Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2-din radio met kleinste afstandsbediening

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2-din radio met kleinste afstandsbediening

Ik ben dus op zoek naar een 2-din radio, ik heb eigenlijk maar drie eisen, STUBRU kunnen ontvangen, CD kunnen afspelen en het voornaamste, een kleine handige afstandsbediening omdat ik nogal onhandig ben wegens een spierziekte en met een rolstoel achter het stuur ga rijden. Ik ga de afstandsbediening niet gebruiken tijdens het rijden, radio zal altijd op dezelfde zender staan maar moest het nodig zijn dat ik hem even harder of zachter wil zetten dat dat toch nog lukt.

Volgens mij is de kleinste afstandsbediening de JVC RM-RK52P ( http://www.jvc.be/product.php?id=RM-RK52P&catid=100252 )

omdat ik niet veel eisen heb denk ik dan als radio aan de KW-R400 ofzoiets maar wie heeft er ervaring met JVC tegenwoordig, diverse verkopers van winkels vertellen bijna allemaal hetzelfde, slechtere ontvangst en slechtere na-service.

Iemand anders een ander alternatief als afstandsbediening ? De Kenwood afstandsbediening is ook niet heel groot 40 x 90 mm maar die volume knopjes staan bovenaan en ik weet nu al dat voor mij niet gemakkelijk zal zijn.

Iemand ervaring met de Pioneer CD-SR100 stuurbediening, zou ik dit ook niet gewoon als kleine afstandsbediening kunnen gebruiken en zo ja, wat dan te kiezen, JVC of Pioneer ?

Comment

Ik heb een JVC dubbel din gehad, meer dan tevreden van geweest. Perfecte ontvangst, goede geluidskwaliteit. Ik heb zeker niet te klagen gehad over die radio. Over de na-service kan ik wel niets zeggen.
      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

En die dubbel DIN steekt nu in mijn wagen

Comment

Over welk type hebben we het dan ?

Comment

Type weet ik niet vanbuiten, maar volgens mij is er geen afstandbediening voor...

Comment

Working...
            X