Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2013

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F-P Reborn Bekijk Berichten
    Guess who's back?!?

Ewald

Hoeveel km's heeft die focus? Anders is het niet meer de moeite want geld uitgeven aan een oude auto heeft geen zin..
    Ja stel U voor dat er mensen zijn die geld uitgeven een sixties mustang, die moeten echt goed zot zijn! Zo'n wrakken!
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ewald Bekijk Berichten
      Ik zit hier tijdelijk nog met een oud Ford Focusje van 2001, 1.8TDCi met 90PK / 200nm.
      Zou het nu hebben van hem nog te laten tunnen naar 115PK / 260Nm Stage 1?
      Hangt er vooral van af hoe lang je er nog mee zou willen blijven rijden.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        Ja stel U voor dat er mensen zijn die geld uitgeven een sixties mustang, die moeten echt goed zot zijn! Zo'n wrakken!
        Grote motoren met laag vermogen gaan erg lang mee. Niet te vergelijken met 4 cilinder diesels.

Comment

Grote motoren met laag vermogen gaan erg lang mee. Niet te vergelijken met 4 cilinder diesels.
          Lol http://www.carscoops.com/2013/07/ger...ia-diesel.html
          Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
          Audi S3 '02 sold => topic
          Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
          Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Guess who's back?!?

Ewald

Hoeveel km's heeft die focus? Anders is het niet meer de moeite want geld uitgeven aan een oude auto heeft geen zin..
            155k momenteel.
            Ik ben zo stilaan aan't zien naar een ander wagentje, maar ik ben wel van plan dit auto'tje tot gebruiken tot de 200-225km. Dus nog 1-1,5 jaar toeren ofzo. Nu ja, fase 1 kost maar 350 euro ... Maar langs den andere kant steek ik dan volgens beter 350 euro in winterbanden :p. Maar mits ik mijn wagentje ook geen 'jaren' meer ga bezigen lijkt het mij idd weinig nut dat ik het chip.
            Last edited by ; 25/12/2013, 15:31.

Comment

No shit sherlock,

ik heb het over auto's int algemeen.
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                Die kerel reed ook wel zijn km's, +/- 100 000 km per jaar de laatste 5 :o.

Comment

• hoedje af!
                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• @Michael Knight.

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Niet dus! Dat denken gaat u dus niet zo goed af.

Laat dat denken dus maar over aan de mensen die dat kunnen, anders komt dat niet goed!
                    Kindje, heb ik u iets gevraagd?
                    Ik dacht het niet! Dus hou u gelul voor ergens anders. (Liefst buiten dit forum)

U gezaag verkloot hier hele topics, draagt er niks toe bij en werkt talloze mensen op de zenuwen. Het word gvd tijd dat ge u conclusies trekt en het hier afbold!
                    Omdat daar blijkbaar even grote debielen zitten als bepaalde personen hier op het forum. Want die brief klopt van geen kanten.
                    Wat er eigenlijk zou moeten staan is het volgende:
                    Elke MOTORtuning die een verhoging van het motorvermogen tot gevolg heeft is verboden.
                    Idd, dachten we dat we hier met eene debiel zaten, maar blijkbaar is dat al besmettelijk.
                    Gvd, wat een achterlijk ventje zijde gij eigenlijk?
                    Chiptuning is NIET verboden!!!!!!!!
                    Gij zit altijd te zagen en pietje precies te wezen, maar ge doet niks anders dan onzin en bullshit uitkramen.
                    enz...........................

Comment

• vooral de voorlaatste post bewijst hoe besmettelijk het is
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        vooral de voorlaatste post bewijst hoe besmettelijk het is
                        Angstaanjagend besmettelijk zelfs!

Comment

• En wat probeer je nu te bewijzen?
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            En wat probeer je nu te bewijzen?
                            Ik wil gewoon even bevestigen wat je zelf altijd zegt, dat je NOOIT iemand persoonlijk aanvalt. Meer moet je daar niet achter zoeken hoor.

Groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ik wil gewoon even bevestigen wat je zelf altijd zegt, dat je NOOIT iemand persoonlijk aanvalt. Meer moet je daar niet achter zoeken hoor.

Groetjes
                              Dat is bij deze dan ook bevestigd.

Want al u quotes bevestigen wat ik al eerder gezegd heb, en bij gevolg dus ook dat u beschuldigingen op niks slaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Dat is bij deze dan ook bevestigd.

Want al uw quotes bevestigen wat ik al eerder gezegd heb, en bij gevolg dus ook dat uw beschuldigingen op niks slaan.
                                Debiel, achterlijk ventje,... . Inderdaad, niks persoonlijks aan. Nog eens m'n excuses.

Comment

• Eens leuk om gewoon te zien

Comment

• Zalig!

Comment

Working...
                                    X