Bis moet je pakken, is voor modellen tot 03/09 en ab is vanaf 03/09
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Alpina Hifi upgrade e90
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenBis moet je pakken, is voor modellen tot 03/09 en ab is vanaf 03/09
Ik bedank u. Volgende week wordt het eindelijk besteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenAl iemand gevonden om te installeren? Anders wil ik wel handje helpen. ;-)
Comment
-
Is helaas zo bij meer en meer webshops aan het gebeuren. En ook bij leveranciers waar winkels via een online systeem moeten bestellen. Status op voorraad en levering binnen de 24 uur maar weken later nog steeds niets. En als klant bij leveranciers kun je nog wat van uw oren maken (niet teveel of ze blokkeren u gewoon als klant) maar als particulier heb je niets te zeggen. Al honderden verhalen over gehoord en zelfs van heel bekende webshops. En ik vrees dat het alleen maar erger en erger gaat worden
Comment
-
Heb je nu al speakers in de deurstijlen (ter hoogte van de spiegels) zitten?
Anders moet je die ook nog bestellen bij BMW.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenHeb je nu al speakers in de deurstijlen (ter hoogte van de spiegels) zitten?
Anders moet je die ook nog bestellen bij BMW.
Dat zijn dus 2 grote en 2 tweeters maar wat doe je met U andere twee speakers van achter? Die zijn goed genoeg?
Sent from my HTC One using Tapatalk2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Of die achteraan goed genoeg zijn laat ik in het midden, feit is inderdaad wel dat de Alpine upgrade zich enkel het geluid vooraan richt.Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Nee er zitten geen subwooferrs in, alleen 4 speakers en versterker + kabelboom.
Wel ik heb nu pas de subwoofers verwisseld naar Top Hifi.
De deurlijsten heb ik er inderdaad in, maar ik heb er toch 2 extra besteld voor als ik de oude geluidssysteem zou verkopen dat ik het kan meegeven aan de persoon die het niet heeft.
Ook van dezelfde website.
Deze morgen heb ik gebeld met vraag of het er zeker zal zijn. De beste man heeft me dit bevestigd dus ik neem aan dat ze hun "group buy" limiet hebben gehaald.
Ik hoop dat hij het meent.
Zo niet ga ik het toch bestellen via ebay.
Nuja ik wou het annuleren maar omdat hij me zekerheid gaf heb ik het nog een kans gegeven.
En het klopt; het is meer voor voorraan gericht aangezien je langs achter toch niet veel hoort... En je luisterd toch je muziek van voren... Langs achter is niet echt super belangrijk... & geloof me, ik heb het geluisterd bij iemand, je mist eeecht niets !
Moest ik ze week 2 van januari hebben, dan sta ik klaar voor iedereen die aan het twijfelen is of hij/zij het ook zou willen kopen&installeren.
Je laat dan maar iets weten.
Comment
-
Kleine update;
Bestelling via Leebmann24 geannuleerd en bij Isert24 besteld.
De 16'de heb ik besteld, 20ste had ik het in huis!! (VEEEEEL te lang gewacht bij Leebmann24!!)
Trouwens gisteren toen het aankwam ben ik uit nieuwsgierigheid gaan kijken bij Leebmann24 en tot mijn verbazing was het in stock gekomen !!
In ieder geval, over 2 weken plan ik het te laten installeren. Voor mensen die aan het twijfelen zijn, contacteer en kom zelf horen zou ik zeggen!
Comment
Comment