!

ps. wel groot turbogat

Comment

• is dat bij jullie getrokken die foto of op een ander?
      BMW X5 45e

Comment

• Wat moet 211 pk dan geven? ben wel eens benieuwd hoe dat nu rijdt..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          dees kan niet slecht rijden denkik

Lijkt erop dat één of andere arbitter zijn fluitje verloren is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

is dat bij jullie getrokken die foto of op een ander?

is bij ons getrokken, als je donderdag naar de receptie/opening komt, kan je onze nieuwe dyno en blaas-installatie van dichtbij bewonderen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Kerel... Dus jij beweert dat een tuningboerke van om de hoek de auto beter kan afstellen dan een team van ingenieurs van de fabrikant zelf.
              Nu wil ik niet moeilijk doen, maar ik ken nu toevallig 2 ingenieurs die bij BMW de motoren afstellen, die zaten beiden in mijn klas en ik kan je verzekeren dat waren niet de slimsten, het verbaast me dan ook niets als ze bij BMW af en toe eens een software update moeten doorvoeren omdat er fouten zaten in de vorige versie(s).....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                Nu wil ik niet moeilijk doen, maar ik ken nu toevallig 2 ingenieurs die bij BMW de motoren afstellen, die zaten beiden in mijn klas en ik kan je verzekeren dat waren niet de slimsten, het verbaast me dan ook niets als ze bij BMW af en toe eens een software update moeten doorvoeren omdat er fouten zaten in de vorige versie(s).....
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Bepaalde diploma's van Nederland zijn daarom ook vééééél minder waard dan onze eigen degelijke belgische top-opleidingen die voor sommigen hier onder ons vééééél te moeilijk waren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                    Bepaalde diploma's van Nederland zijn daarom ook vééééél minder waard dan onze eigen degelijke belgische top-opleidingen die voor sommigen hier onder ons vééééél te moeilijk waren.
                    Te gek voor woorden, deze opmerking...

Comment

• De kans bestaat wel is dat Tuningkid meer achtergrondinformatie als gij hebt Hozee ;-)

Comment

• Ja wie weet, net zoals zijn aanvallen over chiptuning ala "Don Quijote"..
                        Last edited by ; 17/12/2013, 23:22.

Comment

is bij ons getrokken, als je donderdag naar de receptie/opening komt, kan je onze nieuwe dyno en blaas-installatie van dichtbij bewonderen :-)
                          Natuurlijk niet té dichtbij want voor je het weet blaast BrunoL je buiten !

Comment

• U toch als ge straks naar zijne after-work drink gaat :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk Berichten
                              U toch als ge straks naar zijne after-work drink gaat :-)
                              wel , ik heb uit goede bron vernomen dat Tuningkid zal langskomen , en ook hij is welkom voor een babbel en een drink !

Comment

• Last edited by ; 18/12/2013, 13:44.

Comment

wel , ik heb uit goede bron vernomen dat Tuningkid zal langskomen , en ook hij is welkom voor een babbel en een drink !
                                  dat zegt ge om klanten te lokken
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                    dat zegt ge om klanten te lokken

Comment

• En het werkt :-) zit hier nu al te vloeken dat ik er echt niet kan bij zijn :-)

Comment

één drink ? Sorry, maar dat is toch beneden alle niveau voor mij.

Comment

kzal een andere keer met onze vriend wel eens passeren, zit volop in de schilderwerken voor de verhuis
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X