Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpina Hifi upgrade e90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Alpina Hifi upgrade e90

Goedeavond heren en dames..

Ik heb een vraagje over de Alpine Hifi upgrade voor de e90

ik heb op dit moment de professional cd speler, maar vind de geluid juist iets te weinig bas hebben .. Door middel van de Alpine upgrade wil ik dit opvoeren.

Maar is dit het wel effectief waard ?

Zijn er mensen met dit upgrade, graag had ik jullie imput gehoord.

En graag had ik willen weten of er iemand bereid is om dit te installeren? Met vergoeding uitreraard..

Is dat dan het pro logic 7 systeem dat je hebt zoals in de mijne of is dat nog iets anders?
    Ik vind het net voldoende persoonlijk.

Comment

Het is niet zoals de Logic 7, zeker niet...
      Het is gewoon een verbeterde versie voor de standaard luidsprekers, verbeterde tweeters en midtoners + een versterker.

Origineel van BMW aangeboden, maar de stealers vragen er belachelijk veel geld voor om te installeren... 320€ kost het om te bestellen bij Realoem & nog eens 350€ om te installeren via BMW zelf, daardoor probeer ik het langs hier iemand vinden die er ervaring in heeft.

Comment

Echt niemand geintresseerd om een bijverdienst te maken?

Comment

Ik heb er veel goeds van gehoord.

Even zoeken en je vindt wel een goede how-to

Sent from my iPad using Tapatalk
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Klopt, ongetwijfeld.. Maar ik ben niet de handigste harry.

Als er niemand zou reaggeren vrees ik dat ik niet zal investeren in dit mod. Jammer genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ibrahim24 Bekijk Berichten
              Het is niet zoals de Logic 7, zeker niet...
              Het is gewoon een verbeterde versie voor de standaard luidsprekers, verbeterde tweeters en midtoners + een versterker.

Origineel van BMW aangeboden, maar de stealers vragen er belachelijk veel geld voor om te installeren... 320€ kost het om te bestellen bij Realoem & nog eens 350€ om te installeren via BMW zelf, daardoor probeer ik het langs hier iemand vinden die er ervaring in heeft.
              Heb je toevallig de link naar deze set?
              2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
              2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
              2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
              dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
              http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                Heb je toevallig de link naar deze set?
                Te koop o.a. via www.leebmann24.de

Greetz,
                Canonball
                F10 530dA 2010
                Z4 E89 23i 2011
                Greetz,
                Canonball

Comment

Alstublieft

Comment

Thanks! Ik heb al geen luidsprekers in mijn deurstijlen. Binnenkort is meer opzoek gaan naar eventuele alternatieven!
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
                      Thanks! Ik heb al geen luidsprekers in mijn deurstijlen. Binnenkort is meer opzoek gaan naar eventuele alternatieven!
                      Laat me ook eens weten als je ze kunt plaatsen

Comment

ga anders eens langs bij patje ;
                        HTTrack is an easy-to-use website mirror utility. It allows you to download a World Wide website from the Internet to a local directory,building recursively all structures, getting html, images, and other files from the server to your computer. Links are rebuiltrelatively so that you can freely browse to the local site (works with any browser). You can mirror several sites together so that you can jump from one toanother. You can, also, update an existing mirror site, or resume an interrupted download. The robot is fully configurable, with an integrated help
                        1991 Audi S2 coupe
                        2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                          ga anders eens langs bij patje ;
                          http://www.caraudiotuning.be/

Zodadelijk eens een email sturen, als de prijs goed is zal het het worden...
                          - edit; email verstuurd. Nu hopen dat ze niet al te veel zullen vragen om het te installeren.
                          Last edited by ; 10/11/2013, 01:16.

Comment

Vandaag reactie gekregen. De beste man vraagt tussen de 35€/uur om te installeren... Maar hij blijft doorgaan dat er geen verbetering in is in de basgedeelte. Oke dan maar niet...
                            Last edited by ; 13/11/2013, 00:14.

Comment

Ga gewoon naar een garage dat alle merken doet . max 150euro ga je kwijt zijn.

Comment

Of gewoon niet.
                                Ben het beu om aan garages mails te sturen en altijd iets anders krijg aangesmeerd terwijl
                                ik effectief dit wil. Soit ik hoop toch dat er iemand op de forum ervaring heeft en hieraan een centje wil verdiennen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                  Ga gewoon naar een garage dat alle merken doet . max 150euro ga je kwijt zijn.
                                  wat kennen garage's van car-hifi
                                  1991 Audi S2 coupe
                                  2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jlsoundlover Bekijk Berichten
                                    wat kennen garage's van car-hifi
                                    Wat is er moeilijk aan boxen en versterker aansluiten?
                                    Het komt er op neer om deurpanelen enz te demonteren en de huidige boxen te vervangen en een versterker bij aansluiten maar daarvoor moet je zeker een genie zijn.

Comment

Vandaag reactie gekregen. De beste man vraagt tussen de 35€/uur om te installeren... Maar hij blijft doorgaan dat er geen verbetering in is in de basgedeelte. Oke dan maar niet...
                                      Dat is gewoon niet waar. Er is een enorme toename wat bas betreft!!! die versterker maakt een wereld van verschil!
                                      Volgens mij gewoon een verhaaltje om je toch maar naar een zwaardere upgrade te pushen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                        Wat is er moeilijk aan boxen en versterker aansluiten?
                                        Het komt er op neer om deurpanelen enz te demonteren en de huidige boxen te vervangen en een versterker bij aansluiten maar daarvoor moet je zeker een genie zijn.

Je moet er geen genie voor zijn, dat klopt. Maar ik heb toch al verschrikkelijke dingen gezien, ook van garagisten.
                                        Het moeilijkste is het proper demonteren en monteren van de interieurdelen. Je moet echt super-voorzichtig zijn wil je geen clipsen of haakjes afbreken, en je wilt ook geen rammeltjes achteraf.
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                        X