Mededeling

Collapse
No announcement yet.

carbon spiegelkappen monteren op Audi A6 3.0 S line avant

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• carbon spiegelkappen monteren op Audi A6 3.0 S line avant

beste

zoals jullie misschien weten rij ik sinds 2maand met een Audi A6 C7 3.0 S line in Daytonagrijs.

Oorspronkelijk ging het een S6 worden maar wegens enkele financiële redenen hier toch niet voor gekozen.
    Ik was wel zot van de carbon spiegelkappen hierop. En was ook zeker dat ik deze ging nemen.

Bij de gewone A6 heb ik hier niet meer over gedacht maar nu kwam het in mij op dat dat misschien wel nog zou passen in combinatie met de grote velgen en het sportieve kleur?

Graag meningen, prijzen en andere info aub.
    Doet een audicenter dit ook?
    Heeft iemand hier foto's van?
    ...

mVg,
    GT3

Zou je niet voor zilveren spiegelkappen gaan zoals een S6, vind ik knapper.
    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
      Zou je niet voor zilveren spiegelkappen gaan zoals een S6, vind ik knapper.
      Ja zou dit ook kunnen overwegen maar ook voor deze spiegkappen heb ik dezelfde vragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT3 Bekijk Berichten
        Ja zou dit ook kunnen overwegen maar ook voor deze spiegkappen heb ik dezelfde vragen
        Ik denk wel dat zo'n carbonnen spiegelkappen nog knap gaan zijn met daytonagrijs. Heb eens op Google gekeken maar geen foto's gevonden van een A6 met zo'n spiegelkappen.
        2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
        2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
        2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Carbon folie kopen. Mag niet meer als 20euro kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
            Carbon folie kopen. Mag niet meer als 20euro kosten.
            Waar? En kan je dit zelf bevestigen?

Comment

1 goeie raad, als ik even mag, laat die carbonfolie a.u.b. voor wat het is. Het is een flauw afkooksel van wat zwarte vierkantjes die op een pvc vel gedrukt worden en ziet er idioot en goedkoop uit, ook al is het zeer goed geplaatst.
              Als je het echte spul wil, ga dan het echte spul kopen of investeer in het skinnen van je spiegels. Daarbij wordt een laag echte carbon bovenop je originele spiegels gezet en zo afgewerkt dat het de echte carbonlook heeft, maar het is iets budgetvriendelijker dan het echte spul.
              Geloof me, met die folie ga je uzelf vervloeken dat je uw waardevolle Audi gemarginaliseerd hebt.
              Maar het is maar een raad die ik je kan geven natuurlijk, je doet zelf wat je wil.

Comment

Working...
              X