Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Remklauwen rood+zwart

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Dane Bekijk Berichten
    Koop wel hittebestendig verf .

vb : http://www.klium.be/motip-hittebeste...FRMPtAodzRUAIQ
    Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
    Hoe zit het met die brake caliper spray?

http://www.motip.be/producten/motip/...caliper-spray/
    Je kan daar geld aan geven, maar ik heb die van mij gewoon gedaan met Hammerite... Het voordeel daarvan is dat je het rechtstreeks kan aanbrengen op roest. Niet dat mijn remklauwen verroest waren ofzo, maar heel zuiver zijn ze zowieso niet meer na enkele 10.000'den kilometers hé. Ik heb dat nu 3 jaar geleden gedaan en nergens pellen ze af of lost de verf. Natuurlijk zijn ze nu minder fel van kleur door het vastzetten van remstof en allerhande vuil, maar ze zijn nog steeds mooi rood. Ik ga er nu binnen een paar maanden, wanneer ik nieuwe blokken/schuiven plaats, wel weer een nieuw laagje opzetten. En dan is het weer in orde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
      Je kan daar geld aan geven, maar ik heb die van mij gewoon gedaan met Hammerite... Het voordeel daarvan is dat je het rechtstreeks kan aanbrengen op roest. Niet dat mijn remklauwen verroest waren ofzo, maar heel zuiver zijn ze zowieso niet meer na enkele 10.000'den kilometers hé. Ik heb dat nu 3 jaar geleden gedaan en nergens pellen ze af of lost de verf. Natuurlijk zijn ze nu minder fel van kleur door het vastzetten van remstof en allerhande vuil, maar ze zijn nog steeds mooi rood. Ik ga er nu binnen een paar maanden, wanneer ik nieuwe blokken/schuiven plaats, wel weer een nieuw laagje opzetten. En dan is het weer in orde
      Interessant! Maar ik zie alleen maar dat de kleuren zwart en grijs beschikbaar zijn. Wat denkt u van Motip?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
        Interessant! Maar ik zie alleen maar dat de kleuren zwart en grijs beschikbaar zijn. Wat denkt u van Motip?
        https://www.gamma.be/assortiment/ham...0-ml/p/B168274 Motip is natuurlijk goed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten
          Merci voor de info! Hebt ge die van u ook geverft?

Comment

yup, maar heb engine paint gebruikt ( goed voor 350 graden celcius ), mijn remmen is niet zo extreem dat ik zelfs dat ga bereiken.....
            + het dient eerder als bescherming tegen het roesten.

moest ik het nu opnieuw doen spoot ik ze gewoon in verf voor de auto. zeker nu ik gewoon mijn verfkleur gewoon op spuitbus kan hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
              yup, maar heb engine paint gebruikt ( goed voor 350 graden celcius ), mijn remmen is niet zo extreem dat ik zelfs dat ga bereiken.....
              + het dient eerder als bescherming tegen het roesten.

moest ik het nu opnieuw doen spoot ik ze gewoon in verf voor de auto. zeker nu ik gewoon mijn verfkleur gewoon op spuitbus kan hebben.
              Merci Timmie. Kga ze ook laten spuiten. Met Motip brake caliper spray.

Comment

Misschien eens naar DIT eens kijken? Kan nog iets voor u zijn.

Comment

die van foliatec is zeer goed omdat het 2 componentenlak is welke zeer hard uitdroogt en mooi egaal ook al breng je het aan met een borstel. Bijgeleverde reiniger is zeer sterk en reinigt de remklauwen heel goed beter dan de beste velgenreiniger.
                  www.peugeotforum.be

Comment

Foto's volgen binnenkort. Ze zijn helemaal Ferrari rood. Prachtig!

Comment

ik heb mijn remklauwen een vernislaag gegeven waardoor ze wat meer glanzen en das ook hittebestendig. mijne zijn zilver grijs maar je hebt dat ook in rood.
                      persoonlijk zou ik ze enkel rood (of een ander opvallend kleur) maken indien ze echt groot zijn.

niet opvallend maar toch het oogt al een pak properder
                      lets have some more member berries

Comment

Mijn klauwen zijn denk ik nog een stukje groter dan de uwe. Ik sta ook op 18'' velgen en dat staat echt schoon. Ik heb wel niet zoo open velgen als de uwe maar ik heb deze.
                        Kijk maar eens.

Comment

Working...
                        X