Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen spiegel-dashcam ??????

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ervaringen spiegel-dashcam ??????

Beste,

Zijn er mensen die die ervaring hebben met een spiegel-dashcam?
    Zoals op onderstaande link ?

Mij lijkt dit systeem vrij goed omdat ge het kunt 'camoufleren' en dat het vollgens mij minder opvalt voor 'geïnteresseerden'. Ze verkopen hem op met dubbele camera voor op de achterzijde van de wagen ?

Graag jullie positieve en negatieve ervaringen want ik ben al een tijdje opzoek maar vindt mijn 'ding' niet.
    Ik had graag eentje gehad die niet opvalt in de wagen. Om 'lange vingers' te vermijden met de nodige schade & kosten tot gevolg.

Mvg,
    Benji0973

Heeft zo'n spiegel-camera dan geen stroomdraad nodig ? Die zie je toch ook altijd lopen ??
    Volgens mij zou het gat in de markt een ingebouwde camera zijn in het gedeelte dat op uw raam zit waar de binnenspiegel mee vast zit.........bij mij is dit een vision-systeem ( Renault-rijlijnen-detectie) .
    Als ik zie hoe groot (of klein eigenlijk) de achteruitrijcamera is , dan denk ik wel dat ze zoiets makkelijk kwijt geraken daar vooraan.....

Comment

Misschien deze videoclip op youtube eens bekijken voor meer informatie? Het gaat niet specifiek over het model dat je aangeeft maar om een andere spiegelcamera.

Comment

Hallo,

Wat betreft dat kabeltje, ik zou het makkelijk kunnen wegwerken naar het plafond van de wagen zodat het niet opvalt want in de movano zijn er 2 opbergvakken voorzien die aan de onderzijde niet volledig is afgesloten om dan via daar aan de zijkant van de wagen terug naar beneden te werken.

@ kikie : bedankt voor het plaatsen van het filmpje. Het heeft me al een beetje een idee. Vindt het alleen een beetje jammer dat de nummerplaat van de voorligger niet duidelijk is. Althans in dit filmpje.
        Maar anders vind ik dit persoonlijk een vrij goede oplossing.
        Misschien zou ik beter eerst eens proberen met het kabeltje van de gps of die goed weg te werken valt.

Mvg
        Benji

Comment

Ge hebt die bij u eigen firma besteld???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Ge hebt die bij u eigen firma besteld???
            , toch goed dat een verkoper zijn eigen merchandise test?
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Ik heb de dashcam blackvue DR550GW-2CH gekocht en ben daar ook heel tevreden van. Waar ik die gekocht heb? In mijn eigen winkel natuurlijk Wordt dit nu onder de categorie spam of zo gerangschikt?

Comment

Leuk, nu graag nog een filmpje in Nightview.

Comment

't blijft hier wel lang stil, spiegel-dashcam zal tegenvallen zekerst? Spijtig, ben nochtans ernstig op zoek naar een degelijke spiegel-dashcam die zowel voor als achter filmt en ook goede beelden maakt als't donker is, vorige week op de baan Sint-Truiden -Tienen nog door een audi-bestuurder van de weg afgedrukt geweest omdat deze idioot nog begon in te halen terwijl er een hondertal meter verderop een middenbermheuvel was en hij aldus vond dat hij me dan maar van de weg moest afdrukken ipv te remmen en achteraan weer in te voegen. Al goed dat er geen fietser naast me reed of ik had geen uitwijkmaneuver kunnen uitvoeren en was het prijs geweest.

Comment

Ik kwam op carcam.nl een nieuw merk dashcam tegen de bulls-i Unicorn
                    Qua prijs, prestaties en formaat beter dan de blackvue.
                    Er is nu ook introductie korting!
                    heeft iemand hier ervaring mee?

Comment

Iemand enig idee of die website waar die spiegelcamera verkocht wordt nog gebruikt wordt? Ik heb een vraag per mail gestuurd maar krijg geen reactie. Kan natuurlijk zijn dat hij in verlof is.

Comment

Als er geen reactie komt kan men hier eens een kijkje nemen.

Consider the Abeo HDVR-150 only if looking for a rear view mirror cam, otherwise there are better cams.

www.skodaforum.eu

Comment

Bedankt Snelle,

Had dit merk nog niet eens gevonden. Ziet er ook niet slecht uit.

Thx

Comment

Working...
                          X