dan had er gestaan 'de mijn' en die heeft geen km teller (hoewel dat bij sommige vrouwen wel handig zou zijn)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2013
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten(hoewel dat bij sommige vrouwen wel handig zou zijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenLol.
Was daarstraks gezellig bij BR. Paar gasten leren kennen van hier op 't forum, leuke klap gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenJa den Bruno had da knap geregeld,lekkere piza,lekker drinken en zijn knap lief die de boel nog wa kleur gaf , wa kan ne liefhebber van illegale chiptuning nog meer wensen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenWas idd leuk gedaan.
Bruno had het wel beter in de zomer gedaan in combinatie met een bikini car wash...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIk ook, maar ik heb géén klappen gehad.
geloof er de ballen van.
bewijzen moet je doen.
Sent from my V370 using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenIk ook, maar ik heb géén klappen gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenVoor de deur in uwen auto zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenNeen, want binnen in zijn garage was het iets warmer dan buiten in die regen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenStraf, ik heb geen druppel regen gezien en ben regelmatig buiten geweest...Liegen is ook wel een beetje illegaal zenne....
HAHAHAHA! Hoe zielig kan iemand zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Commander Bekijk BerichtenToetsenbord held it is :-)
was te verwachten.
Comment
Comment