Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    kzal een andere keer met onze vriend wel eens passeren, zit volop in de schilderwerken voor de verhuis

wie is "onze vriend" dan wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      wie is "onze vriend" dan wel ?

doet er toch niet toe?

ik kan ook geheimzinnig doen over namen net zoals jij hoor
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        doet er toch niet toe?

ik kan ook geheimzinnig doen over namen net zoals jij hoor

Comment

• Hehe...

Comment

• Ik verdenk tuningkid al een tijdje van onder 1 hoedje te spelen met die tuningmannen allemaal. Hij zorgt gewoon voor meer animo in dit topic, wat onrechtstreeks meer reclame is voor de desbetreffende bedrijven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
              Ik verdenk tuningkid al een tijdje van onder 1 hoedje te spelen met die tuningmannen allemaal.
              Je hebt overschot van gelijk. Het is 1 hoedje waaronder ze spelen. Ikzelf val daar buiten want dat hoedje is namelijk véél te klein.

Comment

• Je hebt de ballen niet om naar het avondje te komen van BR, "Mister Kid".
                Hier anoniem de zaak proberen op te draaien als en echte Don Quijote maar als het er echt op aan komt stuur je je kat, had trouwens niets anders verwacht hoor..maar verder zeer Laf..Grote bek i.c.m. een serieus hol vat...sry.

Ik ben er morgen, dus degene die een hekel aan mij heeft kan dat in realiteit kenbaar maken....Jakkel??
                Maaarrr.. ben er in de eerste plaats om iets bij te leren..

Serieus offtopic maar ga dit morgen op een dvd'tje persen https://www.youtube.com/watch?v=Q231ADJdUPo...lekkerrr i.c.m. peekaas...nie slecht voor nen ouwen dick eh? hehe.. zalige muziek..
                Last edited by ; 19/12/2013, 15:44.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                  Je hebt de ballen niet om naar het avondje te komen van BR, "Mister Kid".
                  Hier anoniem de zaak proberen op te draaien als en echte Don Quijote maar als het er echt op aan komt stuur je je kat, had trouwens niets anders verwacht hoor..maar verder zeer Laf..Grote bek i.c.m. een serieus hol vat...sry.

Ik ben er morgen, dus degene die een hekel aan mij heeft kan dat in realiteit kenbaar maken....Jakkel??

Serieus offtopic maar ga dit morgen op een dvd'tje persen https://www.youtube.com/watch?v=Q231ADJdUPo...lekkerrr i.c.m. peekaas...nie slecht voor nen ouwen dick eh? hehe.. zalige muziek..

FUCK alle Moraal ridders in deze wereld..
                  Beste Hozee,

Chiptuning interesseert mij niet, dus ik zou niet weten waarom ik naar die receptie zou moeten komen. En als ik al zou komen, dan zou het al zeker niet zijn om met u te praten. Want dat lukt namelijk niet op een volwassen manier, mensen die: 'fuck, 'ouwen dick', 'ballen',... en nog wat van die onnozele red bull zuipende puber praat verkopen en constant wild om zich heen schoppen, daar distantieer ik mij eigenlijk liever van. Maar... als je er echt op staat om mij eens irl te spreken, dat kan altijd hoor. Ik wil gerust wel eens even een fietstraining onderbreken om bij u op de koffie te komen in Lier. Een training langs de nete en ik passeer haast rakelings de achterkant van uw tuin. Zeg maar wanneer het u past.

Comment

Serieus offtopic maar ga dit morgen op een dvd'tje persen https://www.youtube.com/watch?v=Q231ADJdUPo...lekkerrr i.c.m. peekaas...nie slecht voor nen ouwen dick eh? hehe.. zalige muziek....

Stoer Hossee, héél stoer ! Ik veronderstel dat jij elke gast gaat verwelkomen, al strooiend met rozenblaadjes. Ben benieuwd of je mij gaat herkennen.

PS : die muziek op je youtubelink vind ik eerlijk gezegd het beste vanaf 1:27:09. Alles daarvoor typeert in feite uw IQ.

Comment

FUCK alle Moraal ridders in deze wereld..
                      U bent al even slechte reclame VOOR chiptuning als TK slechte reclame is TEGEN chiptuning.
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                        Stoer Hossee, héél stoer ! Ik veronderstel dat jij elke gast gaat verwelkomen, al strooiend met rozenblaadjes. Ben benieuwd of je mij gaat herkennen.

PS : die muziek op je youtubelink vind ik eerlijk gezegd het beste vanaf 1:27:09. Alles daarvoor typeert in feite uw IQ.
                        Ach mag ik uit uw voorgaand besluit over de muzikale voorkeur en het IQ de gevolgtrekking maken dat U een sociologische studie gedaan heeft over de relatie tussen een individu zijn IQ en zijn culturele bagage inzonderheid de muzikale voorkeur van dit individu, of is dit eerder weer een flauwe poging om iemand neer te halen van uwentwege, ik hoop dat het toch het eerste is want anders...
                        Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Hehe...ja jullie hebben gelijk, ik heb mij behoorlijk laten gaan maar bij deze: Mijn excuses daarvoor.
                          Prettige feestdagen nog.

Comment

Hehe...ja jullie hebben gelijk, ik heb mij behoorlijk laten gaan maar bij deze: Mijn excuses daarvoor.
                            Prettige feestdagen nog.

Comment

Hehe...ja jullie hebben gelijk, ik heb mij behoorlijk laten gaan maar bij deze: Mijn excuses daarvoor.
                              Prettige feestdagen nog.
                              Ik begrijp u volledig,ik zou ook gefrustreerd worden door de uitspraken van sommigen hier, maar dan spring ik in mijn gechipte wagen en tis weeral vergeten,tot straks bij BR,ik zal ook wa bloemekes strooien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                                Ach mag ik uit uw voorgaand besluit over de muzikale voorkeur en het IQ de gevolgtrekking maken dat U een sociologische studie gedaan heeft over de relatie tussen een individu zijn IQ en zijn culturele bagage inzonderheid de muzikale voorkeur van dit individu, of is dit eerder weer een flauwe poging om iemand neer te halen van uwentwege, ik hoop dat het toch het eerste is want anders...
                                Gesterkt door mijn kennis inzake narratieve psychologie, kon ik na het horen van de eerste noten van Hozee's lievelingsmuziek mij niet van de indruk ontdoen dat het IQ van voornoemde niet verder reikt dan een Mytilus edulis.

Comment

• Comment

• narratieve psychologie bestaat niet. Je zal eerder wel NLP bedoelen vermoed ik.
                                    En straf dat je op basis van een paar zinnen iemands IQ kan vaststellen. Dit terwijl anderen een hele testbatterij nodig hebben om nog maar een fractie van iemands intelligentie te kunnen meten.
                                    Sta me toe dan hetzelfde te doen: als je dergelijke opmerkingen maakt, dan schat ik uw sociale en emotionele intelligentie toch zeer laag in. Je kan dan misschien een hogere cognitieve intelligentie hebben (maar ik vermoed eerder dat je rond het gemiddelde zult uitkomen), dat neemt niet weg dat je met dergelijke uitspraken zeer dom overkomt.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                      narratieve psychologie bestaat niet. Je zal eerder wel NLP bedoelen vermoed ik.
                                      En straf dat je op basis van een paar zinnen iemands IQ kan vaststellen. Dit terwijl anderen een hele testbatterij nodig hebben om nog maar een fractie van iemands intelligentie te kunnen meten.
                                      Sta me toe dan hetzelfde te doen: als je dergelijke opmerkingen maakt, dan schat ik uw sociale en emotionele intelligentie toch zeer laag in. Je kan dan misschien een hogere cognitieve intelligentie hebben (maar ik vermoed eerder dat je rond het gemiddelde zult uitkomen), dat neemt niet weg dat je met dergelijke uitspraken zeer dom overkomt.

als ik de laatste posts hier lees, besef ik dat ik maar een simpele werkmens ben.

misschien omdat mijn intelligentie wat langs de lage kant is dat ik altijd al mijn auto's laat chippen

Comment

• uw eigen niet onderschatten

maar langs de andere kant, liever mensen die zich onderschatten dan mensen die zich overschatten en denken dat de wereld aan hun voeten ligt

en ik vraag me nog altijd af of er iemand de mijne wil doen met 190.000 km's op de teller
                                        www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten

en ik vraag me nog altijd af of er iemand de mijne wil doen met 190.000 km's op de teller
                                          Uw vrouw of...?

Comment

Working...
                                          X