Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Alpina Hifi upgrade e90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bis moet je pakken, is voor modellen tot 03/09 en ab is vanaf 03/09
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
      Bis moet je pakken, is voor modellen tot 03/09 en ab is vanaf 03/09
      here goes another 25€

Ik bedank u. Volgende week wordt het eindelijk besteld.

Comment

Onderste

Sent from my iPad using Tapatalk
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Al iemand gevonden om te installeren? Anders wil ik wel handje helpen. ;-)
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
            Al iemand gevonden om te installeren? Anders wil ik wel handje helpen. ;-)
            check je prive inbox :-)

Comment

*zucht*

sinds de 25ste besteld & betaald, blijven de manne van Leebmann24 alsmaar uitstellen..

Nu is het voor de 2de week van januari.. Week 2 van 2014.
              doen ze misschien aan groupbuys ofzo weet het niet.

maar goed het is geen scamsite dus ben daar al blij voor.

Comment

Is helaas zo bij meer en meer webshops aan het gebeuren. En ook bij leveranciers waar winkels via een online systeem moeten bestellen. Status op voorraad en levering binnen de 24 uur maar weken later nog steeds niets. En als klant bij leveranciers kun je nog wat van uw oren maken (niet teveel of ze blokkeren u gewoon als klant) maar als particulier heb je niets te zeggen. Al honderden verhalen over gehoord en zelfs van heel bekende webshops. En ik vrees dat het alleen maar erger en erger gaat worden

Comment

Heb je nu al speakers in de deurstijlen (ter hoogte van de spiegels) zitten?
                  Anders moet je die ook nog bestellen bij BMW.
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
                    Heb je nu al speakers in de deurstijlen (ter hoogte van de spiegels) zitten?
                    Anders moet je die ook nog bestellen bij BMW.
                    Als ik het goed begrijp dan zitten er 4 speakers in de set samen met een subwoofer?
                    Dat zijn dus 2 grote en 2 tweeters maar wat doe je met U andere twee speakers van achter? Die zijn goed genoeg?

Sent from my HTC One using Tapatalk
                    2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
                    2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
                    2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
                    dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
                    http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

Of die achteraan goed genoeg zijn laat ik in het midden, feit is inderdaad wel dat de Alpine upgrade zich enkel het geluid vooraan richt.
                      Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                      Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                      If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

Nee er zitten geen subwooferrs in, alleen 4 speakers en versterker + kabelboom.
                        Wel ik heb nu pas de subwoofers verwisseld naar Top Hifi.

De deurlijsten heb ik er inderdaad in, maar ik heb er toch 2 extra besteld voor als ik de oude geluidssysteem zou verkopen dat ik het kan meegeven aan de persoon die het niet heeft.
                        Ook van dezelfde website.

Deze morgen heb ik gebeld met vraag of het er zeker zal zijn. De beste man heeft me dit bevestigd dus ik neem aan dat ze hun "group buy" limiet hebben gehaald.

Ik hoop dat hij het meent.
                        Zo niet ga ik het toch bestellen via ebay.

Nuja ik wou het annuleren maar omdat hij me zekerheid gaf heb ik het nog een kans gegeven.

En het klopt; het is meer voor voorraan gericht aangezien je langs achter toch niet veel hoort... En je luisterd toch je muziek van voren... Langs achter is niet echt super belangrijk... & geloof me, ik heb het geluisterd bij iemand, je mist eeecht niets !

Moest ik ze week 2 van januari hebben, dan sta ik klaar voor iedereen die aan het twijfelen is of hij/zij het ook zou willen kopen&installeren.
                        Je laat dan maar iets weten.
                        Last edited by ; 14/12/2013, 10:10.

Comment

Kleine update;

Bestelling via Leebmann24 geannuleerd en bij Isert24 besteld.

De 16'de heb ik besteld, 20ste had ik het in huis!! (VEEEEEL te lang gewacht bij Leebmann24!!)
                          Trouwens gisteren toen het aankwam ben ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken bij Leebmann24 en tot mijn verbazing was het in stock gekomen !!

In ieder geval, over 2 weken plan ik het te laten installeren. Voor mensen die aan het twijfelen zijn, contacteer en kom zelf horen zou ik zeggen!

Comment

Working...
                          X